Breukelen

Reviews over Breukelen

Prachtig

M,
    16-9-2013

Fietsentocht van Breukelen naar Loenen ad Vecht naar Vreeland is geweldig mooi. Veel boten op het water, hortensia's in volle bloei, fietspaden langs het water, koffie drinken bij de Mijndense Sluis (bij de Drecht). Genieten !!!

Gereisd met partner in augustus 2013

Levendig dorp

Rinus,
    19-7-2013

Breukelen is ook weer zo'n levendig dorp gelegen tussen Vecht en Amsterdam-Rijnkanaal, men heeft er vooral een fraaie blik op vanaf de overzijde van de Vecht, het is er zeer druk met allerlei verkeer maar een fietstocht langs de rivier is zeer de moeite waard vanwege de fraaie buitenplaatsen.

Gereisd met partner in juli 2013

drukke plek

Arija,
    17-1-2012

Breukelen is een leuk dorp aan de Vecht met een gezellige kern met terrassen, maar het is er altijd veel te druk met verkeer. Met zowel auto's, fietsers, wandelaars en vaarverkeer. Daarom blijven we er liever niet te lang.

Gereisd met partner in januari 2012

schattig dorpje met een prachtige omgeving

Bart,
    12-10-2010

Breukelen is een leuk en gezellig dorp aan de Vecht. Ik kom er al jaren aangezien ik in het aangrenzende dorp Maarssen woon.

Iedere week is er een markt in het centrum, deze is nu vele malen beter geregeld sinds het verkeer er anders geregeld is. In Breukelen staat een watertoren die hoog boven de huizen uittornt. In de winter word er een sportveld onder water gezet en zo een ijsbaan gevormd. Zomers zijn er vaak grote gezellige feesten in het dorp! De universiteit Nijenrode siert zich door het mooie kasteeltje dat vanaf de Amsterdamse Straatweg goed te zien is! De route vanaf Maarssen over het zandpad is supermooi, zeker in de Periode dat de bloembollen opkomen en in de periode dat Hortensia’s bloeien. Er staan vele grote landhuizen met theekoepeltjes, de één nog mooier dan de ander!

Gereisd alleenreizend in januari 1982

Romantisch Breukelen

Sander,
    5-2-2010

Breukelen is een gezellig dorp aan de rivier de Vecht. Vooral in de zomermaanden komen veel toeristen een kijkje nemen. En dat is niet zo gek. Er is dan veel te doen in het centrum van het dorp. Neem ook een kijkje bij kasteel Gunterstein en ga vooral wandelen bij kasteel Nijenrode. Dat ligt wel 20 minuten lopen van het centrum.

Gereisd met partner in Fri Feb 05 2010 13:36:27 GMT+0000 (UTC)
Breukelen scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews