Reviews over Oudesluis

Een heel gemoedelijke minicamping.

Doris en Pierette
    14-8-2017
    In Oudesluis zelf valt weinig te doen, maar in de directe omgeving is er van alles te beleven. Houd jij van fietsen dan kom je echt wel aan je trekken. Wij deden bijna alles met de auto en hebben zo de omgeving verkent. De camping was onze rustige thuis haven. Het dorp je is klein, net als de camping, maar dat maakt het minder anoniem. Je hebt regelmatig contact met de eigenaren die in en om de camping bezig zijn met van alles en regelmatig tips geven voor evenementen in de buurt. De camping doet heel landelijk aan en dat past ook wel bij de akkers en boerderijen in de omgeving. Dieren zijn toegestaan en zodoende konden wij onze hond en kat ook meenemen. Wij hebben daar 2 heerlijke weken gehad.

Super! Voor herhaling vatbaar

Fam Onneweer
    28-7-2017
    Het is er gewoon top! Prachtige omgeving ! Veel te doen voor de kids

Genoten van de omgeving, de sfeer.

de Leeuw
    20-2-2017

Oudesluis is niet groot maar ontzettend mooi!

De mensen zijn er heel vriendelijk en gastvrij!

geweldig!!

Everlien
    19-2-2017
    Omgeving hier is ook prachtig. Dicht bij Zee. Oudesluis is een leuk plaatsje. Kortom..plezier voor jong en oud!

Super!

Fam. Boogaard uit Soest
    2-8-2016

De rust, de landelijke omgeving, de vogels, de akkers: geweldig!

Leuke stadjes in de omgeving: helemaal top!

Veel musea in de buurt, waarvan de Broekerveiling het wint! En wat denkt u van Texel? Binnen het uur staat u op het eiland!

Oudesluis scoort een 8 uit 10, op basis van 18 reviews