Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis voor je op een rij gezet:

852 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in het Nederlands

Een mooi en compleet huis in de mooiste straat van Schier. Groot genoeg voor 5 man maar nog steeds knus met z`n tweeën. Taxidienst kent het huis en zet u feilloos af bij huis Pelikaan, loop naar links en je bent zo in de natuur en de duinen, loop naar rechts en wandel door het pittoreske dorp. De woning heeft een goede centrale verwarming, lekkere douches, complete keuken en een heel vriendelijke gastvrouw. Zeker een aanrader! Oh, en de openhaard.... maar ook de tuin heerlijk om te ontbijten.
Patricia, Ecommerce/internet manager, 2-6-2018

Beste Ursula, Bedankt voor uw super goede beoordeling. Een groot compliment voor ons! Dit waarderen wij erg. De omgeving is erg mooi inderdaad. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen. Wie weet tot ziens,

Fletcher Hotel Het Witte Huis,

Patricia

Het avond eten in het hotel was echt onder de maat. Alle gerechten die we wilde eten waren uitverkocht en dat op moederdag. Dit is me echter nog nooit gebeurd in een restaurant. Daarnaast was de wijn op die we wilde drinken. Al met al ongekruid vlees en een carpaccio VOL met kappertjes wel is waar 62 stuks!!! , beetje te veel van het goede en alles smaakte hier dus ook naar. Erg jammer! De kamer is prima de douche is goed warm alleen is het allemaal erg stoffig en moet de schimmelreiniger even langskomen.

Ontbijt is simpel niet veel poespas.

Bedden liggen erg zacht weinig stevigheid wel lekker de ruimte in de kamer om vrij te bewegen.

Al met al had ik wat beters verwacht. Het is me helaas wat tegen gevallen. Vanavond zouden we eigenlijk bij ons arrangement nog een hoofdgerecht mogen genieten in het restaurant maar deze, ook al is hij betaald gaan wij niet nuttigen.

Patricia, Ecommerce/internet manager, 16-5-2018

Beste mevrouw/meneer Hermans, Bedankt voor uw eerlijke review.

Misschien voor de volgende keer. Als u het gelijk aangeeft bij de bediening, kunnen wij een oplossing voor u zoeken.

Wij zijn altijd bereid om een oplossing te zoeken als het niet naar uw wens is.

In ieder geval mijn excuses dat het diner niet naar uw wens was.

Kunnen wij verder nog iets voor u doen?

Laat het ons weten.

Fletcher Hotel Het Witte Huis,

Patricia

Geen aanrader. Niet doen.

Marien
26-4-2018

Als hotelgasten bleek er geen plaats in het restaurant. In een verder lege en ongezellige zijruimte konden we dineren. De bediening was chaotisch. De bijgerechten kwamen nadat we het hoofdgerecht al op hadden. We hadden 3 kamers, waarvan er 2 ernstig stonken. Bij de receptie had men deze klacht naar zeggen nog nooit gehoord. Later bij het afrekenen beklaagde nog een echtpaar zich over de stank. Zondagmorgen op het terras was de bediening ongeorganiseerd.

Personeel kreeg geen enkele sturing.

Lisa, Ecommerce/internet manager, 2-5-2018

Beste Marien,

Hartelijk dank voor uw review.

We zijn er achter gekomen dat de stankoverlast kwam door het schoonmaken van een dierenverblijf enkele honderden meters verder. Helaas kunnen wij hier niks aan doen aangezien wij tussen de boerderijen en de dierentuin liggen, hoe vervelend het ook was. Onze excuses voor het ongemak. Uw opmerkingen wat betreft ons personeel in het restaurant is opgepakt en goed verbeterd, ook hiervoor onze excuses.

Hopelijk kunnen wij een volgend verblijf omdraaien naar een positieve ervaring.

Een fijne dag gewenst.

Lisa

Fletcher Hotel het Witte Huis

Prima hotel voor zakelijk verblijf

Carolien
14-4-2018

Verbleven in kamer in hotel (er zijn ook kamers/huisjes op het terrein). Erg klein, maar prima geschikt voor zakelijk verblijf. Zowel kamer als badkamer waren schoon. Kamer was wel erg gehorig. Ontbijt was prima. Ik was er maar voor 1 nachtje, dus heb helaas weinig van de omgeving kunnen zien.
Patricia, Ecommerce/internet manager, 15-4-2018
Beste Carolien, Bedankt voor uw goede beoordeling. Willicht voor de volgende keer een hotelkamer op het buitenterrein reserveren. Deze liggen wat rustiger gelegen. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel Het Witte Huis, Patricia

Leuk hotel

Florian
23-2-2018

Mooi hotel met vrij ruime kamers. Wel erg krakende vloeren dus zachtjes naar het toilet midden in de nacht lukt niet. Vriendelijk personeel.

De mogelijkheid om de hele dag door schone glazen/kopjes te pakken op de gang. En 's Ochtends vers fruit. Goede keuze bij ontbijt.

Minpunt:

Geen mogelijkheid zelf koffie/thee te maken omdat er geen waterkoker is op de kamer. Wel kun je koffie op de kamer bestellen zonder meerkosten. Douchecabine beetje krap en deksel van het putje ligt los dus die ging er steeds af.

Patricia, Ecommerce/internet manager, 26-2-2018
Beste Florian, Bedankt voor uw goede beoordeling Mag ik vragen op welke kamer u verbleef? De minpunten zijn in ieder geval doorgegeven aan de verantwoordelijke persoon hiervoor. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel Het Witte Huis, Patricia

Wat een supervriendelijk personeel. Top. Helemaal klantgericht.

Dat is en heet service.

Fletcher Hotel Het Witte Huis, Patricia, Ecommerce/internet manager, 26-2-2018
Beste Jacques, Bedankt voor uw goede beoordeling. Wat leuk dat u ons personeel aardig vind. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel Het Witte Huis, Patricia

Oké voor 1 nachtje, maar niet langer

Babs
28-12-2017

Vriendelijke ontvangst en voldoende gratis parkeer gelegenheid. We kregen de verkeerde kamer sleutel mee waardoor we opeens in een bezette kamer stonden. Bij de receptie de goede sleutel gekregen, maar geen excuses gemaakt. De bedden zijn prima, maar de ‘kamer’ is zeer gehorig. De kamers deden ons denken aan de motels zoals in Amerika. Onze buurvrouw had een flinke hoestaanval om 05:00 waardoor we meteen rechtop in bed zaten. 2 van de 4 lampen waren defect op de kamer: 1tje was defect, in de ander zat helemaal geen lamp. Gemeld bij de receptie maar hier werd werderom niet echt respons op gegeven. Al met al: prima voor een nachtje (wij hadden een winkel-uitstapje), maar absoluut niet langer. We hebben via actie ongeveer 30 euro betaald, meer dat dat vonden wij het ook absoluut niet waard.

Gezellige kerst in een sober aangekleed hotel

Paul Valster
27-12-2017

Keurig hotel met vriendelijk personeel maar donkere kamers die apart staan van het hoofdgebouw.

Wij brengen al jaren de kerstdagen door met vrienden in een, steeds wisselend, Fletcher hotel. Dit jaar vanwege goede recensies in Soest.

De kamers, hoewel vrij donker, zijn prima en voorzien van alles wat nodig is. Omdat ze apart staan moet je wel een jas aan om naar het ontbijt of diner te gaan.

De aankleding was karig. Wat kerstslingers en een enkele boom. Maar geen live muziek en zelfs geen mooi gedekte tafels.

Wanneer de manager, die tijdens het kerstdiner helpt uitserveren, in een spijkerbroek en trui aan je tafel staat wordt het niet feestelijker.

Gelukkig was het personeel, en zeker Romy, erg vriendelijk en het eten prima in orde. Mede daardoor is het toch een leuke kerst geworden. Maar met iets meer moeite en planning kan het in zo’n klein hotel makkelijk onvergetelijk worden.

Jammer. Volgend jaar weer elders.

Topdagen met kleine smet.

Mart
29-10-2017

Fijn hotel met uiterst vriendelijk personeel in een schitterende omgeving voor fiets- en wandeltochten.

Nette, ruime kamer met alleen helaas geen teletekst op tv. Als slechthorende ben ik afhankelijk van teletekst ondertiteling dus dat is een gemis. De kamer staat los van het hotel, zodat je voor het ontbijt, diner e.d. naar buiten moet.

Ons arrangement was inclusief 2x een 3-gangen diner en een welkomstdrankje. Bij het inchecken kregen we een rekening voorgeschoteld die plusminus € 50,- te hoog was. Bij het eerste diner kregen we een rekening voor het nagerecht terwijl we toch echt maar 3 gangen gehad hadden. En onze ervaring bij alle Fletcher Hotels is, dat je om het welkomstdrankje moet vragen, anders krijg je het niet.

Je uitgeprinte arrangement meenemen is dus aan te raden.

Heel erg jammer, want onze verdere uiterst positieve indruk blijft staan. We zullen dan ook best nog een keer terug willen naar Het Witte Huis in Soest.

Romy, Ecommerce/internet manager, 29-10-2017

Beste Mart,

Bedankt voor deze goede review! Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest!

Er is teletekst aanwezig op de tv! Voor de volgende keer zou u het kunnen aangeven bij één van onze medewerkers, dan kunnen wij u te hulp schieten!

goed maar niet bijzonder.

ine
29-10-2017

Hotel ligt aan een drukke weg Amersfoort -Soest. Wij sliepen niet in het gebouw zelf. Veel kamers van het hotel bevinden zich achter het hotel. Deze deden in mijn ogen wat triest aan. Eenmaal binnen viel het reuze mee. De kamers waren schoon, voorzien van goede bedden en waren schoon.

In de buurt van het hotel kon je heerlijk fietsen.

Amersfoort is prima te bereiken met openbaar vervoer. Bus stopt voor de deur van het hotel.

Kirsten, receptie, Ecommerce/internet manager, 1-11-2017

Beste inediepenmaat,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Het hotel is inderdaad erg centraal gelegen. De kamers buiten het hotel zijn een stuk rustiger en worden daardoor veelal prettiger gevonden. Fijn dat het u ook prima is bevallen. We hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis scoort een 8.4 uit 10 op basis van 852 reviews.