Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo

Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo voor je op een rij gezet:

769 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo in het Nederlands

Zeker weer doen in een meer zomerse tijd.

Toine
16-9-2018

Vanuit dit hotel ben je in een half uurtje bij Broeker Veiling, een zeer interessant museum; uitstekend verzorgd en bv inclusief een rondvaart door de omgeving. Zeker de moeite waard. Ook de omgeving van Heiloo is mooi afwisselend: zee, duinen, bossen en polder liggen op fietsafstand van het hotel. Daarna genieten van een lekker diner bij Fletcher. Wij hadden all inclusive geboekt. Kwaliteit was goed, maar de keuze vonden we wat beperkt.

Voor herhaling vatbaar !

Cottenier Piet
11-9-2018

Vriendelijk onthaal, lekker eten en vooral ontbijt. Goeie rustige aangename sfeer. Kamer ook netjes en functioneel. Een minpuntje, een volle asbak op het terras...

Super

André Brouwer
10-9-2018

Goed ontvangst We hadden een kamer op de begane grond met een lekker zitje buiten.

De bediening in het restaurant was zeer vriendelijk. Het ontbijt was goed kom hier graag weer

Dit hotel is absoluut geen vier sterren waardig!

Familie Klene
8-9-2018

De inrichting en sfeer van het hotel en de hotelkamers zijn behoorlijk "gedateerd".

Ook laat update van technische kwesties te wensen over, bijvoorbeeld: wij wilden naast het bed een nachtlampje aan doen waarop spontaan het hele nachtkastje naar voren kwam, uit de muur viel met dikke schroeven en pluggen en al. (wellicht al eerder gebeurt en teruggeduwd door betreffende gasten? Waardoor het niet meer stevig in de muur zat?) Bij onmiddelijke melding hiervan bij de receptie ( 7/9 om 17.30 uur) werden we enigszins licht wantrouwend aangekeken.... wat bepaald niet overkwam als meelevende reactie op dat moment. Ook vonden we gebreken in de douche ( haken die niet god vastzitten e.d.) En vonden we een Poepvlek op een dekbedovertrek. Daarentegen was het ontbijt ( 8/9) goed verzorgd!

Prima, maar op naar de volgende Fletcher.

Bert en Carla
7-9-2018

Prima hotel. Na 22:00 echt lekker stil in het hotel. Slaapt wel zo lekker. Heiloo leuk plaatste en de stad Alkmaar om de hoek. Kortom voor een kort verblijf prima locatie.

Fietsverhuur ook prettig.

Het was goed.

B.G Wolbers
5-9-2018

Ontbijt was prima vriendelijke bediening. Ontvangst was aardig correct.Kamer was goed maar met een paar. Moderner stoeltjes. Was het meer af,

fantastisch

C.J. van den Adel
31-8-2018

het was voorstreffelijk geregeld. zelfs aan mijn verjaardag is in het bijzonder gedacht.

toen we 's avonds op de kamer kwamen lag er een bijzondere hartelijke brief op de kamer met daarbij en fles champagne twee glazen en een aantal bonbons. het was bijzonder leuk.

voor herhaling vatbaar

Jan de Beer
30-8-2018

Goed waren de bedden en goed was het ontbijt. Daarnaast waren de mensen in de receptie erg behulpzaam en vriendelijk.

Het enigste minpuntje was volgens mij het licht op de kamer. Bij de aanwezige lichtsterkte was het moeilijk te lezen.

Een nachtje verbleven in Fletcher hotel Heiloo om 2 dagen te fietsen rond Almaar en de Noordzeekust Egmond-Bergen-Castricum. Wij werden hartelijk ontvangen. Omdat het nog te vroeg was voor de kamer konden wij daar geen gebruik van maken maar het was geen probleem om de persoonlijke spullen achter te laten. Later op de dag inchecken. Ging Soepel. De kamers waren schoon maar wel wat gedateerd. Wel goede bedden. In de regio gegeten bij het restaurant van Henny Huisman. Bij terugkomst nog een drankje in de bar. Sfeervol maar rustig. Opvallend was dat het 's nachts best stil was rondom het hotel. Leker geslapen,, De badkamer was ruim alleen een douche in bad is niet mijn voorkeur maar dat is subjectief. Het ontbijt is voldoende maar de sappen waren niet van verse producten. Voor de prijs van het ontbijt heb je in de regio rondom Heiloo een uitgebreide lunch dus in dat opzicht zou het ontbijt wat meer extra's mogen bevatten.

Heel leuke ervaring

Armand
18-8-2018

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Schitterende keuken, kaart misschien beetje beperkt maar absolute kwaliteit. Kamer beetje gedateerd maar prima bed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo in Heiloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Heiloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.