Reviews over Oudesluis

Top locatie!

Tiny kramer
    10-10-2018

Het was een een woord geweldig! We hebben bullekroffie met onze familie afgehuurd, we waren met ongeveer 30 mensen, van jong (3) tot oud (70).

Er is zoveel ruimte dat je elkaar niet in de weg zit, en daardoor is er veel ontspanning. Het ziet er fantastisch uit; de appartementen, de recreatie ruimte, de tuin met overkapping, de speelruimtes buiten met toestellen voor de kinderen, alles is met zorg, liefde en visie bedacht en uitgevoerd. Het is echt een aanrader voor iedereen en van ons krijgen ze een 10. We hebben niets, nee niks gemist. Al mijn familieleden waren onder de indruk. Ook de luxe in de appartementen was genieten. Een sauna, of een stoombad, een bad met massagestralen, en de sfeervolle en gezellige inrichting. Ik kan nog wel even doorgaan.

Kortom: top locatie!

Top!!

Van der Schilt
    24-9-2018

We vonden de accommodatie helemaal top. Was werkelijks niets om op aan te merken. Het is heel sfeervol ingericht en locatie is ook erg mooi. Veel info over omliggende activiteiten en/of bezienswaardigheden.

In het huisje ook alles aanwezig wat je maar nodig kan hebben.

Spectaculair 😉

Mart en Irene xxx
    24-9-2018

Wij hebben een camper & hebben een seizoenskaart bij mini-camping "De Het Bullekroffie " in Oudesluis. Wij komen & gaan wanneer wij willen.

Complimenten vóór de familie Tiel, Cor & Anneke. Zij verzorgen werkelijk Alles wat een mens maar wensen kan. De toiletten en douches Superschoon. Mooie, gezellige plek om te tafelvoetballen, glijtennisspelletje, barretje met tafels en stoelen. Óók buiten is er voldoende voor leuke "training " voor ouders, máár vooral voor kinderen! Een "garage " vol met allemaal Atributen om mee te spelen. voor kleine & grote kinderen

Daarná springen op het springkussen of een potje voetballen op het veld. Of je nu op de camping ben of in "the bed & breakfast" maakt niet uit. Je wordt Verwend door déze lieverds. Dat je je aan de voorgeschreven regels van de eigenaars, de familie Tiel houdt, géén rommel achter laat & neem je lachspieren mee vóór het wekelijkse woensdagavond vuurkorf avontuur voor kinderen en hun ouders , marshmallows roosteren in de vuurkorf voor de kinderen en een hapje & een drankje voor de ouderen

meer dan fantastisch

jose doevendans
    3-9-2018

wij waren hier voor familie weekend van 31 aug tot en met 2 sept. hadden de groepsaccomodatie gehuurd. echt helemaal top. veel bijzondere ruimtes en buiten heel veel speelmogelijkheden voor de kids en ook skelters fietsjes enzovoorts. komen zeker terug. ook zijn er familieleden die de camping gaan proberen. gaat vast een groot succes worden. hele gastvrije eigenaars daar op tbullekroffie en super schoon. misschien alleen nog een zwembad erbij. dan is het nog superder. maar wij hebben dat niet gemist

Heerlijk ontspannen in dit gastvrije, stijlvolle e

Katinka
    3-9-2018

Netjes en sfeervol. Ruime locatie en toch intiem. Veel leuke mogendheden en voor ieder wat wils

Oudesluis scoort een 8,3 uit 10, op basis van 19 reviews