Sorteren

Reviews over Steenwijk

Gerrit schuuring
    15-7-2018

De kamer die we hadden was lekker groot en schoon . De badkamer was lekker groot en netje en schoon . Matras was iets te zacht naar ons zin maar wij zijn ook verwend kwa bed 😃locatie van dit hotel is gewoon perfect in het centrum er zijn veel restaurants en barretjes in de buurt kortom heel gezellig . De inrichting van het hotel is leuk echt een oude smederij

Prachtig

Mee
    6-7-2018

Een super mooi plekje , sanitair super schoon en vriendelijke eigenaars. Echt een aanrader

fantastisch

C.J. van Drongelen
    30-6-2018

Goed hotel heerlijk eten en vriendelijk personeel

Heerlijke bedden.

Kamer iets gedateerd

Prima verblijf

Een aanrader.

Enny Doornenbal
    11-6-2018

Hotel ligt heel erg rustig in mooi gebied. Direct doorgang naar de heel mooie omgeving (Weerribben, Giethoorn) en nog meer.

Prima kamer, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. En van ontbijt t/m diner hebben we heerlijk genoten van prima producten en bereiding. Hulde aan de keukengarde!

Voor herhaling vatbaar, super camping.

Wilderink
    15-5-2018

Super camping met uiterst vriendelijke eigenaren. Gaan zeker terug.

Steenwijk scoort een 8 uit 10, op basis van 110 reviews