Wissenkerke

Reviews over Wissenkerke

Fantastisch!!

Marlies en Geert Latten en Bowie
    28-9-2016

Het is hier goed vertoeven. De ligging is heel centraal voor allerlei uitstapjes, strand is dichtbij...zowel van Oosterschelde als van de Noordzee. Mooi knus dorpje, voorzien van supermarkt, eetgelegenheden, buitenzwembad, molen en veel wandelgebied.

Echt de moeite waard.

Gereisd Met partner in september 2014

super !!

trees boucherie
    8-5-2014

wissenkerke is een zeer rustig dorpje met in de omgeving veel wandel en fietsroutes! achteraf is het fijn vertoeven op het terras van de kroon waar je heel vriendelijk onthaalt wordt en men kan er tevens lekker eten !!

Gereisd Met partner in april 2014

Rustig...

ingridbos_2
    14-8-2013

Een erg rustig dorp. Fijn om je terug te trekken uit alle drukte. Centraal gelegen, dus op korte reistijd ben je wel in de drukte of aan het zeer mooie Banjaardstrand of Noordzeestrand. Erg fijne standen! In de omgeving van Wissenkerke is het lekker wandelen; mooi gebied.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Rustig, zeer rustig

Maurits
    8-8-2012

Wissenkerk op Noord-Beveland. Wij fietsten er doorheen en telden zo'n duizend inwoners. Twee dingen vielen ons in positieve zin op. Er is een mooie " authentieke ' dorpsstraat, die dwars door het dorp loopt. En er is een aantrekkelijke wijngaard, waar je midden tussen de druivenranken een glas Zeeuwse wijn kan drinken. Wat ons betreft: als je toch in Kamperland moet zijn, even proberen.

Gereisd Alleenreizend in juli 2012

Klein dorpje

Rachèl Geritan
    9-5-2012

Wissenkerke zelf is een piepklein dorpje met welgeteld 1 supermarkt, een drankzaak en een hotel restaurant De Kroon. Hier kan je lekker eten voor een prijs die m.i. wel aan de hoge kant is. Leuk om een keer doorheen te lopen maar weinig te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Wissenkerke scoort een 8,7 uit 10, op basis van 59 reviews