Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord

Weer vandaag5°-3°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord voor je op een rij gezet:

966 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord in het Nederlands

Geld terug voor deze slechte overnachting

H.Sijbring
6-11-2018

Het eten was prima het personeel top.

Wij waren te gast op de laatste Zondag in oktober.

Er was in de buurt een piraten feest en dat was in het hotel te merken .

De kamer naast ons was met feestvierders af geladen en de kamers er boven ze kwamen over het balkon naar beneden en de kratten bier .

Wij hebben deze nacht bijna niet geslapen erg veel herrie lawaai.

Heb s,morgens bij de uit check geklaagd maar de manager was er niet.

Moest dit maar over de mail doen zeer slecht geen goed woord voor.

Heb een mail gestuurd en klacht ingediend.

Na een week geen antwoord dit is een slechte zaak het personeel had de avond er voor al problemen met een groepje feestgangers .

Geen personeel s,nachts in het hotel.

Janet Nieuwold-Oldenburger
4-11-2018

Fijn hotel met mooi zwembad, sauna en jacuzzi. Ruime kamers met badkamer met aparte inloop douche en bad. Leuk terras bij de kamer met zitje en uitzicht op de Dinkel of parkeerplaatszijde(middagzon). Smakelijk ontbijtbuffet met alles wat je van een Fletcher ontbijt kan verwachten. Vanuit het hotel ben je in no time in het prachtige natuurgebied Lutterzand en landgoed en watermolen Singraven in Denekamp. Oldenzaal ligt op 8km afstand en is een gezellig stadje om even te winkelen. De hele omgeving is prachtig en gemakkelijk te verkennen te voet of per (huur)fiets. Wij zijn hier al 3x geweest en nu de kamers een make-over hebben gehad, is het weer helemaal van deze tijd. Wij zijn zeer tevreden en hebben heel erg genoten van het mooie Twente en dit héérlijke hotel. O ja, het personeel is ok erg vriendelijk, kortom een echte aanrader.

Niet voor herhaling vatbaar

Rob en Ingrid
6-9-2018

Zijn hier geweest met oudere mensen (91) waarvan 1 in een rolstoel. Hebben specifiek, voor de boeking gemaakt werd, gevraagd of er een mindervalide kamer was. Geen punt want die hebben zij. Om binnen te komen bleek dat deze kamer een redelijk hoge drempel had en een zware deur met dranger erop. De badkamer had een laag drempeltje, geen stoeltje in de inloop douche en geen handvaten, ook geen handvaten bij het toilet. Voor ons was dit geen mindervalide kamer. Direct al beklag gedaan maar er waren geen andere kamers ter beschikking. Ook onze badkamer was zeer verouderd met een kapot en vies inspectieluikje naar het bad. Kasten zagen er ook erg oud uit.

Personeel vriendelijk, ontbijt en diner goed verzorgd. Zwembad sterk verouderd

Hadden teveel berekend voor ons arrangement, daarna slecht bereikbaar (2 x mail gestuurd en zelf 2 x gebeld) bellen zelf niet terug. Alles bij elkaar niet voor herhaling vatbaar, zeker niet voor mindervaliden.

Prima voor een paar nachten

Uit Dalfsen
3-8-2018

Heel vriendelijk personeel. Gunstige ligging aan doorgaande weg. Wij sliepen aan de "wegkant" en met het warme weer ( het raam moest open) wel verkeerslawaai. Het is een mooi hotel, maar kan op een aantal punten wel aandacht gebruiken.(onderhoud). Het zwembad (gratis voor gasten). zorgt voor ontspanning en zeker met de huidige temperaturen leuke bijkomstigheid

Nooit meer, geluidsoverlast, geen airco en erg oud

Ab en Anneke
30-7-2018

De omgeving van het hotel is prachtig. Je kunt hier fijn fietsen en wandelen. Hotel zelf is sterk gedateerd, maar alles is wel schoon. Kamertapijt is oud en versleten met veel vlekken. Geen airconditioning aanwezig in de kamer (wel ventilator) en we zaten net in een periode dat het 31 graden was op de kamer. Raam open is ook geen optie, want dan heb je erg veel last van het verkeer dat langs dit hotel rijd. Er is een zwembad en jacuzzi, maar ook dat is allemaal sterk verouderd. Het ontbijt is goed verzorgd. We hebben hier niet gegeten dus we kunnen daar niet over oordelen. Maar het is GEEN hotel waar wij graag zouden willen terugkomen, want het is geen drie sterren waard in onze optiek. Oude badkamer met douche die dan weer koud en dan weer warm wordt. Werkelijk niet meer van deze tijd. Plafondplaten zijn vies/stuk en de kledingkast kent schuifdeuren die nauwelijks meer schuiven. Kortom, geen aanrader wat ons betreft.

Nooit meer

Amber
26-7-2018

(Mijn mening) Ik wil niet negatief zijn en zit te bedenken wat wel goed is aan dit hotel. De bedden zijn hard maar wel te doen. De badkamer was verschrikkelijk, overal zaten spinnen, de tegels zijn gebarsten. Wij hadden een terras geboekt maar was erg smerig. Het zwembad was alles behalve goed. Alles in het zwembad liet los en de bodem was vies en hoort wit te zijn maar overal zaten zwarte vieze vlekken. Je hebt een hele kleine keuze met het ontbijt. Ontbijt is wel normaal maar te kleine keuze. De man achter de receptie is erg arrogant en niet klantvriendelijk. Iedereen die er werkt straalt geen enthousiasme en klantvriendelijkheid uit. De kamers zijn erg benauwd. Ik ga hier nooit meer heen, erg jammer.

Gedateerd maar wel goed hotel

Bf
22-7-2018

Goed en vriendelijk personeel. Het hotel is gedateerd en kan wel wat onderhoud gebruiken. Dat houdt niet in dat het er niet goed is. Eten is goed en alles netjes. De kamers zijn ook schoon.

Vergane glorie

Robert
10-6-2018

Hotel ligt in een mooie omgeving. Weg waar het hotel aan ligt is wel een drukke weg, wat je hoort op je hotelkamer.

Ontvangst in het hotel is prima. Kamers zijn zeer minimalistisch en sterk verouderd.

Hygiene op de kamer is redelijk. Badkamer hygiene is gemiddeld. Doordat het enorm verouderd is, ziet het er niet heel schoon uit. Op de voegen zit schimmel.

Ontbijtbuffet is voldoende. Het zwembad ziet er uit als vergane glorie. Op de onderkant van de muren (die overigens een mooie wandbeschildering hebben) is veel afgebladderd verf. Kortom een hotel dat nodig gerenoveerd moet worden.

Terug in de tijd

mw de Vries
12-5-2018

Het hotel ligt in een prachtige wandel en fietsomgeving. Het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg, dit brengt geluidsoverlast met zich mee. Onbijtbuffet was netjes verzorgd. Kamer viel erg tegen, oude vloerbedekking met vlekken, inrichting die nooit is vervangen en kapot was. Geen kluisje, oude gordijnen en vitrage. Badkamer ernstig verouderd, wc die niet meer goed wit is te krijgen, handdoekenrek boven de wc borstel. De kamer was wel ruim en de bedden lagen redelijk, gelukkig was er wel een extra kussen. Balkon ook slecht onderhouden evenals het houtwerk wat ernstig is aangetast. Al met al ernstig gedateerde en slecht onderhouden kamer, viel enorm tegen, helaas. Bedlampjes gaven onvoldoende licht om bij te lezen.

Heerlijk!!

Fam Stam
1-3-2018

Prima hotel, schoon, goed verzorgd, vriendelijk personeel heerlijk eten en een fijn zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.