Reviews over Gemert

Wij hebben een super leuke tijd gehad in het huis

Vera,
    29-11-2018

Weekendje met meiden voetbalteam, zaterdag naar Eindhoven geweest

fantastisch, elk jaar komen we terug

Judith,
    29-10-2018

Een heerlijk groot huis met een nog grotere heerlijke tuin! Al jaren op rij komen wij (vriendengroep; 10 volwassenen+12 kinderen van 1-11 jaar) hier een weekend naar toe. Gastvrouw Joyce is super; vriendelijk, makkelijk te benaderen, heel gastvrij. En altijd staat er iets lekker klaar als je komt, een hartelijk welkom. De tuin met trampoline en zandbak + garage vol fietsen/skelters/steppen maakt dat we elke keer terugkomen. In de omgeving is niet veel te doen, maar dat geeft niet met zo'n tuin, je hoeft niet weg.

geweldig !!

leo en maayke caniels,
    4-9-2018

Een geweldig huis. We hebben van 24 tot en met 27 augustus 2018 hier onze 50 jarige bruiloft gevierd met onze kinderen en kleinkinderen In totaal 18 personen. Het huis leent zicht hier prima voor. Alles tip top in orde, prachtige tuin en vele speelmogelijkheden voor de kinderen .Alle afspraken keurig nageleefd inclusief de verrekening van de waarborgsom. Echte aanrader en een cliënt vriendelijke beheerder. Een aanrader !

Onvergetelijk

Celine,
    26-7-2018

Het is een geweldig huis met een zalige tuin waar iedereen geniet van heeft! Zeker een aanraden, wij komen terug!

Heerlijk verblijf, genoeg ruimte voor iedereen!

Mojet,
    25-7-2018

Prachtige ligging, veel ruimte en volop mogelijkheden in en rondom het huis! Het mooie weer werkte ook zeker mee, waardoor het hele weekend zich buiten afspeelde. De verzorging van de paarden op verschillende momenten zorgde er wel voor dat je niet altijd geheel van je privacy kon genieten, maar waarschijnlijk zijn hierin weinig andere mogelijkheden! Zeker een aanrader!

Gemert scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews