Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo voor je op een rij gezet:

756 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

jan kieft
13-7-2018

hoe lang ze er blijven want het eten is slecht ik was er 3 dagen ben er de eerste 2 dagen aan de diarree geweest dus heb de derde dag maar in Heilo zelf gegeten voor mijn geen fletcher hotel meer

Best leuk en gezellig

Irene Langenhuijsen
8-7-2018

Hotel op zich was goed te bereiken, ook onze hond was gelukkig welkom.

De ontvangst was een soort van ongeïnteresseerd. De dame was in 1e instantie erg druk met een telefoongesprek, korte antwoorden en een beetje wapperend wijzem was de uitleg.

Kamer was prima, erg jammer dat er boven op een plank in de kamer een wikkel lag van een of andere genuttigde candybar en de kamer vrij stoffig was, net als de houten trap. Lunch ook bij jullie genuttigd, deze was heerlijk en geserveerd door een erg gastvrije man, top dus. Nacht verliep prima, goed bed!👍

En ook het ontbijt was gewoon goed en liep er een erg vriendelijke jongedame rond voor evt calamiteiten oid. Zij heeft ons echt erg vriendelijk te woord gestaan en verder geholpen met onze zoektocht naar een strand waar onze hond ook welkom zou zijn.

Renoveer hotel en maak sfeer. Oude en vervallen in

Bjorn&lidia
25-6-2018

Aardig en service gericht personeel

Kamers en restaurant zwaargedateerd. Kasten op kamer kapot.

Dit is echt geen 4 sterren waarrd.

Angela
19-6-2018

Wat een afschuwelijk depressieve kamer.

Een gammel, verweerd oud tafeltje, kapotte vitrage met grote scheur, muffig, totaal niets wat gezellig er uit ziet. Ook buiten ziet het er vergaan uit. Uitgeleefd, saai, gehorig, super simpel. Nooit meer Fletcher!

Vatbaar voor herhaling

A Molendijk
18-6-2018

De kamer was netjes en de bedden waren goed. De badkamer was ook schoon.

Het was allemaal wel wat gedateerd .

prijs kwaliteit niet ok dus even verder zoeken

willemien
16-6-2018

geen 4 sterren hotel. bedden ok maar het meubilair ziet er echt niet uit. vloerbedekking is verkleurd en de kamer moet echt nodig geverfd worden. Zo simpel op te lossen. locatie is prima gewoon jammer dus

Zeker voor herhaling vatbaar

Jannet uit de Fles
11-6-2018

Ik vond de service van het hotel uitstekend,mooie omgeving en zeer vriendelijk personeel,een aanrader

Prijs - kwaliteit is oké

Susanne
10-6-2018

Goede bedden, schone kamer/bad/wc.

Alles oogt gedateerd en beschadigingen zijn matig opgeknapt, de mooie kamers van de site hebben we helaas niet in het echt gezien.

Diner en ontbijt waren goed. We hadden een arrangement met diner, daarom konden we niet kiezen, begrijpelijk, maar er was ook geen keuze uit vlees, vis en vega. Op navraag werd ons wel een alternatief aangeboden.

Maria van der Kraan
9-6-2018

Het hotel is aan een grondige renovatie toe. Dat het daarnaast, zeker ook in de openbare ruimte niet schoon is, is totaal onnodig. In tegendeel, een goede hygiene zou geholpen hebben om de vele krassen, beschadigingen en achterstallig onderhoud nog enigszins over het hoofd te zien.

Rustig gelegen buiten het dorp Heiloo aan een provincialeweg.

Hotel ziet er goed uit maar hier en daar wel wat gedateerd.

Niet bijzonder veel extra voorzieningen daarom geen 4 sterren waardig.

Personeel uiterst vriendelijk waarschijnlijk door een goede training.

Ontbijt prima

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo in Heiloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo scoort een 7.68 uit 10 op basis van 758 reviews.