Camping De Reuten

Niet voor herhaling vatbaar

Jacob en Sandra
21-8-2018

Hele lieve gastvrouw.

Alleen camping is niet wat we verwachten komen ook niet meer terug.

niet meer

Walther Verstraeten
25-7-2018

Wij vonden het geen gezellige camping ondanks de vriendelijke gastvrouw.

Gastvrije camping met goed sanitair en mooie liggi

Harmen en Inge
25-7-2018

Gastvrijheid van de eigenaresse was top. Voelden ons met de caravan enorm welkom. Er werd meegedacht over het beste plekje. Vier altijd schone badkamers. Heerlijk zwembad (ongeveer 3 x 6 mtr. en ruim een meter diep). Dichtbij Best, op de fiets ben je zo in het gezellige centrum.

mooi plekje,super douche

marion
21-7-2018

rustige boeren camping met 15 plekken op een veld. goed sanitair

Superleuke camping met zwembad.

Sander De Smedt
8-7-2018

Leuke camping, rustig gelegen. Midden in de natuur. Met ongeloofelijk lieve en behulpzame uitbaters. Alles is correct verlopen. Hier komen we zeker nog eens terug.

Brabantse gezelligheid en rust

Simone De roij
29-4-2018

Wat een hartelijk ontvangst kregen wij toen we daadwerkelijk arriveerden , maar eigenlijk begon de voorpret al weken geleden toen de eigenaresse mij persoonlijk belde om de reservering te bevestigen. Wij zijn een stel dat zodra t mooi weer wordt er gezellig op uit trekken met onze kleine caravan, meestal niet eens zover van huis maar altijd naar nieuw te ontdekken plekjes. De Reuten bezochten wij in t koningsdagweekend en vanaf de camping is het +- 2,5 km naar t station wandelen om vanaf hier naar Eindhoven te reizen. De eigenaresse is zeer vriendelijk en doet er alles aan t je naar je zin te maken. In de omgeving is het fijn fietsen en wandelen. De camping is rustig gelegen, proper en je hebt hier 4 douchegelegenheden afzonderlijk, wastafel en toilet in 1 ruimte dus in feite je eigen badkamer. Wij komen over 3 maanden graag weer terug . Absoluut een aanrader waar je je meer dan welkom voelt. Brabantse gezelligheid ten top!

Leuke, gemoedelijke camping

Rob van den Brand
29-4-2018

Heel gemoedelijke camping. Vriendelijke eigenaren, warme ontvangst en super mooi sanitair.

Hier gaan we zeker terug komen!

Gerrit Riezebos
10-4-2018

Op zaterdag 7 april hebben we een activiteit bij de atletiekvereniging in Best bijgewoond. Op zondag zijn we naar een concert in Den Bosch geweest. Overnachten

met de camper op boerderijcamping De Reuten lag dus voor de hand. De ontvangst was bijzonder hartelijk. Omdat het nog niet druk was konden we een plaatsje uitzoeken. We werden er nadrukkelijk op gewezen welke plaatsen er wanneer in de schaduw zouden liggen. Fijn om te horen als je graag zoveel mogelijk in de zon zit. We kregen een rondleiding over de werf, zodat we wisten waar we de faciliteiten die worden geboden konden vinden.

De camping is heerlijk rustig gelegen. Af en toe hoorde je ver weg het vertrekken van een vliegtuig vanaf Eindhoven Airport, maar verder alleen het geluid van vogels, paarden en andere dieren.

Helemaal fantastisch

Alice
6-4-2018

Super gastvrije camping...schoon sanitair

Erg gezellige sfeer en een zeer goed verzorgd ontbijt . Wij hebben het verblijf gecombineerd met het bezoeken van een festival op Aquabest, maar het is ook een aanrader om hier alleen te kamperen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Reuten in Best, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Reuten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.