Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht voor je op een rij gezet:

1093 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Andrew
8-7-2018

Lekkere bedden en goed ontbijt .

Bediening super vriendelijk en behulpzaam

Esther
1-7-2018

Wij hadden een kamer voor 3 nachten geboekt ivm concert at sea. Vriendelijke ontvangst en een heerlijke kamer. Ontbijt was heerlijk met gezellige bediening.

Meer van verwacht

Dree
1-7-2018

Spijtig er was geen enkele vlaamse zender op tv terwijl ze inspelen op de Belgen ,

wel Russische en Arabische zender enz. niet te begrijpen .

ze vragen bij reservering of je een menu wilt : Niet doen je moet deze bij aankomst direct betalen en eens op de kamer zie je een menu staan die je s avonds kan krijgen en die 8 euro pp goedkoper is en ook beter is en deze kan je dan niet meer verkrijgen , we vonden ons dan ook bedrogen

Kamer was wel ok, ontbijt was flauw, koude eieren .

We vonden het geen 4 sterren waard

Een vrij goed hotel. Ontbijt ok. Diner ok.

Andre Arnoets
29-6-2018

Goed gelegen. Kamer aan de kleine kant.

Ingrid
23-6-2018

De ligging van het Fletcher hotel Duinzicht is goed, aan de duinen en vlak aan zee in Ouddorp. Het verblijf in het hotel en bediening van medewerk(ster)s was perfect.

Fltcher hotel Duinzicht in Ouddorp is zeer zeker 'n aanrader.

Fijn en rustig hotel

Cobie van Gemerde
19-6-2018

Zeer tevreden, kreeg een upgrade van de gereserveerde kamer naar een luxe kamer Fijn en rustig horel

Volgende keer weer dit hotel

G.J. Wijnen
7-6-2018

Moest voor het werk (weer) overnachten op dit eiland. Door eerdere positieve ervaringen met dit hotel dus ook nu weer gekozen voor dit hotel.

mooie kamer heerlijk rustig dicht aan de zee

h van dam
2-6-2018

top tijd gehad komen zeker terug maar blijfen dan wat langer

Goed verblijf

Willem Betting
31-5-2018

Vriendelijk personeel, schone kamers

Prima

Hans
30-5-2018

Mooie kamer met goed bed. Maar lag echter boven de keuken. Dus tot laat geluid van opruimen, afwassen Ed. Vanuit het raam kijk je uit op het afval.

De service was goed en de bediening in het retaurant zeer vriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht scoort een 8.81 uit 10 op basis van 1102 reviews.