Hotel De Vischpoorte

8,4

99 reviews over Hotel De Vischpoorte in het Nederlands

Fantastisch.

Maaike, 20-3-2018

Na geholpen tezijn door vriendelijk personeel in de Vischpoorte kwamen wij terecht op de mooie locatie met een schitterend uitzicht over de ijssel. Appartement was verrassend ruim, met aangenaam meubilair. Goede tv en met inclusief gratis koffie en thee. Vanuit het appartement stap je zo bruisende stad Deventer in, met verrassende kleine winkeltjes en ruime keuze in eetgelegenheden. Deventer heeft een authentiek centrum wat Anton Pieck achtig aan doet.

Slecht onderhoud en vies

Slecht onderhoud en vies, 11-2-2018

Wij logeerden in kamer nr 2 en troffen er een hele kleine, slecht onderhouden en vieze badkamer aan. Ook nadat we melding maakten van de viezigheid werd de badkamer onvoldoende goed schoongemaakt. Een klacht de volgende ochtend leverde niet meer op dan de toezegging dat er een paar dingen zouden worden aangepast. Wij waren echter geen inspecteurs die adviezen kwamen geven ter verbetering. We waren te gast en zeer teleurgesteld over ons verblijf in dit hotel. Helaas kwam men ons in niets tegemoet.

Er zijn wat trapjes in het huis! Een mooi oud pand!

Voor herhaling vatbaar

Berends, 31-8-2017

+ de ligging / gastvrij / vriendelijke ontvangst /

- we moesten zelf om schone handdoeken vragen

Pieter, 16-8-2017

Uitstekende ligging met mooi uitzicht.Zeer goed verzorgd, ruim, schoon. Appartementenhotel met veel extra's. Vriendelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt met verse jus en lekkere koffie.

Heel erg naar onze zin op zolderappartement .

M.Hazeveld, 4-8-2017

Mensen moeten weten dat je trappen moet lopen en het in een ander pand is .

Maar was geen enkel bezwaar !

Leuk uitzicht over plein en aangrenzende horeca en de prachtige toren .

Alles was goed ( alleen wat aflegruimte en haken in badkamer werd gemist )

Alles werkte , niets kapot .

Nog 2 extra planken bij plankenrek naast keukenblok of ergens anders voor legkleding zouden er wellicht bij kunnen .

Heerlijk knus en lekker hotel

Marielle, 4-8-2017

Vrij gevoel, vriendelijk personeel, fraaie ruimte, leuk uitzicht, lekkere bedden, aan alles is gedacht,

Super verblijf in het ijsselpenthouse.

Titus Jansen, 5-6-2017

Tijdens het pinksterweekend overnacht in het ijsselpenthouse.

Welkom met een flesje wijn. Prachtig uitzicht over de ijssel en van alle gemakken voorzien.

Goed ontbijt en een goed gevulde koelkast tegen zeer schappelijke prijzen

Zeker voor herhaling vatbaar.

Super plek voor vooral langer verblijf

Annet, 9-4-2017

Huisje met alles er op en aan in het midden van het oude centrum van Deventer. Alles op loopafstand.

Eigenaar en echtgenote zijn zeer flexibel en geven je het gevoel er alles voor over te hebben om je verblijf zo goed mogelijk te maken.

Het huisje geeft veel privacy en alles is voor handen. Wij verbleven hier een week en hebben voor onze komende vakanties in nederland wederom dit huisje geboekt!

Nogmaals dank voor de super week.

Super

Denise Peters, 26-2-2017

Nette ontvangst en geen gedoe met papieren. Knus hotel en de kamer was fantastisch. Netjes en moderne tv. Hadden mooi uitzicht over de Ijssel en de bedden lagen heerlijk. S'ochtends heerlijk ontbeten. Ook het sleutelsysteem was erg makkelijk.

Ik kom zeker terug

We hebben een aantal aanbieders voor De Vischpoorte voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Vischpoorte in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Vischpoorte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Vischpoorte scoort een 8.41 uit 10 op basis van 100 reviews.