Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis

Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

856 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in het Nederlands

Nooit meer

Mike Vogel,
12-10-2018

Wordt zeer slecht voorgelicht over geluidsoverlast. Zal hier nooit meer naar toegaan. Ik raad iedereen af dit hotel te boeken. Wordt voorgelogen door balie personeel. Ik geef voor dit hotel een cijfer 2.

Kirsten, Ecommerce/internet manager, 25-10-2018
Beste Mike, Jammer dat uw verblijf niet naar wens is geweest. U zou geen hinder moeten ondervinden van geluid. Overdag kan het geluid van de afzuiging aanwezig zijn, maar deze moet uit zijn om 21 uur. U merkt dan ook niets meer hiervan. Wij zullen dit in de gaten houden.

Nee helaas, niet weer.

Karen P.,
12-10-2018

Mooi hotel, nette kamers, goede bedden, mooi sanitair, maar wij hebben nog nooit zo een kleine badkamer gezien. Eigenlijk kon je je niet aan en uitkleden in de badkamer. Zittend op het toilet zat je bijna met je knieën tegen het wasmeubel.

Ik ben maar 152 mrt groot en zou echt niet weten hoe iemand die groot is zich in deze badkamer kan bewegen.

Ontbijt was goed.

Kirsten, Ecommerce/internet manager, 25-10-2018
Beste mevrouw Karen, bedankt voor uw feedback. Deze badkamer is inderdaad niet groot. Ik ga uw feedback doorgeven. We zijn wel blij te horen dat de rest in orde was voor u.

Prima hotel

Dick van der Hoff,
15-9-2018

Prima plek. Wij zaten in een kamer/huisje. Schoon en ruim. Goed bed. Vriendelijk personeel, zeker degene die ons bediende tijdens het diner, dat overigens goed was.

Patricia, Ecommerce/internet manager, 25-9-2018

Beste Dick, Bedankt voor uw super goede beoordeling. Dit waarderen wij erg. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen. Wie weet tot ziens,

Mooie accommodatie

B Kok,
31-8-2018

Mooie accommodatie. Kamers zijn buiten als rijtjes woning. Erg leuk.

We besloten om in het restaurant te gaan eten.

We hadden beide de boeren schnitzel. Eentje was er nog niet gaar dus terug naar de keuken. Later kregen we dezelfde schnitzel terug. Doordat we hem eerder al hadden doorgesneden was hij nu volgezogen met vet. Volgens de serveerster kwam dit doordat ze hem terug in de frituur hadden gedaan.

Wij hebben aangegeven dat als wij gefrituurd eten wilde wij wel naar een cafetaria waren gegaan. Zou ook nog een stuk goedkoper zijn geweest. We kregen de koffie gratis.

Er was een gratis roomservice voor koffie. Hier hebben wij gebruik van gemaakt. Koffie was echt heerlijk.

Leuke kamers. Alleen de hygiene vonden wij beneden peil. Stof in de hoeken, kalk aanslag in de badkamer en wc bril niet goed schoon. Jammer.... Als dit hotel een echte kok en goed schoonmaak personeel zou hebben dan hadden ze betere beoordelingen gehad.

Een mooi en compleet huis in de mooiste straat van Schier. Groot genoeg voor 5 man maar nog steeds knus met z`n tweeën. Taxidienst kent het huis en zet u feilloos af bij huis Pelikaan, loop naar links en je bent zo in de natuur en de duinen, loop naar rechts en wandel door het pittoreske dorp. De woning heeft een goede centrale verwarming, lekkere douches, complete keuken en een heel vriendelijke gastvrouw. Zeker een aanrader! Oh, en de openhaard.... maar ook de tuin heerlijk om te ontbijten.

Patricia, Ecommerce/internet manager, 2-6-2018

Beste Ursula, Bedankt voor uw super goede beoordeling. Een groot compliment voor ons! Dit waarderen wij erg. De omgeving is erg mooi inderdaad. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen. Wie weet tot ziens,

Patricia

Het avond eten in het hotel was echt onder de maat. Alle gerechten die we wilde eten waren uitverkocht en dat op moederdag. Dit is me echter nog nooit gebeurd in een restaurant. Daarnaast was de wijn op die we wilde drinken. Al met al ongekruid vlees en een carpaccio VOL met kappertjes wel is waar 62 stuks!!! , beetje te veel van het goede en alles smaakte hier dus ook naar. Erg jammer! De kamer is prima de douche is goed warm alleen is het allemaal erg stoffig en moet de schimmelreiniger even langskomen.

Ontbijt is simpel niet veel poespas.

Bedden liggen erg zacht weinig stevigheid wel lekker de ruimte in de kamer om vrij te bewegen.

Al met al had ik wat beters verwacht. Het is me helaas wat tegen gevallen. Vanavond zouden we eigenlijk bij ons arrangement nog een hoofdgerecht mogen genieten in het restaurant maar deze, ook al is hij betaald gaan wij niet nuttigen.

Patricia, Ecommerce/internet manager, 16-5-2018

Beste mevrouw/meneer Hermans, Bedankt voor uw eerlijke review.

Misschien voor de volgende keer. Als u het gelijk aangeeft bij de bediening, kunnen wij een oplossing voor u zoeken.

Wij zijn altijd bereid om een oplossing te zoeken als het niet naar uw wens is.

In ieder geval mijn excuses dat het diner niet naar uw wens was.

Kunnen wij verder nog iets voor u doen?

Laat het ons weten.

Patricia

Geen aanrader. Niet doen.

Marien,
26-4-2018

Als hotelgasten bleek er geen plaats in het restaurant. In een verder lege en ongezellige zijruimte konden we dineren. De bediening was chaotisch. De bijgerechten kwamen nadat we het hoofdgerecht al op hadden. We hadden 3 kamers, waarvan er 2 ernstig stonken. Bij de receptie had men deze klacht naar zeggen nog nooit gehoord. Later bij het afrekenen beklaagde nog een echtpaar zich over de stank. Zondagmorgen op het terras was de bediening ongeorganiseerd.

Personeel kreeg geen enkele sturing.

Lisa, Ecommerce/internet manager, 2-5-2018

Beste Marien,

Hartelijk dank voor uw review.

We zijn er achter gekomen dat de stankoverlast kwam door het schoonmaken van een dierenverblijf enkele honderden meters verder. Helaas kunnen wij hier niks aan doen aangezien wij tussen de boerderijen en de dierentuin liggen, hoe vervelend het ook was. Onze excuses voor het ongemak. Uw opmerkingen wat betreft ons personeel in het restaurant is opgepakt en goed verbeterd, ook hiervoor onze excuses.

Hopelijk kunnen wij een volgend verblijf omdraaien naar een positieve ervaring.

Een fijne dag gewenst.

Lisa

Fletcher Hotel het Witte Huis

Prima hotel voor zakelijk verblijf

Carolien,
14-4-2018

Verbleven in kamer in hotel (er zijn ook kamers/huisjes op het terrein). Erg klein, maar prima geschikt voor zakelijk verblijf. Zowel kamer als badkamer waren schoon. Kamer was wel erg gehorig. Ontbijt was prima. Ik was er maar voor 1 nachtje, dus heb helaas weinig van de omgeving kunnen zien.

Patricia, Ecommerce/internet manager, 15-4-2018
Beste Carolien, Bedankt voor uw goede beoordeling. Willicht voor de volgende keer een hotelkamer op het buitenterrein reserveren. Deze liggen wat rustiger gelegen. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel Het Witte Huis, Patricia

Leuk hotel

Florian,
23-2-2018

Mooi hotel met vrij ruime kamers. Wel erg krakende vloeren dus zachtjes naar het toilet midden in de nacht lukt niet. Vriendelijk personeel.

De mogelijkheid om de hele dag door schone glazen/kopjes te pakken op de gang. En 's Ochtends vers fruit. Goede keuze bij ontbijt.

Minpunt:

Geen mogelijkheid zelf koffie/thee te maken omdat er geen waterkoker is op de kamer. Wel kun je koffie op de kamer bestellen zonder meerkosten. Douchecabine beetje krap en deksel van het putje ligt los dus die ging er steeds af.

Patricia, Ecommerce/internet manager, 26-2-2018
Beste Florian, Bedankt voor uw goede beoordeling Mag ik vragen op welke kamer u verbleef? De minpunten zijn in ieder geval doorgegeven aan de verantwoordelijke persoon hiervoor. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel Het Witte Huis, Patricia

Echt fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Jacques,
11-2-2018

Wat een supervriendelijk personeel. Top. Helemaal klantgericht.

Dat is en heet service.

Fletcher Hotel Het Witte Huis, Patricia, Ecommerce/internet manager, 26-2-2018
Beste Jacques, Bedankt voor uw goede beoordeling. Wat leuk dat u ons personeel aardig vind. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel Het Witte Huis, Patricia

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.