• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Auckland

Reviews over Auckland

grote maar ruim opgezette stad

Conny
    19-6-2017

Auckland is de grootste stad van Nieuw Zeeland met zo'n 1,5 miljoen inwoners. Maar doordat de stad heel erg ruim is opgezet merk je niks van drukte, alleen in het centrum bij de haven zijn wat grote kantoorgebouwen. Er zijn verschillende goede musea, parken en heel veel eetgelegenheden. Wij waren en 1 hele dag maar ik had er nog wel een paar dagen langer willen blijven.

Geweldige stad

Jeannette
    19-2-2017

Wij zijn 2 weken voor werk in Auckland geweest.Heerlijk levendige stad,ontzettend veel restaurants en lekker winkelen.Vanaf Auckland een boottocht naar Waheke island gemaakt,zeker de moeite waard.Ook de directe omgeving van Auckland is erg mooi.One tree hill is prachtig om te bezoeken.

Al met al zeker een stad om te verkennen.

gezellig bij de haven

colinda
    7-3-2014

Wat ik jammer vind is dat er zooooveel Aziaten zijn, dat je je in een totaal andere wereld waant. Bij de haven is het erg gezellig. En met de boot ben je zo bij het mooie Devonport of bijvoorbeeld Waiheke Island.

Geweldige stad, in een geweldig land.

Paul
    24-2-2014

Ter afsluiting of als begin van een rondreis. Uiteraard voor een stedentrip kansloos, voor wat betreft de afstand.

Kon dat maar waar zijn.

levendig stadscentrum

adjvdw
    1-2-2014

Ben je maar 1 of 2 dagen in Auckland, dan is met name een bezoek aan de SkyCityTower eigenlijk een must. De hoogste verdieping is een ronddraaiend restaurant; maar je moet wel reserveren voor een lunch en/of diner. In de buurt van de toren ligt ook het Albert Park. En verder kun je een ferry nemen naar bijv. Birkenhead die onder de Harbour Bridge doorvaart, terwijl je ook kunt genieten van de skyline van Auckland. In de DownTown Mall (bij de Ferry-haven) zijn naast de vele winkeltje ook vele kleine eettentjes van verschillende nationaliteiten te vinden voor een lekker hap tussendoor

Auckland scoort een 8,2 uit 10, op basis van 47 reviews