Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht

Kleine hotelsWeer vandaag13°10°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht voor je op een rij gezet:

1099 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht in het Nederlands

Een aanrader!!

Fam.Van Look
21-9-2018

Zeer goed hotel, uitgebreid ontbijt,vriendelijk personeel,dicht bij het strand...

Hebben daar ‘s avonds ook gegeten, heel lekker maar wel lang moeten wachten.

Zeer gastvrij onthaal en uitstekende ligging!

Ann Bossuyt
18-9-2018

Zeer goed gelegen. Uitgebreid ontbijt. Zeer proper. Mooie kamers. Ruime kamer en badkamer. Zeer vriendelijk personeel. Restaurant is uitstekend! Verassingsmenu is fantastisch!

Warm aan te bevelen!

Verhasselt Christiane
9-8-2018

Mooi Hotel super gelegen, dicht aan inderdaad de mooiste stranden en duinen van Nederland. Vriendelijke bediening en lekker eten, minpuntje soms vrij lang wachtten, niet door het aanwezige personeel maar door gebrek aan meer personeel denk ik.

Een pluim voor de keuken. De ruimte rond het ontbijt buffet slecht gekozen , te smal iedereen loopt iedereen voor de voeten, slechte keuze van architect denk ik .

Maar gaan zeker terug.

Fout van de leiding!

Hendrik Strikwerda
3-8-2018

Alles goed behalve het ontbijt op beide ochtenden.

Zeer amateuristisch, geen borden, geen koffie koppen, vleeswaren voor consumptie nog plastic verpakt. Het leek erop of de bezetting bij het ontbijt net twee dagen in dienst was, dus onvoldoende coaching. Vuile koffie koppen werden één voor één naar de keuken gebracht om af te wassen. Later bleek dat in kastjes onder het buffet nog vele schone koppen en borden stonden. De leidinggevende kwam veel te laat opdagen om orde op zaken te stellen. Allemaal heel jammer.

Voor herhaling vatbaar.

Bui-teGewoon groenprojecten
31-7-2018

Het was een prima hotel, wij bevelen het van harte aan! Zeer vriendelijk personeel zowel de receptioniste, bediening en de mensen die de kamers doen! Complimenten, het bedienend personeel in het restaurant moest heel hard werken door de drukte maar ze bleven lachen en namen de tijd voor je! Bedankt mensen!!

Super.

Houben
16-7-2018

Heel goed. Super fietsen toch.

Andrew
8-7-2018

Lekkere bedden en goed ontbijt .

Bediening super vriendelijk en behulpzaam

Esther
1-7-2018

Wij hadden een kamer voor 3 nachten geboekt ivm concert at sea. Vriendelijke ontvangst en een heerlijke kamer. Ontbijt was heerlijk met gezellige bediening.

Meer van verwacht

Dree
1-7-2018

Spijtig er was geen enkele vlaamse zender op tv terwijl ze inspelen op de Belgen ,

wel Russische en Arabische zender enz. niet te begrijpen .

ze vragen bij reservering of je een menu wilt : Niet doen je moet deze bij aankomst direct betalen en eens op de kamer zie je een menu staan die je s avonds kan krijgen en die 8 euro pp goedkoper is en ook beter is en deze kan je dan niet meer verkrijgen , we vonden ons dan ook bedrogen

Kamer was wel ok, ontbijt was flauw, koude eieren .

We vonden het geen 4 sterren waard

Een vrij goed hotel. Ontbijt ok. Diner ok.

Andre Arnoets
29-6-2018

Goed gelegen. Kamer aan de kleine kant.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Duinzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.