Reviews over Petten

• 8r sips17-03-2014

rustige badplaats

Petten is een rustige badplaats, waar het massa toerisme aan voorbij gaat

Gereisd in november 2013

• 7Sandra15-07-2007

Iedereen was er erg vriendelijk en het is een prachtige rustige omgeving, maar het is jammer dat er zo weinig georganiseerd wordt voor de vakantiegangers. Wil je echt wat meer beleven, dan moet je toch echt naar een grotere stad of naar bijvoorbeeld Callantsoog of Bergen toe gaan. Voor ons was dat echter geen probleem. Ook is Petten erg hondvriendelijk, hebben we gemerkt. Kortom, een fijn plaatsje om er tot rust te komen, maar geen plek om langer dan een weekend te blijven.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in juli 2007

• 7dwf05-11-2013

Aan zee

Saai plaatsje. In het centrum is weinig te doen, weinig winkels. Ligt wel direct aan zee. Strand is prima!

• 6Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

juli 2013

• 6t!mm!04-07-2010

niet veel te beleven

Petten is een klein dorpje met een supermarkt, een snackbar en nog een paar kleine winkeltjes. Verder is er niet veel te doen. Je hebt er wel mooie stranden.

• 7Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Tino22-02-2012

Prachtig plaatsje achter de duinen

Heerlijk voor een korte vakantie. Wie wil zandvoort of Scheveningen als je ook naar Petten kan

• 8Sfeer in stad

juli 2010

• 8Paul29-07-2012

Zeker voor herhaling vatbaar

Als je er even helemaal tussen uit wilt , en van strand houd dan is dit een ideale plek voor de nodige ontspanning om de dagelijkse sleur lekker eruit te laten waaien.

• 9Sfeer in stad
    • 10Stranden

Alleen gereisd in juli 2012

• 8Jet10-02-2017

Zonnige plaats aan de kust in Noord-Holland.

Kleine plaats, wel gelegenheid voor hapje en drankje, gezellige aanblik en prima om ook lekker te vertoeven op het strand met leuke strandtent.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

juli 2016

• 7Clementine Grashof15-10-2014

Heerlijk rustig!

Het strand en de wandelingen door de duinen zijn zeer de moeite waard!

• 7Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

oktober 2014

• 8Mary en Frans01-08-2008

Moie Vakantieoord ! Nieuwe Winkel! Allemal wer !!

Wij sijn met july voor twee weeken in Petten gewest en dat zijn moie vakantie gewest !Ik probeer dat in Nederlands,maar ik kan dat niet zo goed .Darom sorry voor de fouts . In Petten is nu een nieuwe SPAR-Markt en die is ook groter en schoon gewoorden . Wij sijn nu meer dann 20 Jahren met Vakantie in Petten .Met deze Vakantie was onze Klijnkind ook mee en die vand dat zu moi, dat die et volgende jaar ook mee will . In zo veele jaaren is ook veel verandert worden ,maar Petten is allemal ONZE Vakantieoord ! In de twee weeken is dat weer niet zo moi gewest ,alleen de tweete week en beetje . Maar da sijn ook veel attrakties in de eerste week gewest : Marinedaagen in Den Helder ,de Westfriese Markt in Schagen ,Juttersmarkt in Den Helder en de Weekmarkt in Alkmaar . Door de bosh kunnt wij ook wandelen en dat Meer is dichtbij . Strand is schon en door Petten is ook goed te wandelen . Met 2009 komen wij wer !

Grotejes van Mary en Frans en Alina

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met familie in juli 2007

• 6nico07-06-2015

petten zelf stelt niet zoveel voor.

pizzeria daar is ok! verder niet veel te beleven

• 10Stranden

Gereisd met partner in juni 2015