We hebben een aantal aanbieders voor Auckland voor je op een rij gezet:

vakanties Auckland

We hebben een aantal aanbieders voor Auckland voor je op een rij gezet:

Reviews over Auckland

rustig gelegen maar toch redelijk centraal

Conny,
    19-6-2017

Aan het einde van onze rondreis door Nieuw Zeeland hebben we 2 nachten hier geslapen. De kamers in deze B&B/Lodge zijn groot en er is een grote gemeenschappelijke ruimte met tv, computer, koelkast, koffie/thee faciliteiten en buitenterras. De chinese meisjes die de receptie en het ontbijt verzorgen zijn vriendelijk en het ontbijt is eenvoudig maar goed. Op 5 minuten lopen ligt een drukke straat met winkels, cafe's en restaurantjes en de bushalte voor een ritje naar het centrum. Maar in de straat van de B&B is het heerlijk rustig en waan je je nog steeds in een dorp.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Prima verzorgd hotel met goede service

Mooren,
    25-3-2017

Perfect hotel vlak bij vliegveld, met autoverhuur bedrijven om de hoek. Met gratis 24 uurs shuttle bus. Wij hebben hier verbleven na late aankomst op het vliegveld, om vervolgens de volgende morgen de camper op te halen in dezelfde wijk. Zeer vriendelijk personeel, prima zwembad en comfortable ruime kamers.

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastisch gelegen vlakbij de haven

Jan & Emy Schaeffer,
    9-1-2017

Het hotel oogt van buiten wat minder maar is van binnen erg mooi. Vriendelijk personeel en de kamers boven kijken uit over een deel van de stad met de Skytower altijd in zicht.

Gereisd met partner in november 2015

Lekker centraal gelegen hotel

Jan en Ellen,
    29-10-2016

Hotel staat vlak bij SkyTower, maar dat is geen landmark om er te komen omdat er veel hoge gebouwen in de omgeving staan. Veel leuke dingen zijn hier op loopafstand. Ruime schone kamers. Gratis wifi en behulpzaam personeel. Naast het hotel is een kleine supermarkt, maar op 50 meter staat een veel grotere. In de directe omgeving zijn veel eetgelegenheden. Kamer heeft ook een keukenblok, zoals vaker in Nieuw Zeeeland..

Gereisd met partner in oktober 2016

Super mooie kamer

colinda,
    7-3-2014

Heerlijk hotel. Prachtige kamer en super schoon. Appartement was van alle gemakken voorzien. Jammer dat wij er maar 1 nachtje verbleven. Had er nog wel wat langer willen blijven. De ligging ten opzichte van de stad was prima. Het personeel was vriendelijk. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Zwembad stelde niet zoveel voor.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014
Auckland scoort een 8,1 uit 10, op basis van 47 reviews