Tijdelijk €25 aanbetaling

Fort Resort Beemster

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fort Resort Beemster voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 630 reviews
+24

9FenomenaalScore uit 630 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

630 Reviews over Fort Resort Beemster

• 9Marleen05-12-2021

Fort Resort Beemster, ultiem genieten!

Net terug van een dag en nacht bij Fort Resort Beemster. Voor ons was het bezoek aan het Fort Resort de eerste keer. De foto's en berichten vooraf zagen er veelbelovend uit. In werkelijkheid nog veel mooier en fijner. De ligging, de unieke locatie, de complete styling en de service maken het meer dan perfect! Dit is veel meer dan een dag wellness en een hotelnacht! Wij komen zéker terug!

• 9Diana Seijsener25-11-2021

Genieten🥰

De locatie is helemaal geweldig in een oude fort die heel sfeervol is aangekleed. Vriendelijk personeel, heerlijke hamam gehad🥰 niet zo groot en massaal en voor ons precies de baden die we heerlijk vinden. Top dagje gehad👍 We komen zeker nog eens terug.

• 9Anne24-11-2021

Heerlijk dagje welles

Ontzettend mooie sauna! Mooi opgezet, schoon en voldoende faciliteiten om een hele dag door te komen. Ik kom graag nog eens terug op een mooie warme dag, heerlijk om op het eilandje te liggen en uit te kijken op de eilanden... meer zenn bestaat er niet

• 10Denise kruger24-11-2021

Heerlijk genieten

Wat is het een super mooie bijzondere locatie zo mooi ingericht relaxed sfeer Goede service vriendelijke medewerkers Heerlijke goede behandelingen Wij hebben echt een heerlijk relaxed dag Heerlijk genoten 🥰

• 9Judith van biljouw aarden24-11-2021

Zo onwijs genoten personeel doet er alles aan om je in de watten te leggen

• 9Yvonne24-11-2021

Meest fijne sauna in de omgeving!

Alleen maar pluspunten bij Fort Beemster wat mij betreft. Als ik even wil opladen, dan ga ik hier heel graag heen met mijn vriendin(nen). Het is er nooit te druk, alles is zo schoon en netjes en verzorgd. Ook het eten is er heerlijk, vooral dat het niet het geijkte eten en drinken is vinden wij heel fijn. Ook de behandelingen zijn altijd goed, fijne en vriendelijke professionals. Kortom een aanrader!

• 9Andrea Rellum23-11-2021

Voor ons geen andere sauna behalve Fort Beemster

De rust wat het mooie fort uitstraalt is het begin van onze heerlijke Wellness dag. Herboren en totaal opgeladen kom je weer thuis. Vanaf het moment dat je de kleedkamers binnen komt vergeet je even alles van het dagelijkse leven. Alles is keurig schoon, netjes en vooral mooi onderhouden. Het hele team is heel erg servicegericht en doen er alles aan om je te verwennen met het heerlijke eten en drinken uit de keuken. Van verse smoothies tot de plaatselijke bierbrouwerij. Voor ieder wat wils. De opgietingen en klankschalensessies brengen een speciaal tintje en zijn erg fijn om te beleven. Wij hebben ook Bali als arrangement gehad en dat is zo uniek dat hebben we nergens nog zo hebben kunnen ontdekken, erg speciaal! Een avondentree bevalt ons ook erg goed. Dan veranderd het helemaal in een sprookjes wereld met alle lichtjes.

• 8Tom van der Eng23-11-2021

Ontspanning op z'n max

Topwellness centrum. Bevat alle ingrediënten van ruim voldoende kwaliteit voor n optimale wellness ervaring. Echter sinds invoering van de bloktijden komen we tijdelijk niet omdat er vergelijkbare wellness centra zijn die gelijke ontspanning bieden voor meer tijd en minder geld

• 10Charelle Baltes23-11-2021

Heerlijke sauna!

Heerlijke sauna met veel verschillende faciliteiten. Het strandje met aan de overkant het eilandje is echt heerlijk met het weidse uitzicht over de beemsterpolder. Ook qua temperaturen zijn er verschillende sauna's dus voor ieder wat wils. Daarnaast een fijn restaurant met heerlijk eten en drinken.

• 9Niels Kruijt23-11-2021

Verslavend

Vanaf de opening in 2012 kom ik hier al gemiddeld 1 keer per week, wat mij betreft de meest relaxte spa van Nederland. Modern maar geen futurisme. Al kort na het bezoek verheug ik me alweer op de volgende keer. Keuken is ook top, verborgen pareltje in de Beemster polder.

Hotel Fort Resort Beemster info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Nekkerweg 24, 1461 LC