Nieuw Heeten

We hebben een aantal aanbieders voor Nieuw Heeten voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Nieuw Heeten voor je op een rij gezet:

Reviews over Nieuw Heeten

Nieuw Heeten zelf is een klein, vriendelijk dorp

joopcar,
    7-6-2014

Indien je voor cultuur of activiteiten gaat, moet je dit zeker hier niet doen, maar wil je fietsen en van de natuur genieten, dan is dit zeker een aanrader. Prachtige bossen, waar je de herten in de natuur tegen komt, mooi landschappen, af en toe een flink klimmetje op de Sallandse Heuvelrug, kortom heel afwisselend

Gereisd met partner in mei 2014

Mooi en erg gezellig

Ricardino,
    6-8-2013

Ik ben met mijn familie zowat elke dag naar de steden en dorpen om Sallandshoeve geweest dus ik kwam elke dag wel mensen tegen in nieuw heten die je dan gewoon begroeten en een leuk kort gesprek met de mensen die daar ook aan het wandelen zijn in het bos.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooi park in mooie omgeving

Thea en Sacha Peters,
    19-9-2007

Mooi park in mooie omgeving. Fris uitziende en redelijk schone bungalows. Vriendelijk en behulpzaam receptiepersoneel en last but not least, een uitstekend restaurant met personeel die weten waar ze voor staan, een goede kaart met een zeer afwisselende dagschotel. Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2007

Es hat uns auf Sallandshoeve sehr gut gefallen, angefangen

Norbert Linnartz,
    25-2-2007

Es hat uns auf Sallandshoeve sehr gut gefallen,

angefangen mit dem Comfort Bungalow über die schönen Spielplätze und dem Schwimmbad bis zu

der tollen Gastronomie mit dem freundlichen Personal. Selbst die Unterhaltung kommt auf Sallandhoeve mit Bowling Dart und Billiard nicht zu

kurz.

Mit anderen Worten es hat uns sehr gefallen,und wir kommen bestimmt wieder.

Die Krefelder

Gereisd familie in februari 2007