Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis

Nederland, Utrecht, Soest

8.2Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis voor je op een rij gezet:

935 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis

• 9Bert Huisjes11-10-2019

Een ruimhartige upgrade

Prima verblijf. Ik had de verkeerde datum gereserveerd. Er was geen 1 meer vrij. Ik vertelde mijn verhaal en de dames achter de receptie hebben het wel heel eeg netjes opgelost. Voor het zelfde bedrag kreeg ik een heeeeeeel erg ruime upgrade. Heerlijk geslapen en ‘s-ochtends ontbeten. Kortom: top

Patricia, Ecommerce/internet manager, 12-10-2019

Beste Bert Huisjes, Bedankt voor uw super goede review. Fijn dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel het Witte Huis.

Zakelijk

• 1Nus07-10-2019

Te vies voor woorden

We hadden een comfortkamer (á €125,- per nacht) geboekt in het 4-sterren hotel "Het witte huis"in Soest. Wat hebben we een spijt gehad. De kamer bevond zich in de dependances (lees: bijgebouwen; meerdere kamers op een rij, als zijnde vakantiehuisjes, meerdere rijen achter elkaar). Onze "kamer" was koud, kil en oogde niet schoon en gedateerd. De verwarming mochten we zelf aan zetten. We zagen direct al dat de kozijnen verrot waren en de kleine badkamer niet erg schoon oogde. Deze badkamer bleek zelfs onder de zwarte schimmel te zitten, ook de douchestang was zwart beschimmeld. We zijn naar de receptie gegaan dat we hier niet wilden verblijven. Het blijkt dat geen van deze kamers over enige ventilatie beschikt. Geen rooster, ventilator of raam wat open kan. We hebben een kamer in een ander hotel gekregen, in een andere plaats. Met een drankje van het huis als excuus. Wees gewaarschuwd; neem geen duurdere comfortkamer in Soest....

Patricia, Ecommerce/internet manager, 12-10-2019

Beste heer/mevrouw Nus, Bedankt voor uw eerlijke review. Wij zijn blij dat u naar de receptie kwam om het te melden. Nogmaals mijn excuses. Hopelijk beviel de kamer in Amersfoort. Zij hebben u daar een gratis kamerupgrade gegeven. Inmiddels staat de ventilatie op de planning om gemaakt te worden. Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Fletcher Hotels. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel Het Witte Huis.

• 9Lonneke06-10-2019

Super!

Alles was goed geregeld! Aardig en heel behulpzaam personeel! Ook erg lekker gegeten in het restaurant😊

Patricia, Ecommerce/internet manager, 07-10-2019

Beste Lonneke, Bedankt voor uw super goede beoordeling. Fijn dat alles goed geregeld was. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel het Witte Huis.

• 9Anoniem05-10-2019

Prima!

Fijn hotel, handige locatie, lekker ontbijt en diner, schone kamers en heerlijke bedden !

Patricia, Ecommerce/internet manager, 07-10-2019

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw goede review. Fijn dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel het Witte Huis.

Zakelijk

• 8Ben Bolt04-10-2019

onvergetelijk.

Hoe prachtig de omgeving is en hoe vriendelijk het personeel is.

Patricia, Ecommerce/internet manager, 07-10-2019

Beste Ben Bolt, Bedankt voor uw goede beoordeling. Fijn dat uw verblijf onvergetelijk was. Dit vinden wij erg leuk om te horen. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel het Witte Huis.

Met vrienden

• 8A.V.04-10-2019

Prima hotel.

Prima hotel, erg vriendelijk personeel. Ligt in een mooie bosrijke omgeving, maar wel aan een drukke weg, die je hoort als je kamer aan die kant ligt. Desondanks prima geslapen. Enige minpuntje was dat niet alle tv zenders het bij mij deden. Ze hebben er de technische dienst naar laten kijken, maar het is uiteindelijk niet opgelost..

Patricia, Ecommerce/internet manager, 07-10-2019

Beste A.V., Bedankt voor uw positieve beoordeling. Complimenten naar het personeel. Wellicht voor een volgende keer kunt u vragen om een kamer aan de achterkant. Wij proberen hier altijd rekening mee te houden als dit mogelijk is. De omgeving is zeker mooi! Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel het Witte Huis.

Alleenreizend

• 8Mevr M. Verhagen Jansen03-10-2019

Prima hotel!

Een prima hotel met vriendelijk personeel! Schone kamers en prima keuken!

Patricia, Ecommerce/internet manager, 05-10-2019

Beste M. Verhagen Jansen, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles naar wens is geweest. Compliment naar het personeel! Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel het Witte Huis.

• 8Anne Blauw03-10-2019

Geweldig genoten

We hadden de simpelste kamer maar was ruim voldoende voor met mijn rolstoel. Schoon, ruim en netjes. Komen zeker terug

Patricia, Ecommerce/internet manager, 05-10-2019

Beste Anne Blauw, Bedankt voor uw goede review. Fijn dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u nog een keer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel het Witte Huis.

• 9Jan Mol01-10-2019

Fantastisch, op een paar kleine puntjes na

We misten een bad een een persoonlijk koffie momentje op de kamer voor de rest was alles prima en mooi.

Patricia, Ecommerce/internet manager, 05-10-2019

Beste Jan Mol, Bedankt voor uw review. Wellicht voor de volgende keer brengen wij gratis koffie/thee naar de kamers toe. U betaald dan alleen de koffie of thee en geen roomservicekosten. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel Het Witte Huis.

• 7Joke V29-09-2019

Heerlijk verblijf gehad in een prachtige omgeving!

Net hotel, vriendelijke ontvangst. Sfeervol ingericht en een heerlijk ontbijt. Er was maar 1 medewerkster voor het ontbijt dat was wat weinig. Wachten op een afgeruimd en schoon gemaakt plekje en het bijvullen van het buffet!

Patricia, Ecommerce/internet manager, 05-10-2019

Beste Joke V, Bedankt voor uw review. Dit waarderen wij. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Fletcher Hotel Het Witte Huis.

Met vrienden

106 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis

• J.W.Schotman-Jagt, 24-05-2014

houd je van fietsen vanuit deze locatie kun je vele kanten op. Mooi gebied.

• René en Annelies, 25-04-2014

Wij hebben fietsen gehuurd en heerlijk gefietst in de bossen rondom het hotel en in Soest en Baarn. Amersfoort is ook leuk om naar toe te gaan. bijv. om te winkelen of een bioscoop te pakken.

• Bobby teijsse, 05-05-2014

Zorg ervoor dat er een fiets zitje worden aangeschaft kleine moeite groot plezier

4 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis

• Herman van Aar , 09-03-2017

Fiets

Kun je bij jullie een fiets huren?

• rovers, 28-03-2016

honden

wij zijn man en vrouw willen in de eerste week van sept 2 of 3 overnachten maar we hebben twee kleine hondjes mogen die mee

NIkita, 26-07-2016

Ja hoor dit is geen probleem bij ons. Wel geld er een toeslag voor de honden. Vriendelijke Groet, Fletcher Hotel Het Witte Huis

• joyce, 23-09-2014

koelkast/minibar

bevindt zich er een koelkastje of mini bar in de twee persoonskamers ?

Dirk Treffers, 26-09-2014

Neen, er was geen koelkast of minibar in de twee persoonskamer die wij die nacht hadden.

• HuisdierenOp aanvraag

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken