Reviews over Riethoven

Een knus en culinair Brabants dorpje in de Kempen.

Kurt
    27-2-2016
    Een klein dorpje in een mooie landelijke, bosrijke tour- en fietsomgeving met her en der nog wat Keltische overblijfselen. In de winter zeer rustig, in de zomer overstroomd door fietsers, motorrijders en oldtimer-bezitters die gebruik maken van de paar terrassen die het dorp rijk is. Afgezien van de mooie natuur in de omgeving bezit het dorp niet veel attracties, monumenten of horeca, maar wél een tweetal zeer goede en stijlvolle restaurants: Anno54 en Vandeijck, waarvan die laatste met terras. Anno54 werd in 2014 bestempeld als "beste Brabantse asperge-restaurant" en Vandeijck in 2012 als "beste restaurant in de omgeving Eindhoven". Al een paar keer bij beide restaurants heerlijk en sfeervol gegeten en vandaar die smiley bij "uitgaansleven" (geen hippe disco's of bars dus, maar wél lekker eten... óók "uitgaan" toch?). Daarnaast nog het kleine hotel met restaurant en groot terras: De Sleutel. Ook al een paar keer gegeten en ondanks de wat eenvoudigere kost: evengoed goed en lekker.

leuk

tr
    4-10-2015
    Leuk dorp in mooie omgeving. Veel goede restaurants voor zo'n klein plaatsje.
Riethoven scoort een 8,4 uit 10, op basis van 8 reviews