Camping Het Brook

29 reviews over Camping Het Brook in het Nederlands

Fantastie,s

Fam van grootveld
10-8-2018

Een geweldig verblijf gehad.

Gastvrij , gemoedelijk.

Alles was er in het appartement.

Bij aankomst bed opgemaakt.

Hand en theedoeken en badhanddoeken liggen allemaal klaar.

Zelf toiletpapier kan je thuis laten.

Alles voor een gemoedelijke prijs.

Deze mensen verdienen dat.

En dikke pluim voor fam.duis

Houd uw van rust en ruimte ga dan een logeren op het brook.

Geweldig kan er niks anders van maken.

Nog een keer!

Jacob de Vries
15-7-2018

Het is een boerencamping zoals een boerencamping moet zijn. Ontvangst met koffie (of zo je wilt een glas melk). Een boerderij in bedrijf. Zeer vriendelijk en doe maar lekker waar je zin in hebt. En dan ook nog eens een mooie omgeving. Wat wil je nog meer.

Prima boerencamping

E.
10-7-2018

Vriendelijke eigenaar, dacht met ons als fietskampeerders mee en wist veel te vertellen over de omgeving. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, geen complexe opzet en weinig ''regels'' en goedkoop qua prijs. Fijn dat er ook een binnenruimte is voor slecht weer, hier konden wij 's morgens even opwarmen na kamperen in de tent.

De ervaring dat de eigenaren van Het Brook er aan doen om hun accomodatie aantrekkelijk te maken, maar vooral prijstechnisch heel aantrekkelijk beleid voeren. Er zijn geen accomodaties voor kinderen, zoals een speeltuin. Een heel fijne camping, met schoon en goed werkend sanitair.

Geweldig gastvrij verblijf bij Jos en Lucienne.

Bertus en Ivonne
17-6-2018

Prima rustige camping en goed verzorgd sanitair. Zelfs alle vaders werden ivm vaderdag verrast. Zeer attent!

Het huis is heerlijk modern en schoon. Goede bedden. De boerderij is zeer leuk voor kinderen. Kippen en koeien

Prachtig gelegen camping

Freddy en Carine
13-8-2017

Kleine maar o zo gezellige camping

Mooi schoon sanitair en mooie vlakke plekken voor de tent of caravan. Eigenaren Jos en Lucienne zorgen voor een heerlijke sfeer!!

De camping kent geen kampwinkel, maar het nodige is wel aanwezig. Ik vind dat de sanitair ruimten er schoon en netjes uitziet, er een ruime zaal voor tv kijken, gezelschapsspellen voorzien van koel-/ vries kasten, koffiezetapparaten, in een ander gebouw aanwezig is. De kampeerplaats wordt prima bijgehouden en de koeien worden goed verzorgd, zei het in een stal. De omgeving is wisselend, van vlak, tot glooiend, met smalle weggetjes en soms slingerend lopend. Veel fietswegen zijn hier ingericht en voeren ze naar schilderachtige taferelen.

Echt een aanrader, want voor de prijs hoef je het niet te laten.

als aan nog ligt gaan we volgend jaar weer terug

Gerda & Johan Wiesema / van de Vegte
26-6-2017

we hebben 7 dagen daar gestaan met de tent. het was super gezellig.

bij noodweer kun je atijd tercht in de woonkamer daar. hebben we niet noodig gehad het was mooi super weer. beheerder zijn helemaal top. doen niet moerlijk kunt goed overleggen. mooi ligt plaats.

super

piet en lngrid joziasse
13-6-2017

Alles is prima voor mekaar we fietsen van 2003 al mee met de fietsvierd van denekamp. En komen voor de 14 keer op het brook, is er altijd een feest,en speciaal de feestavond voor heel de camping en buren in de schuur. En de barbecue is ook prima ook de pannekoeken.niks is hun teveel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Brook in Denekamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Brook zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.