Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloordstersterster

6.9Voldoende

Nederland, Overijssel, Beuningen

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

982 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

• 9A.Eekels/Timmermans17-01-2020

Heerlijk!

Het is een prachtige omgeving. Je kunt meteen bij het hotel langs het mooie riviertje de Dinkel gaan lopen. Het zwembad en de sauna waren ook aangenaam. Een heerlijk ontspannen verblijf gehad.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9H. Rusch16-01-2020

Fijn en gezellig hotel, leuk personeel.

We gingen al 47 keer naar dit hotel. We worden vriendelijk ontvangen. De kamers zijn prima, er vinden steeds verbeteringen plaats. De bedden zijn goed te beslapen, zoal we dat bij Fletcher gewend zijn. Het is allemaal brandschoon. Er is een leuk zwembad in het hotel en een mooie bar. Het ontbijt is prima verzorgd met veel keuze om het samen te stellen. Het personeel is behulpzaam. De omgeving is fantastisch, het mooiste deel van Nederland met z'n Lutter zand, de Dinkel, Singraven en het gegolfde landschap. In de buurt zijn ook recreatiegebieden en het Rijksmuseum in Enschede. OLdenzaal is dicht bij en aan de andere kant ben je zo de grens over naar Nordhorn (altijd een leuk uitstapje) of je gaat naar Schloss Bentheim! Een fantastisch fietsgebied. Het hotel heeft dan ook veel (E-)fietsen te huur. In het hotel meestal een rustig publiek.

Gereisd met partner in december 2019

• 8dennis van den berg05-01-2020

te leurgesteld na een lange revalidatie

na een vervelende periode wilden we weer naar dinkeloord. mijn vrouw was van de trap gevallen en had haar nek en verschillende ribben en borstbeen gebroken tevens had ze een klaplong. na plaatsing van een halo frame en totaal 4 maanden in een revalidatie centrum. dus we dachten we gaan weer naar dinkeloord daar is een zwembad. tot onze verbazing konden we hier geen gebruik van maken, hadden ze de leuning weggehaald. mijn vrouw kon zo het zwembad niet in moet zich stevig vast kunnen houden als ze het zwembad in wil stappen. aangezien ik zelf ook moeilijk te been ben, kon ik ook niet van het zwembad gebruik maken. dit was een echte tegenvaller voor ons. de ontvangst was zoals gewoonlijk zeer hartelijk. kregen een aangepasten kamer voor mijn vrouw, want die loopt nu met een rollator. plankje voor de opstap bij de deur, personeel geweldig.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    7Linda17-11-2019

Prima

Wij hadden een kamer met bad. Was wel ouderwets maar alles werkte prima. Bed lag lekker, en ontbijt was goed!

Gereisd met partner in november 2019

• 8Leonard23-10-2019

Voor het dineren zou je zo terug gaan.

Zeer mooi restaurant en bar. De kamers zijn behoorlijk gedateerd en moeten nodig vernieuwd worden. Het is er wel schoon en alles werkt wel gewoon netjes. Het onbijt en diner is echt zeer goed, complimenten aan de chef👌👌 Bediening is zeer vriendelijk en netjes 👌

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 4Diny15-09-2019

Vreselijk

Oud gedateerd hotel. Geen comfort in de kamers. Vieze vloerbedekking smalle bedden douchegordijn met douchen. Geen fijn verblijf.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Slagter02-09-2019

Terug naar de jaren 80 in Oostblokhotel..

Jaren 80 stijl zwembad met loszittende rubbertegels, wat er vooral vies en smerig uitzag. Beleg bij het ontbijt was niet vers en lag te lang waardoor het droog werd.

Oude ongezellige hotelkamers, totaal niet knus en warm, gaf meer het "oostblok" gevoel. Vloerbedekking versleten, weer jaren 80 badkamer.

Wel vriendelijk en behulpzaam personeel, die hier ook verder niks aan kunnen doen hoe het hotel er van binnen zo belabbert bijstaat. Jammer dit Fletcher.......

Gereisd met partner in december 2018

• 6Vera02-08-2019

Heel snel opknappen dit hotel!

2 nachten hier doorgebracht in kamer 121. Deze kamer ligt aan de voorkant, de drukke doorgaande weg naar Denekamp. ;s Nachts slecht geslapen ivm verkeerslawaai. Kamer moet nodig opgeknapt worden: vieze vloerbedekking, kapotte plafondplaten, gedateerd meubilair, slechte douche. Bij uitchecken gemeld aan receptioniste: "oh, deze klachten horen we vaak!" Personeel weet best wel dat er veel opgeknapt moet worden. Het personeel is verder heel vriendelijk. Het ontbijt is, wat ons betreft, prima. Diner hebben we niet in hotel gedaan, genoeg zaken in Denekamp en goedkoper. Bediening 's avonds in de bar ook prima. De omgeving is prachtig, heerlijk gefietst. Wat ons betreft...heel snel moderniseren dit hotel!!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Diana07-07-2019

Nooit meer

Een nacht in dit hotel doorgebracht en zeker NIET voor herhaling vatbaar. Kamers zouden niet meer boekbaar mogen zijn. Kamers zijn te oud, vieze vloerbedekking, veel te oude badkamer, kasten en bureau die nog net niet uit elkaar vallen. Balkon waar de balken rot zijn. Bedden die doorgezakt zijn. Tegelwerk en sanitair bij het zwembad zijn te oud en kapot. Ontbijt is redelijk maar van de koffie krijg je een maagzweer. Wij waren niet geïnformeerd dat er feesttenten dicht bij het hotel stonden waar tot diep in de nacht de muziek ons wakker hield. De omgeving is mooi maar het hotel moet eerst grondig verbouwd worden voordat wij hier ooit terug zullen komen

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Mary27-05-2019

Goed hotel en leuke omgeving, dichtbij Duitsland

Een oudbollig hotel wat gerenoveerd moet worden, vooral de vloerbedekking in de kamer, maar verder prima hotel, super vriendelijk personeel en heerlijk eten, mooie fietsroutes en ook nog een duik genomen in het zwembad, al met al een goed hotel

Gereisd met partner in mei 2019

48 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

• Fan Gricar/ op ‘Hoog, 31-08-2019

Een fijn hotel met lekker eten en vriendelijk hulpvaardig personeel. De kamers zijn gedateerd maar dat is dan ook het enige negatieve kritiekpunt. We hadden een balkon met uitzicht op de Dinkel! In de directe omgeving mooie fietsroutes. De fietsen konden we stallen en opladen in de parkeergarage. EEN DIKKE AANRADER!

• martijnjansen_1, 07-04-2014

Eetcafé Concordia te Denekamp. Goed en veel eten voor zeer weinig geld. Tip neem de spareribs!

• Mary N, 30-04-2011

Lutterzand is een uniek stukje natuurgebied, vanaf Dinkeloord prima per fiets te bereiken ri Denekamp. Bij benzinestation vlak voor Denekamp kun je de knooppunten oppikken. fotoos ervan staan bij "De Lutte". Het is ook een leuk ritje daar naar toe, vlak rijden.

5 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

• Ingrid, 01-03-2017

Koffie/Thee

Zijn er koffie- thee faciliteiten op de kamer?

• marian, 11-12-2016

eten en drinken

kan je in dit hotel ook all inclusive boeken en wat kost dat?

• P.G.Post, 30-08-2011

tropisch zwembad

Watertemperatuur en openingstijden?

Jim van der Snoek, 14-11-2011

Van te voren informeren of alles werkt. Want dan is het een aanrader.!!

tee, 08-04-2016

Temperatuur van het water is goed en het bubbelbad is ook heerlijk. Heb naturistisch gezwommen, dacht dat het toegestaan was, maar bleek later niet zo te zijn.

• VerzorgingHalfpension
  • HuisdierenOp aanvraag