Hotel Fort Resort Beemster

Kleine hotelsWeer vandaag8°7°
Hotel Fort Resort Beemster
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fort Resort Beemster voor je op een rij gezet:

178 reviews over Hotel Fort Resort Beemster in het Nederlands

Fantastisch genieten en ultiem tot rust komen

Daniel,
13-11-2018

De kamer was helemaal perfect, nog beter dan op de foto’s. Heerlijke bedden prachtige regendouch. Allerlei verschillende extraatjes in de kamer. Zoals douch producten, koffie en thee. Prachtig gemeubileerd. Helemaal top dus. En de welness was uitermate perfect en helemaal tot rust gekomen.

Kitty,
      22-10-2018

We hadden een arrangement met overnachting op deze prachtige unieke locatie. Het wellness gedeelte is goed onderhouden en voorzien van leuke faciliteiten, leuk gebruik gemaakt van het reeds aanwezige bouwwerk. Het verrassingsdiner bij het arrangement was geweldig, we hadden verwacht dat het standaard gerechten zouden zijn, maar elke gang was een welkome verrassing van gerechten die je niet zou verwachten. De kamers van het hotel zien er zeer netjes en verzorgd uit, ook hier weer door de ontwerper geweldig gebruik gemaakt van de reeds aanwezige bouwconstructie. Kortom we hebben genoten, echt een aanrader.

Jaw dropper! ( je mond valt open!)

Silvia Minneboo,
          13-8-2018

Super mooi en heel apart! super personeel! Hygienisch en netjes! Heerlijke streekgerechten! Geweldige mooie kamers! Alles is ecologisch en natuurlijk! Mooie design meubels! En onderscheidt zich van alle wellnesresorts! Voor ieder wat wils, Hamam, zoutwaterbad, douchesensatie enz. En duidelijk aangegeven! En alles authentiek echt prachtig om te zien! Niet duur!Familie ochtend 1x per maand met je kinderen, wel met zwemdiploma, omdat sauna e.d. voor hun ook goed is!

Fort Resort Beemster mag voor mij met een superstip op de 1ste plaats staan!

Dit moet je echt zelf ervaren!

Heerlijk tussenuit!

Monika,
          6-7-2018

Wij hebben ontzettend genoten van ons tweedaags verblijf in Fort Beemster...de sauna's, het strandje, een heerlijke Hammam behandeling en een massage...in een woord fantastisch!

Heerlijk uitgerust! Prachtig complex.

Angela,
          16-5-2018

Dinsdag aangekomen met 1 overnachting in het hotel.

Hotelkamer (lokaal) ruim en schoon.

Genoeg parkeerplaats.

Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg bij de receptie.

Prachtig en schoon complex.

Wij hadden een arangement waarbij een hammam behandeling zat en drie-gangendiner.

Beide heerlijk!!

Ook het ontbijt de volgende ochtend niets op aan te merken.

Bediening was behulpzaam en vriendelijk.

Wij komen zeker nog eens terug.

Tegenvaller

Cynth,
          28-2-2018

Het viel ons heel erg tegen. Superdruk. Geen adequate parking alles vol. Infraroodsauna defect. Geen personerl wat je wat kunt vragen. Behalve aan de balie maar dan moet je je weer aankleden en een stuk lopen naar boven. Eten kwaliteit matig. Heel lang moeten wachten. Afrekenen liever niet apart werd gezegd. Dus ikbeyaal mee aan de kosten van mijn collega. Die slippers koopt en massage. Jammer had me er voor deze prijzen veel meer van voorgesteld....

Mooi complex horeca kan beter

Angelique,
          20-2-2018

Heel mooi saunacomplex. Fijne opgietingen. Jammer dat de service in het restaurantgedeelte te wensen overlaat. Dat kan echt een stuk beter. 20 minuten wachten totdat iemand de moeite neemt om je bestelling op te nemen is te lang. Ook weinig vrolijlheid en sfeer bij het personeel.

Fantastische ervaring weer.

Familie de Klein,
          14-2-2018

Dat je echt voor jezelf gaat. Heerlijk ontspannen en uiterst vriendelijk personeel. Mooie kamer en voortreffelijk ontbijt.

Klein minnetje: bij het bestellen bij de room service om 22.30 kon er helaas geen klein hapje meer worden geserveerd. Wel prima wijn

Wij komen zeker terug

Lisa,
          25-10-2017

Al eerder de wellness bezocht, dat was al geweldig. Voor het eerst een luxe kamer met rozenblaadjes op het bed. Heerlijk geslapen in het top bed. Kamer is erg schoon! Wij komen zeker terug maar dan in een luxere kamer. De service is overigens zeer goed en het personeel helpt je gelijk.

Heerlijk ontspannen

Flo,
          26-9-2017

Verheug je op een weldadige ervaring

Fort Resort Beemster, Fort Resort Beemster, 20-10-2017

Hartelijk dank voor uw review.

Met plezier verwelkomen wij u graag weer.

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fort Resort Beemster in Zuidoostbeemster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fort Resort Beemster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.