Hotel Boutique Hotel The Roosevelt

Kleine hotelsWeer vandaag15°11°
Hotel Boutique Hotel The Roosevelt
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Boutique Hotel The Roosevelt voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Boutique Hotel The Roosevelt in het Nederlands

Een absolute aanrader!

Manon
25-3-2018

We hebben 2 nachten in dit fantastisch hotel verbleven. Prachtig pand, smaakvol ingericht en een hele mooie (schone) kamer (nr. 14) met hoog plafond en een heel fijn bed. Het hotel had op verzoek van mijn man een bos rozen in de kamer gezet. Een prachtige bos. De eerste avond hebben we in het hotel gedineerd. Een bijzonder smaakvol menu. Erg goed. Ook het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel was allemaal zeer goed. Het hotel ligt op een fantastische locatie. Echt een aanrader voor een onvergetelijk en fantastisch verblijf. Want wat is Middelburg een leuke stad!

Gastvrij ontvangst, lekker even bijkomen met koffie op de kamer, mooie kamer, goed bed en mooie douche, 's avonds werd wijntje op de kamer bezorgd met nootjes / olijfjes erbij en weer alles even vriendelijk.

Ontbijt erg lekker, fietsen stonden klaar en een heerlijke dag gehad. Alle medewerkers zien er heel netjes uit en zijn vriendelijk en behulpzaam.

Wat alleen wat lastig is, is dat je je auto iets verder weg moet zetten om te parkeren of voor het hotel, maar dan moet je eraan denken om alvast voor de volgende dag je ticket te betalen.

Hoteleigenaar onbetrouwbaar

C.
26-4-2017

Reservering gemaakt voor 6 hotelkamers, incl. lunch en diner t.g.v. feestelijke familieviering.. Talloze onbeantwoorde emails, talloze telefoongesprekken, talloze beloftes door eigenaar dat alles prima dik in orde was. Alles was mogelijk! Zelfs lunch en diner op een doordeweekse dag.

We waren tenslotte een grote groep. Alles zou geregeld worden.

Helaas bij aankomst op afgesproken tijd om 13.00 uur Geen lunch, Geen diner. Onze reservering werd door de eigenaar zelfs in twijfel getrokken?!

Helaas voor hem was de email correspondentie nog wel aanwezig. Hij verklaarde de emails nooit te hebben gezien!?!! En hij kon zich echt niet herinneren dat wij telefonisch contact hadden gehad. (6x!!??)

We weten ook dat enkel en alleen de eigenaar de telefoon en het email verkeer beheerd....

Geen excuses, helemaal niks. Daar sta je dan dus met je gasten.

We besloten de hotelkamers te accepteren die wél gereserveerd stonden.

Wat moesten wij anders op dat moment?

In allerijl op advies van eigenaar een lunch en dinerlocatie gezocht. De dinerlocatie was maar op 300-500 m1 van hotel. Vooraf toch maar even gaan bekijken. Aangezien ons gezelschap uit personen bestond met de leeftijd tussen 60 en 78 jaar was de afstand van 15 minuten lopen!! toch wel wat ver. Dus desbetreffend restaurant weer laten annuleren. En dan het lef hebben om kosten in rekening te willen brengen voor deze annulering. Dit hebben wij uiteraard niet geaccepteerd.

Het overige personeel was zeer vriendelijk en wisten zich er hier ook duidelijk geen raad mee. Een argeloze toerist zal dit hotel wel blijven bezoeken.

De ligging is geweldig en het pand straalt een zekere allure uit.

Maar daar koop je geen gastvrijheid mee.

Dus als iemand op het idee komt een mooi feest te willen vieren in dit hotel, kunnen wij maar 1 advies geven. Niet doen.

Met de eigenaar zijn geen afspraken te maken.

Eigenzinnig goed!

M. Bouwense
23-8-2016

We zijn hier blijven eten met een gezin van 4 (2 jonge kids) en het was ontzettend lekker en echt wat anders. De kaart bied een kleine selectie aan menu's, voornamelijk een combinatie van verschillende soorten vlees van de gril, maar ook gekookte mosselen, voor degene die dat liever heeft. De kok (Italiaans) bereid het eten in een buitenkeuken op het gezellige terras. Erg vriendelijk personeel, lekkere wijn, heerlijke toetjes, gezellig en gemoedelijk. Een echte aanrader als je van eigenzinnig lekker houdt.

Super hotel!

Jan van rooijen
17-1-2016

Wij hebben hier een fantastisch weekend gehad.

Heerlijk geslapen op een super bed.

De volgende dag heerlijk ontbeten.

Lekker rond gezworven in de stad en s'avonds heerlijk in de jacuzzi gezeten.

Goede service in een mooi hotel

Geweldig!

susan
7-9-2015

We zijn hier 2 nachten blijven slapen. Prachtig hotel, wat een sfeer en mensen die er met passie werken. We logeerden in kamer 26, hoog in de toren en onze babyfoon namen we heerlijk mee om aan de wijnbar wat te drinken s avonds.

De kamer was ruim, genoeg plek voor het campingbedje (zelf meegenomen maar is ook te huur), prachtige regendouche & voorzieningen op de kamer. Uitzicht op de kerk super!

De kamers zijn niet goedkoop maar alles meer dan waard.

Het ontbijt niet in buffetvorm maar geserveerd. Is er wat op? Schroom niet, alles mag gevraagd worden!

Midden in het centrum, super sfeer!

Denk aan betaald parkeren vanaf 8 uur s morgens op werkdagen. Wij waren te laat en hadden een bon van 60,00.

Ze hadden maar 1 kinderstoel. Er zouden wel nieuwe aangeschaft worden. Dus op tijd opstaan, uitslapen of zelf eentje meenemen haha!

Wij komen hier zeker nog eens terug! Super

Aanrader

Claudia
4-8-2015

Mooi gebouw midden in centrum, hartelijke ontvangst. Mooie schone kamer met prima sanitair. Heerlijk ontbijt aan tafel geserveerd met verse jus d'orange.

Prachtig hotel, schone, speelse kamers

Severide
31-3-2015

Prachtig hotel waarin geen concessies gedaan zijn betreffende inrichting. Onze kamer was effectief ingericht. Wij sliepen op een vide met een dakraam waardoor wij naar de maan konden kijken. De kamers en centrale ruimten zijn erg schoon. Het personeel vriendelijk en de gastvrouw hartelijk. Zeker een aanrader.

nog een paar puntjes op de i. (2e week na opening)

caroladeblaey
29-3-2015

De ligging is perfect, midden in het centrum.

De eigenaren staan open voor feedback!

Mooi gebouw, sfeervolle entree.

Verbleven in k24: een sfeervolle maar donkere kamer overdag, 's morgens komt er door de luxaflex al vroeg licht binnen - liever een verduisterend gordijn.

Geen hangruimte voor kleding/ jassen. Een hoge kast zou op zn plaats zijn.

Nespr. en water aanwezig - top! kluisje aanwezig. bedden zijn prima. Gratis goede Wifi. Een zitbank op de kamer is een pluspunt.

Douche apart van toilet is heel fijn. Een haakje voor de badhanddoek naast de douchedeur ontbreekt evenals iets meer ruimte voor natte waslap oid. Een plankje onder de spiegel voor toiletspullen ontbreekt.

Een map met info over het bijzondere gebouw/ verbouwing en bezienswaardigheden omgeving, details omtrent wifi, uitchecktijd en ontbijttijden ontbreekt totaal.

Ontbijt is geen buffet.

Een prachtig hotel!

J. Brons
24-3-2015

Een prachtig hotel met een warme, robuuste uitstraling. Elke kamer is anders, bij elke kamer krijg je een "wauw" effect. Met zo'n team dat met zorg is samengesteld gaat dit hotel een prachtig toekomst tegemoet. Één woord dat bij ons is bijven hangen: "Impressive".

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutique Hotel The Roosevelt in Middelburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutique Hotel The Roosevelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.