Reviews over Petten

Heerlijke plek dichtbij zee voor familievakanties!

Ria
    26-9-2018

Prachtige locatie - op loopafstand van het strand - geen massatoerisme- prachtig strand - mooi paviljoen Zee en Zo - fijne fietspaden om naar dichtbij gelegen dorpen te fietsen.

Fijne week

Jessica
    18-8-2018

Fijne, familiaire camping. Eigenlijk is alles op de camping te vinden, supermarkt, restaurant, zwembad... Vriendelijk team en nooit te beroerd om je te woord te staan of te helpen. Het strand is lopends op ongeveer 15 minuten afstand, dichtbij dus!

Prima maar er zijn wel punten voor verbetering

Fam. Huiskamp
    5-8-2018

Prima en nette camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Goede ligging maar zeker geen 2 minuten tot het strand! Lopend ongeveer 15 min. 5 sterren iets teveel van het goede want: geen zeep/handdoekjes bij toiletten, douchen met douchemuntjes, slechte waterstraal en temperatuur niet te regelen. 15 euro voor 1 week wifi op 1 apparaat is niet meer van deze tijd. Winkel dicht tussen 12.00 en 16.00 uur, evenals het toiletgebouw tussen 10.30 en 11.30 voor schoonmaak. Zwembad is leuk, in hoogseizoen net iets te klein en niet schoon. Voor pubers wordt het leven 's avonds lastig gemaakt, ze hebben geen plek om naar toe te gaan, zaal gaat om 23.00 uur dicht. Banaanvaren is voor de tieners erg leuk! Restaurant gezellig en eten was prima. Helaas geen gezellige avond voor volwassen. Fietsverhuur duur, tip: huur fietsen bij de Zeester 3 km verderop, scheelt de helft. Al met al prima vakantie gehad maar er zijn punten voor verbetering.

Alleen in voor-en naseizoen

Vd meer
    5-8-2018

Douches prima alleen jammer dat je zelf de temperatuur niet kunt instellen met het warme weer , receptie dicht tussen de middag is mischien wat ouderwets daardoor onstaan er rijen op de weg met caravans en campers en rijen voor de deur , wij gaan niet meer in het hoogseizoen teveel Duitsers en teveel krijsende kinderen, in het voor-en naseizoen is dit een prachtige camping 👍

Topweek

Harrie en Monique van den Bosch
    4-8-2018

We hebben een week op deze camping gestaan. We hadden de plekken eerder zelf al uitgezocht en we hadden de laatste twee plekken van de rij dus geen verkeer en veel rust. Opvallend dat het op deze grote camping 's avonds heerlijk rustig was. Dit is wel erg fijn.

Het zwembad is top en het sanitairgebouw waar wij gebruik van maakten was wel oud maar altijd schoon.

De afstand naar het strand is goed te lopen en om te fietsen is het in de duinen van Schoorl echt fenomenaal mooi. Wat een heerlijk landschap.

Verder is alles op de camping aanwezig en is het animatieteam actief en heel enthousiast. Wij hebben daar echter geen gebruik van gemaakt.

Wel is de prijs voor de WIFI waanzinnig. 15 euro per week per apparaat. Dit is wel erg gortig.

Maar dat neemt niet weg dat wij een topweek gehad hebben.

Petten scoort een 7,2 uit 10, op basis van 60 reviews