Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis
8,4

Weer vandaag7°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis voor je op een rij gezet:

847 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in het Nederlands

Wat een supervriendelijk personeel. Top. Helemaal klantgericht.

Dat is en heet service.

Oké voor 1 nachtje, maar niet langer

Babs, 28-12-2017

Vriendelijke ontvangst en voldoende gratis parkeer gelegenheid. We kregen de verkeerde kamer sleutel mee waardoor we opeens in een bezette kamer stonden. Bij de receptie de goede sleutel gekregen, maar geen excuses gemaakt. De bedden zijn prima, maar de ‘kamer’ is zeer gehorig. De kamers deden ons denken aan de motels zoals in Amerika. Onze buurvrouw had een flinke hoestaanval om 05:00 waardoor we meteen rechtop in bed zaten. 2 van de 4 lampen waren defect op de kamer: 1tje was defect, in de ander zat helemaal geen lamp. Gemeld bij de receptie maar hier werd werderom niet echt respons op gegeven. Al met al: prima voor een nachtje (wij hadden een winkel-uitstapje), maar absoluut niet langer. We hebben via actie ongeveer 30 euro betaald, meer dat dat vonden wij het ook absoluut niet waard.

Gezellige kerst in een sober aangekleed hotel

Paul Valster, 27-12-2017

Keurig hotel met vriendelijk personeel maar donkere kamers die apart staan van het hoofdgebouw.

Wij brengen al jaren de kerstdagen door met vrienden in een, steeds wisselend, Fletcher hotel. Dit jaar vanwege goede recensies in Soest.

De kamers, hoewel vrij donker, zijn prima en voorzien van alles wat nodig is. Omdat ze apart staan moet je wel een jas aan om naar het ontbijt of diner te gaan.

De aankleding was karig. Wat kerstslingers en een enkele boom. Maar geen live muziek en zelfs geen mooi gedekte tafels.

Wanneer de manager, die tijdens het kerstdiner helpt uitserveren, in een spijkerbroek en trui aan je tafel staat wordt het niet feestelijker.

Gelukkig was het personeel, en zeker Romy, erg vriendelijk en het eten prima in orde. Mede daardoor is het toch een leuke kerst geworden. Maar met iets meer moeite en planning kan het in zo’n klein hotel makkelijk onvergetelijk worden.

Jammer. Volgend jaar weer elders.

Topdagen met kleine smet.

Mart, 29-10-2017

Fijn hotel met uiterst vriendelijk personeel in een schitterende omgeving voor fiets- en wandeltochten.

Nette, ruime kamer met alleen helaas geen teletekst op tv. Als slechthorende ben ik afhankelijk van teletekst ondertiteling dus dat is een gemis. De kamer staat los van het hotel, zodat je voor het ontbijt, diner e.d. naar buiten moet.

Ons arrangement was inclusief 2x een 3-gangen diner en een welkomstdrankje. Bij het inchecken kregen we een rekening voorgeschoteld die plusminus € 50,- te hoog was. Bij het eerste diner kregen we een rekening voor het nagerecht terwijl we toch echt maar 3 gangen gehad hadden. En onze ervaring bij alle Fletcher Hotels is, dat je om het welkomstdrankje moet vragen, anders krijg je het niet.

Je uitgeprinte arrangement meenemen is dus aan te raden.

Heel erg jammer, want onze verdere uiterst positieve indruk blijft staan. We zullen dan ook best nog een keer terug willen naar Het Witte Huis in Soest.

Romy, Ecommerce/internet manager, 29-10-2017

Beste Mart,

Bedankt voor deze goede review! Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest!

Er is teletekst aanwezig op de tv! Voor de volgende keer zou u het kunnen aangeven bij één van onze medewerkers, dan kunnen wij u te hulp schieten!

goed maar niet bijzonder.

ine, 29-10-2017

Hotel ligt aan een drukke weg Amersfoort -Soest. Wij sliepen niet in het gebouw zelf. Veel kamers van het hotel bevinden zich achter het hotel. Deze deden in mijn ogen wat triest aan. Eenmaal binnen viel het reuze mee. De kamers waren schoon, voorzien van goede bedden en waren schoon.

In de buurt van het hotel kon je heerlijk fietsen.

Amersfoort is prima te bereiken met openbaar vervoer. Bus stopt voor de deur van het hotel.

Kirsten, receptie, Ecommerce/internet manager, 1-11-2017

Beste inediepenmaat,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Het hotel is inderdaad erg centraal gelegen. De kamers buiten het hotel zijn een stuk rustiger en worden daardoor veelal prettiger gevonden. Fijn dat het u ook prima is bevallen. We hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Verblijf verpest door kamer 116!

Pierre, 19-9-2017

Je wilt rustig slapen en niet dag en nacht de herrie van de +machinekamer+ van het huis horen, die naast deze kamer ligt. Ze weten zelf van dit probleem .Het wordt afgedaan met noodverbanden, maar ze moeten de koe bij de horens pakken. Of deze ruimte een andere functie geven, of warmte-wisselaar vernieuwen.

Goed vonden we het ontbijt.

Madeleine, Ecommerce/internet manager, 21-9-2017

Beste Gast,

Ontzettend spijtig om dit te horen. Zou u contact willen opnemen met info@fletcherhotelhewittehuis.nl ?

Excellente service

N. den Haan, 5-9-2017

Wat een top service van dhr. Van den Boogaard en zijn team. We hebben met een groep bij het Witte Huis geslapen nadat we een fantastische bruiloft hebben gevierd. Ze hebben heel goed meegedacht, geholpen en zeker meer gedaan dan nodig was. Hartelijk bedankt voor alles jongens!
Romy, Ecommerce/internet manager, 6-9-2017

Wat leuk om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad in ons hotel! We zien jullie graag nog een keer bij Fletcher hotel het Witte Huis!

Lange wachttijden

Geert, 21-5-2017

Slechte service. Lange wachttijden om een lunch te bestellen en geserveerd te krijgen. Personeel geeft tafels dekken voorrang boven bediening klanten. Geen aanrader voor een lunch.
Kirsten, Ecommerce/internet manager, 4-6-2017
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We hebben dit besproken met de daarvoor verantwoordelijke persoon. We hopen u de volgende keer weer uitstekende service te verlenen zoals u gewoonlijk ook van ons kunt verwachten.

Voor herhaling vatbaar

Piet Hummel, 22-3-2017

Prachtig gelegen in een bosrijke omgeving. Geweldig uitvalspunt voor allerlei activiteiten. Ontvangst was een plezierige beleving. Kamer was schoon en goed verzorgd. Het restaurant was een fijne beleving, weliswaar een beperkte kaart, maar goed verzorgd en goed op smaak. Wat zou nog willen wensen. Gewoon een prettig verblijf.
Lisa, Ecommerce/internet manager, 25-3-2017

Beste Piet Hummel,

Hartelijk dank voor deze lovende woorden.

Wellicht tot een volgende keer in Fletcher Hotel het Witte Huis

eenmalig

ruud jansen, 19-2-2017

Bediening en personeel oke ook de faciliteiten alleen het kamergebeuren buiten het hotel is oubollig en ouderwets voor een nacht oke niet langer met die houten vloer is gewoon aan renovatie toe.
        Lisa, Ecommerce/internet manager, 16-3-2017

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor de beoordeling.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen en aan te geven waar u heeft overnacht? Wij horen het graag van u zodat er actie ondernomen kan worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis scoort een 8.41 uit 10 op basis van 847 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: