Hotel Fort Resort Beemster

HotelKleine hotelsWeer vandaag12°9°
Hotel Fort Resort Beemster

176 reviews over Hotel Fort Resort Beemster in het Nederlands

Jaw dropper! ( je mond valt open!)

Silvia Minneboo
13-8-2018

Super mooi en heel apart! super personeel! Hygienisch en netjes! Heerlijke streekgerechten! Geweldige mooie kamers! Alles is ecologisch en natuurlijk! Mooie design meubels! En onderscheidt zich van alle wellnesresorts! Voor ieder wat wils, Hamam, zoutwaterbad, douchesensatie enz. En duidelijk aangegeven! En alles authentiek echt prachtig om te zien! Niet duur!Familie ochtend 1x per maand met je kinderen, wel met zwemdiploma, omdat sauna e.d. voor hun ook goed is!

Fort Resort Beemster mag voor mij met een superstip op de 1ste plaats staan!

Dit moet je echt zelf ervaren!

Heerlijk tussenuit!

Monika
6-7-2018

Wij hebben ontzettend genoten van ons tweedaags verblijf in Fort Beemster...de sauna's, het strandje, een heerlijke Hammam behandeling en een massage...in een woord fantastisch!

Heerlijk uitgerust! Prachtig complex.

Angela
16-5-2018

Dinsdag aangekomen met 1 overnachting in het hotel.

Hotelkamer (lokaal) ruim en schoon.

Genoeg parkeerplaats.

Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg bij de receptie.

Prachtig en schoon complex.

Wij hadden een arangement waarbij een hammam behandeling zat en drie-gangendiner.

Beide heerlijk!!

Ook het ontbijt de volgende ochtend niets op aan te merken.

Bediening was behulpzaam en vriendelijk.

Wij komen zeker nog eens terug.

Tegenvaller

Cynth
28-2-2018

Het viel ons heel erg tegen. Superdruk. Geen adequate parking alles vol. Infraroodsauna defect. Geen personerl wat je wat kunt vragen. Behalve aan de balie maar dan moet je je weer aankleden en een stuk lopen naar boven. Eten kwaliteit matig. Heel lang moeten wachten. Afrekenen liever niet apart werd gezegd. Dus ikbeyaal mee aan de kosten van mijn collega. Die slippers koopt en massage. Jammer had me er voor deze prijzen veel meer van voorgesteld....

Mooi complex horeca kan beter

Angelique
20-2-2018

Heel mooi saunacomplex. Fijne opgietingen. Jammer dat de service in het restaurantgedeelte te wensen overlaat. Dat kan echt een stuk beter. 20 minuten wachten totdat iemand de moeite neemt om je bestelling op te nemen is te lang. Ook weinig vrolijlheid en sfeer bij het personeel.

Fantastische ervaring weer.

Familie de Klein
14-2-2018

Dat je echt voor jezelf gaat. Heerlijk ontspannen en uiterst vriendelijk personeel. Mooie kamer en voortreffelijk ontbijt.

Klein minnetje: bij het bestellen bij de room service om 22.30 kon er helaas geen klein hapje meer worden geserveerd. Wel prima wijn

Wij komen zeker terug

Lisa
25-10-2017

Al eerder de wellness bezocht, dat was al geweldig. Voor het eerst een luxe kamer met rozenblaadjes op het bed. Heerlijk geslapen in het top bed. Kamer is erg schoon! Wij komen zeker terug maar dan in een luxere kamer. De service is overigens zeer goed en het personeel helpt je gelijk.

Heerlijk ontspannen

Flo
26-9-2017

Verheug je op een weldadige ervaring

Fort Resort Beemster, Fort Resort Beemster, 20-10-2017

Hartelijk dank voor uw review.

Met plezier verwelkomen wij u graag weer.

fantastisch

Laura
21-9-2017

Prachtig buiten, fijne sauna's met opgieten. Mooiste sauna tot nu toe. Voor klankensauna moest je bijbetalen, dat vind ik totaal belachelijk met deze entreeprijs. Dat ook nog nooit eerder meegemaakt.

Fort Resort Beemster, Fort Resort Beemster, 20-10-2017

Hartelijk dank voor uw review en feedback.

Voor de klankschaalsessie betaalt u een klein bedrag, omdat wij slechts 2 sessies hebben voor maximaal 15 personen. Niet iedereen kan hier natuurlijk dan ook aan meedoen, daarom vragen wij een kleine bijdrage om de sessies van hoge kwaliteit te kunnen neerzetten. Ik hoop het een en ander goed te hebben kunnen toelichten, zodat u onze keuze hierin wellicht beter begrijpt.

Met plezier verwelkomen wij u graag weer.

Fantastisch, een aanrader

Rob
31-8-2017

Mooiste sauna van heel Nederland, iets duurder dan de rest. Moeten ze lekker zo houden

Fort Resort Beemster, Fort Resort Beemster, 20-10-2017

Hartelijk dank voor uw review.

Fijn dat jullie zo hebben genoten.

Met plezier verwelkomen wij jullie graag weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fort Resort Beemster in Zuidoostbeemster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fort Resort Beemster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.