Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo

Kleine hotelsWeer vandaag8°2°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo voor je op een rij gezet:

787 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo in het Nederlands

Prima voor 1 of 2 nachten

Dennis Pak
17-11-2018

Net, wel wat gedateerd hotel. Sanitair zou echt wel snel vervangen moeten worden. Verder prima ligging en eenvoudig aan te rijden.

goed hotel met een prima ontbijt

gert w.
16-11-2018

afhankelijk van de wind bevindt het hotel zich op de aanvlieg route van schiphol

wij hadden hier geen last van

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. Vogel
8-11-2018

's Morgens vroeg op de kamer geluid van laag over vliegende vliegtuigen. Voor mij als vliegtuigfanaat geen probleem, zelfs leuk. Voor andere mensen wellicht minder leuk.

Geweldig!

Erna van Zwam
5-11-2018

Top! Lekker eten/mooie schone kamers/ vriendelijk

Arrangement : diner/ concert ruth jacot/ overnachting/ontbijt

wij komen terug zodra de renovatie gereed is.

Cees Banning
26-10-2018

2 nachten doorgebracht in een zeer gedateerde kamer op de verdieping; vanaf 8.00 uur veel lawaai van een bouwbedrijf; afvalbakje niet geleegd; linker spoelbak liep niet door; tweede dag was het bed slechts rechtgetrokken , doch niet opgemaakt; slechte verlichting op de trap, waarvan de vloerbedekking was hersteld door er opnieuw vloerbedekking overheen te leggen.

Overnachten in een omgeving met mooie plekjes om te bezoeken en genieten van een heerlijk diner in het hotel!

Wij komen niet terug.

T.
24-10-2018

Jaren 70, erg gedateerd. Kamers zonder waterkoker, koffie/thee mogelijkheid. Geen föhn. Bed is goed. Douche met kleine straal en klein. Dame bij de receptie bij aankomst was zeer onvriendelijk. Voor ons een tegenvaller. We komen niet meer terug.

Genoten hebben wij en vooral mijn kleine jongen!

M. Kaiser
21-10-2018

Prima hotel! Schone (iets wat gedateerde) kamer met goede bedden. Heerlijk ontbijt. Alkmaar, de stad van de kazen, makkelijk te bereiken. Lekker nachtje weg geweest met mijn zoontje van 9 jaar; biosje, uiteten en zwemmen in Alkmaar!

vriendelijk personeel goed ontbijt

teun
21-10-2018

vriendelijk personeel maar een erg gehorig hotel, en s ochtends veel overlast van overvliegende vliegtuigen, wel een mooie omgeving en een heerlijk ontbijt gehad

Nooit meer

Roos
16-10-2018

Prima kamer, erg veel geluidsoverlast. Zowel savonds als snachts en in de ochtend van bouwbedrijven of iets dergelijks. We hebben daardoor slecht geslapen. Verder prima en netjes hotel. Ligging voor de auto prima te bereiken. Met het OV is het onhandig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo in Heiloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.