We hebben een aantal aanbieders voor Gemert voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gemert voor je op een rij gezet:

Reviews over Gemert

Verrassend leuk en levendig dorp

Rinus,
    24-4-2013

Gemert is een verrassend leuk en levendig dorp met kleinsteedse allures, het heeft met het Ridderplein een fraai dorpshart met veel winkels en horeca, nabij dit plein ligt ook het fraaie kasteel met kasteeltuin.

Verdere bezienswaardigheden in het dorp zijn de imposante St. Janskerk en de Latijnse school uit 1887

In het bij Gemert horende gehucht Esdonk staat het beroemde Esdonks kapelleke, een bedevaartoord, in deze reeds in 1562 vernoemde kapel word een Corpus Cristi uit de 17e eeuw vereerd, het is een levensgroot eikenhouten beeld dat Christus in het graf voorstelt.

In Gemert kan men het bijzonder aardige Boerenbond Museum bezoeken dat het Brabantse boerenleven in het verleden in beeld brengt.

Gereisd met partner in augustus 2007

Heerlijk

Rob en Ingrid,
    12-2-2012

Lekker genieten in dit groene dorp.

Verschillende kroegen met bijzondere uitstraling, een aantal keer per jaar live muziek.

In 2012 18 + 19 mei Gemert swingt

21 + 22 september Gemert live

Hier moet je bij zijn en meegemaakt hebben.

Een dorp met verschillende winkels en volop (gratis) parkeer gelegenheid.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012
Gemert scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews