Hotel De Vischpoorte

• Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig

Gert
2-7-2018

Mooie kamer, vriendelijk personeel en lekker ontbijt. De aankleding van het hotel (gangen) zou wat aandacht kunnen gebruiken, maar dit is verder niet van invloed op het prima verblijf. Het hotel heeft een mooi ligging: dichtbij het centrum, maar ver genoeg om geen hinder te ondervinden van het uitgaansleven.

Mooi appartement, schoon en goede ligging

Marielle Wijmenga
17-6-2018

Netjes appartement en erg gastvrij

voor een romantische weekend, perfect!!

w mulderij
4-6-2018

goede service en vriendelijk en bloed mooi!! ontbijt was goed en netjes. mooie kamer en goed geregeld. voor mij perfect

We hebben een aantal aanbieders voor De Vischpoorte voor je op een rij gezet:

Mooie kamers, schoon, vriendelijke ontvangst, hulpvaardig. Het was erg warm, de ramen waren attent tegenover elkaar opengezet. Helaas hielp dit niet. Een ventilator is een kleine investering en had het verblijf een stuk aangenamer gemaakt. Nu, vanwege de warmte, slecht geslapen.

Fantastische locatie

Jacqueline
2-6-2018

De locatie en het ontvangst

Prima!

Peter Boerma
24-5-2018

Prachtig appartement, mooie locatie, leuke stad!

Super

Bas
16-5-2018

Vriendelijk personeel en we hadden een net appartement, niets te klagen!

Fantastisch.

Maaike
20-3-2018

Na geholpen tezijn door vriendelijk personeel in de Vischpoorte kwamen wij terecht op de mooie locatie met een schitterend uitzicht over de ijssel. Appartement was verrassend ruim, met aangenaam meubilair. Goede tv en met inclusief gratis koffie en thee. Vanuit het appartement stap je zo bruisende stad Deventer in, met verrassende kleine winkeltjes en ruime keuze in eetgelegenheden. Deventer heeft een authentiek centrum wat Anton Pieck achtig aan doet.

Peter van den Hengel, Eigenaar, 6-5-2018

Beste Maaike,

heel erg bedankt voor jullie verblijf en de mooie beoordeling. Daar zijn we erg blij mee.

Met hartelijke groeten,

Hotel de Vischpoorte

Slecht onderhoud en vies

Slecht onderhoud en vies
11-2-2018

Wij logeerden in kamer nr 2 en troffen er een hele kleine, slecht onderhouden en vieze badkamer aan. Ook nadat we melding maakten van de viezigheid werd de badkamer onvoldoende goed schoongemaakt. Een klacht de volgende ochtend leverde niet meer op dan de toezegging dat er een paar dingen zouden worden aangepast. Wij waren echter geen inspecteurs die adviezen kwamen geven ter verbetering. We waren te gast en zeer teleurgesteld over ons verblijf in dit hotel. Helaas kwam men ons in niets tegemoet.

Peter van den Hengel, Eigenaar, 6-5-2018

Ik wil u bedanken dat u de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Echter ik, en ook andere gasten, kan me totaal niet vinden in datgene wat u geschreven hebt. Als we iets schoonmaken dan maken we het ook schoon. Meer kunnen we niet doen.

Met hartelijke groeten

Hotel de Vischpoorte

Er zijn wat trapjes in het huis! Een mooi oud pand!

We hebben een aantal aanbieders voor De Vischpoorte voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Vischpoorte in Deventer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Vischpoorte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Vischpoorte scoort een 8.47 uit 10 op basis van 108 reviews.