Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord
7,6

Weer vandaag7°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord voor je op een rij gezet:

954 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord in het Nederlands

Leuk hotel

Charlotte, 15-2-2018

Leuk, gezellig hotel. Kamers wat gedateerd maar wij vonden de kamer heel fijn voelen. Service minder. Personeel kwam niet enthousiast over, behalve de meneer die bij de bar stond. Personeel kwam niet vriendelijk over.

Verder prima uitvalshoek om te wandelen of Duitse plaatsen te bezoeken.

Voor herhaling vatbaar

Joke Bosman-Besjes, 7-2-2018

Schitterend natuurgebied, veel fietsmogelijkheden. Goed restaurant met prima keuken en prachtig terras aan de Dinkel. De kamers zijn lekker ruim en hebben ook nog een balkon op het zuiden. Het inpandige zwembad biedt veel mogelijkheden voor een weekend met kleinkinderen. Zeer attent personeel.

Geen minpunten. Alleen het weer kun je niet organiseren.

heel fijn hotel

martha bannink-adams, 27-1-2018

goede keus, geniet er van

al het andere was prima

lijsje leusink, 27-1-2018

Kamer stond nog 1 twijfelaar als bed en dat met 2 volwassen personen is niet prettig

Prefect week end, goed personeel.

André en José, 22-1-2018

Weekend all in geboekt ,was zeer goed ,mooie en schone kamer , uitstekend ontbijt ,heerlijk avondeten .Zeer vriendelijk en attent personeel in één woord Prefect.

Fijn verblijf

Karin, 12-11-2017

Een mooie ruime kamer, met klein buitenterrasje. Kamer en badkamer waren goed schoon. Wel enigszins gedateerd. Dat is dan ook het enige minpuntje.

Eten in het hotel (ontbijt en diner) waren prima. Genoeg keuze bij het ontbijtbuffet.

Heerlijk verblijf dus voor een uitje. Vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk , prima hotel

Burgers, 7-10-2017

Gastvrij, mooi gelegen , knus hotel

Helaas een zeer slechte ervaring

Jan Bijlsma, 7-10-2017

Op zich is dit hotel best goed, enigszins gedateerd en hier en daar aan verbouwing toe. We hebben echter 2 klachten geuit, die niet serieus zijn afgehandeld. Het tv-signaal gaf een vervelende storing, waardoor een film voortdurend onderbroken werd. Als oplossing kregen we een andere kamer en moesten hier om 22.30 uur nog naartoe verhuizen. In die kamer bleek het signaal niet veel beter. Erger nog was dat mijn zoon zijn voet lelijk heeft gebrand aan een uitloop in de stoomcabine bij het zwembad. We hebben begrepen dat dit probleem na ons verblijf is verholpen, maar mijn zoon heeft er 1,5 week last van gehad en dit werd niet gecompenseerd.

nooit meer. Gedateerd hotel, personeel matig

Fam. van Veen, 3-9-2017

Kamer was te klein, toilet bijna onder wastafel in klein badkamertje geplaatst. Geen sfeer, niets. Menu fantasieloos en eten was matig. Personeel op automatische piloot. Bij vragen of de patat nog kon worden gebracht (na 10 min!) geen excuus...niets. Gesitueerd naast drukke weg, terras ongezellig. Kortom...eens maar nooit weer.

Goed en gezellig hotel in een prachtige omgeving.

De Brabander, 26-8-2017

Er hangt een gezellige sfeer en het eten is prima.

Het hotel is echter wel aan een opknapbeurt toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord in Beuningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Dinkeloord scoort een 7.63 uit 10 op basis van 955 reviews.