Sint Maartensbrug

We hebben een aantal aanbieders voor Sint Maartensbrug voor je op een rij gezet:

Reviews over Sint Maartensbrug

Aanrader!

Henk,
    12-8-2018

Enorm goed schoon ruim. Prachtige kampeerplekken met prive sanitair naast huisjes ook op park. Honden welkom en enorm snel WiFi! Vers brood in ochtend en goede service. Fijne vakantie gehad

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Wat wil je nog meer! Een en al vakantiegevoel

patricia,
    7-8-2018

Een leuke nieuwe moderne camping. Prachtig privé sanitair en ook prachtige huizen. Echt geweldige tijd gehad. Wij sliepen in de nieuwe glamping tenten waar zelfs een echte keuken in zit en echte bedden. Eigenlijk een huisje maar dan in een tent! Wow wat een beleving en wat gaaf was het ingericht. Wij waren hier voor de eerste keer maar hebben voor de herfstvakantie een huisje geboekt voor een week. Een aanrader en aanwinst aan de noordhollandse kust Strand49

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Snel weer!

LJ,
    30-7-2018

Supervriendelijke eigenaar, mooi schoon, goed opgezet. Top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige huisjes op een zeer gastvrije camping.

Carla,
    9-5-2018

Afgelopen weekend zijn we voor de 2e keer naar Strand49 geweest. De service is daar geweldig en de accomodaties zijn erg mooi. Je zit midden tussen de bollenvelden en dat is een prachtig gezicht. Ook zit je dicht bij zee. De sfeer op de camping is gemoedelijk en zeer gastvrij. De gastheer en gastvrouw doen hun uiterste best om je een fijn verblijf te bieden. De huisjes zijn modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Beddengoed, handoeken en keukendoeken zijn bij de prijs inbegrepen. Deze camping is een echte aanrader! Wij komen zeker weten weer een keer terug als we zin hebben in weekendje strand& zee.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Hier zit je goed!

Moeder met kind,
    22-5-2017

Strand49 is een geweldige plek voor een relaxte vakantie. Qua comfort is het glamping, qua sfeer is het camping. Geen opsmuk, wel goeie service. Wij zijn al twee keer geweest en komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017