Camping Het Brook

CampingWeer vandaag19°10°
Camping Het Brook
9,3

25 reviews over Camping Het Brook in het Nederlands

Geweldig gastvrij verblijf bij Jos en Lucienne.

Bertus en Ivonne
17-6-2018

Prima rustige camping en goed verzorgd sanitair. Zelfs alle vaders werden ivm vaderdag verrast. Zeer attent!

Het huis is heerlijk modern en schoon. Goede bedden. De boerderij is zeer leuk voor kinderen. Kippen en koeien

Prachtig gelegen camping

Freddy en Carine
13-8-2017

Kleine maar o zo gezellige camping

Mooi schoon sanitair en mooie vlakke plekken voor de tent of caravan. Eigenaren Jos en Lucienne zorgen voor een heerlijke sfeer!!

De camping kent geen kampwinkel, maar het nodige is wel aanwezig. Ik vind dat de sanitair ruimten er schoon en netjes uitziet, er een ruime zaal voor tv kijken, gezelschapsspellen voorzien van koel-/ vries kasten, koffiezetapparaten, in een ander gebouw aanwezig is. De kampeerplaats wordt prima bijgehouden en de koeien worden goed verzorgd, zei het in een stal. De omgeving is wisselend, van vlak, tot glooiend, met smalle weggetjes en soms slingerend lopend. Veel fietswegen zijn hier ingericht en voeren ze naar schilderachtige taferelen.

Echt een aanrader, want voor de prijs hoef je het niet te laten.

als aan nog ligt gaan we volgend jaar weer terug

Gerda & Johan Wiesema / van de Vegte
26-6-2017

we hebben 7 dagen daar gestaan met de tent. het was super gezellig.

bij noodweer kun je atijd tercht in de woonkamer daar. hebben we niet noodig gehad het was mooi super weer. beheerder zijn helemaal top. doen niet moerlijk kunt goed overleggen. mooi ligt plaats.

super

piet en lngrid joziasse
13-6-2017

Alles is prima voor mekaar we fietsen van 2003 al mee met de fietsvierd van denekamp. En komen voor de 14 keer op het brook, is er altijd een feest,en speciaal de feestavond voor heel de camping en buren in de schuur. En de barbecue is ook prima ook de pannekoeken.niks is hun teveel

Oude reviews (archief)

Gewoon super geweldig verblijf ! Super service :)

Arno Dinnissen
2-10-2016

Geweldig vriendelijke ontvangst. We moesten meteen mee de stal in omdat er net een kalfje geboren was.

toen werden we uitgenodigd in de recreatie ruimte voor een bakkie koffie met heerlijke Krentewegge.

Service was super ! Er werd meegedacht om wat we konden ondernemen in de omgeving. Marieke (de dochter) is best tijdje bezig geweest om ons de route van het Dassen Hendrikpad te mailen. (leuke wandelroute)

Het idee om met de waterfiets door Nordhorn (DE) te fietsen was geweldig. En de TIP om bij Pier99 wat te drinken was ook een aanrader.

Ook de wandeling door Ootmarsum was een leuke ervaring. Daarna in stadscafe "In Den Guldene Crone" een lekker Othmar Bockbiertje gedronken.

Echt een aanrader !!!

geweldig

Fred en Annie
25-9-2016

Hele mooie en fijne camping

de boer en boerin geweldige mensen

Volgend jaar zeker terug.

Geweldig mooie camping!

Zwerver
7-9-2016

Boerin en boer zijn zeer gastvrij en voor fietsers is deze camping zeker een aanrader!

Leuke, rustige,gastvrije camping.

Johnny en Petra
4-8-2016

Ongedwongen, niks moet. Bijboeken geen probleem.

Volop gezelligheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Brook in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Brook zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Brook scoort een 9.32 uit 10 op basis van 25 reviews.