Reviews over Best

ruim voldoende

Ad
    16-9-2018

2 nachten gestaan , prima rustige camping en schoon sanitair

Gastvrije camping met goed sanitair en mooie liggi

Harmen en Inge
    25-7-2018

Gastvrijheid van de eigenaresse was top. Voelden ons met de caravan enorm welkom. Er werd meegedacht over het beste plekje. Vier altijd schone badkamers. Heerlijk zwembad (ongeveer 3 x 6 mtr. en ruim een meter diep). Dichtbij Best, op de fiets ben je zo in het gezellige centrum.

mooi plekje,super douche

marion
    21-7-2018

rustige boeren camping met 15 plekken op een veld. goed sanitair

Superleuke camping met zwembad.

Sander De Smedt
    8-7-2018

Leuke camping, rustig gelegen. Midden in de natuur. Met ongeloofelijk lieve en behulpzame uitbaters. Alles is correct verlopen. Hier komen we zeker nog eens terug.

Prima verblijf

Henk van de Brug
    10-6-2018

Zeer vriendelijk personeel,zeker ook de nachtportier.Het ontbijt is fantastisch met veel keus en een ruime keuze uit vers fruit. Een klein minpuntje vond ik het ontbreken van airco op de kamers ,WiFi is ok..

Zaterdagochtend hadden we erg vroeg een afspraak . .Het ontbijt is vanaf 7:00 uur, om 6:45 uur stond echter alles al klaar. Er werd ons door een norse ietwat oudere dame duidelijk gemaakt dat 7:00 uur ook echt 7:00 uur is.

Een beetje flexibiliteit van deze dame hadden we wel prettig gevonden .Voor de rest een prima verblijf gehad.

Best scoort een 8,3 uit 10, op basis van 17 reviews