Hotel Fort Resort Beemster

9.4Fenomenaal

Nederland, Noord-Holland, Zuidoostbeemster

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Fort Resort Beemster voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

187 reviews over Hotel Fort Resort Beemster

• 2019
    10Henk12-09-2019

Geweldig

Ik ben gisteren met een collega bij fort resort beemster geweest. We hebben een heerlijke dag gehad en alles was goed verzorgd, heel schoon en goed onderhouden. Echt een geweldige wellness. We hebben een lunch en diner gebruikt en die waren duidelijk met veel zorg bereid. En we vonden het eten zeer goed voor een heel redelijke prijs.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Arie03-07-2019

super

Geweldige luie zondag gehad heerlijk geslapen met 2 dagen sauna heerlijk rustige sauna leuke opgietingen leuk personeel in een historische omgeving

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Diana & Andy uit Maastricht13-06-2019

In de watten gelegd

Heerlijk verblijf gehad! Alles klopte. Mooie grote kamers met goede bedden, mooi ingericht, lekker ontbijt, beide restaurants echt goed en niet duur, zeer vriendelijk personeel, zeer mooie en goed onderhouden welllness en als hotelgast hebben we meer dan eens droge handdoeken gekregen. Tot slot kregen we zelfs nog een goodie bag mee naar huis met een klein kadootje erin. Wij komen nog wel eens terug. Erg fijn gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Johnny dieleman21-05-2019

Fantastisch resort komen zeker terug

Prachtig sauna resort met supervriendelijk personeel heerlijk eten en prachtige sfeervolle slaapkamers op n geweldig mooi complex

• 9Patrick19-05-2019

Ontspannen

Reserveren van behandelingen is echt een must. De behandelingen zijn op de dag vaak al volgeboekt. Voor een wellness welke erg gefocust is op gezonde en verantwoorde voeding, zeer weinig lactose vrij beschikbaar. Verder een heerlijke sauna waar je niet anders kan doen dan totaal tot rust komen!

• 9An & Jeroen05-05-2019

Goed verzorgde, hotel-accommodatie en fijne sauna

Goed verzorgde, hotel-accommodatie en fijne sauna waarvan het zeer bijzonder is hoe deze waterlinie-locatie is omgebouwd met nieuw doel en functie zonder z’n monumentale betekenis te verliezen; in één woord ‘prachtig!’.

• 10Lisa03-05-2019

Geweldig gaan zeker terug

Top top top Alle slechte revieuws die hier tussen staan is echt niks van waar . Al t personeel was erg aardig , hotelkamers waren super netjes en schoon . Ook de sauna wat top , schoon en netjes !! In t restaurant heerlijk geluncht en gedineerd . Ontbijt niet heeeel veel keus maar meer dan genoeg en erg lekker . Wij hebben een top dag en nacht gehad ❤️❤️

• 10Iris Klijn09-04-2019

Heerlijk verblijf gehad bij fort beemster. Eerst een dagje sauna gedaan en daarna overnacht in de luxe kamer, zeer mooie kamers met een heerlijke regendouche en een comfortabel bed. De volgende ochtend een goed luxe ontbijt. Avondeten is er ook heerlijk voor een zeer betaalbare prijs. Personeel is vriendelijk. Heerlijke 2 dagen gehad met me vriend ik zou het zo weer doen.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Gert Kramer20-02-2019

Heerlijk weg en toch dichtbij

De accomodatie ziet er schitterend uit. We wisten niet dat we zo'n mooie (korte) vakantie/lounge plek dicht bij huis hadden. Even dichtbij, maar toch maximaal weg van t drukke maatschappelijke leven.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    10Daniel13-11-2018

Fantastisch genieten en ultiem tot rust komen

De kamer was helemaal perfect, nog beter dan op de foto’s. Heerlijke bedden prachtige regendouch. Allerlei verschillende extraatjes in de kamer. Zoals douch producten, koffie en thee. Prachtig gemeubileerd. Helemaal top dus. En de welness was uitermate perfect en helemaal tot rust gekomen.

Gereisd met partner in november 2018

15 tips over Hotel Fort Resort Beemster

• fam van duin, 21-02-2013

als je jarig bent mag men gratis naar binnen staat niet op de website trouwens .moet het zelf aangeven dus

• maarten, 12-02-2013

-Scrubzout staat in de buurt van de douch expierence, naast de verlichte kristal. Goed zoeken! -Doe de opgieting maar 1 keer. Jeroen geeft een mooi toneelstukje, maar een 2e keer zat er niet veel variatie in. -Niet alles is bereikbaar als je slecht ter been bent, maar veel wel als je een keer een trap kunt nemen.(kleedkamer beneden)

• Marc de winter, 13-05-2015

Neem een arrangement met overnachting en diner, super om te doen!

1 vraag over Hotel Fort Resort Beemster

• Robert, 12-05-2014

Is er wifi op de kamers?

Hallo,

Is er wifi ontvangst op de kamers? En is dit op sommige kamers misschien beter dan op andere kamers? Zo'n fort heeft dikke muren, dus dat zou wel eens een probleem kunnen zijn...

Bedankt, Robert

Esther, 23-05-2014

Ja, er is wifi ontvangst op de kamer. Er zit wel een beperking op: je kunt alleen surfen, niet gamen of mailen.

Hotel Fort Resort Beemster info

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi