Reviews over Breukelen

fantastisch

heleen,
    11-8-2018

schoon , ruime slaapkamers, ontbijt buffet was top, goede bediening

Goed, maar niet voor herhaling vatbaar.

Trijn Swart,
    20-7-2018

Goed hotel dat volledig verbouwd wordt. Ontbijt fantastisch en prima restaurant. Kamer modern ingericht. Geen mooie locatie. Je kunt niet vanuit het hotel wandelen. Ligt wel vlakbij station. Helaas veel last gehad van luidruchtige hotelgasten. Ondank s dat we vooraf hadden gevraagd om rustige ligging qua kamer (daar we onze hond mee hadden), een kamer gekregen aan een volle luidruchtige gang. Voor ons dus 1x maar niet weer in van der Valk Breukelen. We hebben betere Balkjes gehad.

We hebben genoten!

Sandra Soer,
    24-6-2018

Ik heb al heel wat hotels bezocht in mijn leven, maar kritisch als ik ben was er altijd wel wat. Echter deze keer was werkelijk alles perfect. Alles was schoon, verzorgd, vreselijk vriendelijk en puntioneel personeel echt perfect. De royaal suite was een waar paradijs!

Andere van der valk hotels meer aan te raden

Fam. Jongerius,
    29-4-2018

Wij hadden de wellnes suite. Prachtig mooi ingericht en schoon. Vriendelijk personeel. Het eten in andere van der valk hotels is ons beter bevallen. Bed in de suite zeer hard, zeer onprettige nacht hierdoor gehad.

Fijn hotel

Gianinni,
    5-3-2018

Erg schoon hotel. Fijne faciliteiten en vriendelijke service.

Breukelen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews