Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht

Kleine hotelsWeer vandaag13°8°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht voor je op een rij gezet:

1129 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht in het Nederlands

mooi en rustig hotel we komen zeker terug

bernard vandecappelle
12-11-2018

mooi hotel, voor tweede keer en we komen zeker nog terug,mooie omgeving en mooi strand zonder hoogbouw, groetjes BV

Ontspannend en comfortabel.

Spanoghe Ann
12-11-2018

We kwamen hier voor de rust, om te wandelen en te fietsen en het lekkere eten.

Top! Zeer vriendelijk personeel.

We komen hier zeker volgend voorjaar terug.

Van den Bulcke Antoine
10-11-2018

Leuk hotel gezien de ligging in het duinengebied van Goeree, ideaal om wandel en fietstochten aan te vatten, zeer rustige ligging, voldoende parkeerruimte voorzien in het hotel, prima accomodatie, zeer vriendelijke bediening, lekker en verzorgd eten.

geweldig

E.R. Klerk
9-11-2018

De ligging is prachtig en rustig

Fantastisch!

Dimph
8-11-2018

We hebben enorm geboft: hoewel we rond 13.45 uur aankwamen, dus ruim voor .15.00 uur, konden we toch meteen naar onze kamer omdat die al vrij was. Bovendien kregen we een ruimere en mooiere luxe kamer dan die we hadden geboekt.

De lunch die we bestelden was uitstekend, maar vooral het diner overtrof onze verwachtingen: heerlijk! We genoten van de vele soorten groenten met een bite bij het supermalse bavetvlees.

Ook het voor- en nagerecht waren erg lekker, evenals de amuse. Het ontbijt was zoals dat te doen gebruikelijk is, maar wel voortreffelijk.

En dan de medewerkers, allemaal even vriendelijk, behulpzaam en dienstbaar. We voelden ons maandag en dinsdag echt te gast in een heerlijke, vriendelijke en aangename sfeer en omgeving, dicht bij de zee, ca. 10 minuten lopen.

Duin- strandwandelingen, fietst-autotochtjes!

Fam. Raterink Graven
8-11-2018

Goed hotel, mooie kamer, gastvrij en een

uitstekende keuken!

Ons derde bezoek! Interessante omgeving! Aan te bevelen zijn bezoek aan: Maasvlakte, Yerseke, Zierikzee, Neeltje Jans, Middelburg.

Fijn verbliif tegen democratische prijs

Jacques en Betty
7-11-2018

Mooie rustige accommodatie , zeer verzorgd sanitair . Het diner' verrassingsmenu' is een aanrader .

Ontvangst was perfect . Goed vertrekpunt om mooie fietstochten te maken .

Super en heel gastvrij

Eva
31-10-2018

Super en heel gastvrij. Goede bedden fijne badkamer met bad. Heerlijk dineren en een lekker ontbijt buffet . Voor herhaling vatbaar.

Top ! kom zeker nog een keer

Jenny
28-10-2018

Super schoon hotel .pluimje voor de dames huishoudelijke dienst .Vriendelijk en behulpzaam personeel .eten was heerlijk

Zelden zo'n fantastisch personeel meegemaakt

Dhr. Schmitz
27-10-2018

Fantastisch gelegen hotel aan een prachtige kust. Aanrader.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.