5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

791 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei in het Nederlands

Nooit meer

Mary,
28-2-2019

Kamers ouwe zooi, 50tige jaren

Gereisd met partner in februari 2019

Niet voor herhaling

Jeannet Baan,
27-12-2018

De ligging is perfect..rustige en mooie omgeving.

De kamer was erg klein,badkamer ook..en erg oud,maar wel schoon.

Er was geen föhn, waterkoker aanwezig.

De kamer is erg gehorig.

Maar echt een punt van aandacht..we vonden de gangen ronduit gevaarlijk bij mogelijke calamiteiten !

Veel deuren..erg smalle gang waarbij je elkaar niet kunt passeren ,de deuren waarvan je de ene moet duwen en de andere open moet trekken..denk gevaarlijk bij brand!

Beter geen tussendeuren of klapdeuren.

Verder is een nieuw tapijt en een verfje geen overbodige luxe hier.

Het ontbijt was uitgebreid en goed.

Personeel vonden we niet vriendelijk..receptioniste die niet op of om keek als je er langs liep.

Een (buitenlandse) ober was daarentegen erg vriendelijk..lachte naar de gasten en zei gedag..en erg netjes..!

Van buiten een mooi gebouw. Het restaurant ook keurig..verder een renovatie nodig..

Ik zeg..buitenmuren laten staan...binnen alles groter maken!

Gereisd met partner in december 2018
JW, Medewerker E-Commerce, 6-1-2019

Beste gast,

Wat vervelend dat uw verblijf in het hotel is tegengevallen, onze excuses hiervoor. In welk Fletcher hotel bent u geweest? Wij vermoeden dat u niet in ons recent gerenoveerde Fletcher Hotel bij Valkenburg centrum bent geweest waar u nu geschreven heeft maar in één van onze Fletcher hotels in de nabije omgeving Houthem of Noorbeek. Wilt u misschien contact met ons opnemen zodat wij kunnen kijken hoe het gevoel over het hotel waar u verbleven bent verbeterd kan worden? Dit mag via ons emailadres of telefoonnummer van Fletcher Hotel Valkenburg en dan helpen wij u graag verder.

Wij vernemen graag van u.

Met vriendelijke groet, Team Fletcher Hotels

Na dagje Valkenburg met bezoek aan de kerstmarkt in de grotten. Hadden we dit hotel geboekt om de volgende dag richting maastricht te gaan. Bij aankomst zat er niemand bij de receptie na op bel gedrukt te hebben duurde het nog zeker 5 min voordat er iemand ons hielp. Er is een gezellige zithoek met tv wwar we lekker bij konden komen en even borrelen met hapjes. Personeel was erg vriendelijk ook voor de kinderen. Diner was echt heerlijk en goed verzorgd en van alles ruim voldoende. Kamers klein en badkamer veel te klein. Een grondige renovatie zou welkom zijn. Ontbijtbuffet was goed en ruim voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

HotelSpecials.nl

Prima maar erg gedateerd.

Natasja,
30-11-2018

In principe een prima hotel maar de kamers zijn echt aan renovatie toe. De bedden waren wel goed en het ontbijt ook prima. Ik vond de dame aan de receptie ook niet echt spontaan, had wel wat vriendelijker gemogen!

Gereisd met partner in november 2018

. Prachtige appartement maar het kan nog beter

Anita Teunissen,
22-10-2018

We hadden het appartement. Gigantisch groot en mooi ingericht. Duidelijk kortgeleden gerenoveerd. De tv's 3stuks deden het niet. Er zat geen signaal op. We misten een klein pentry met bijv waterkoker koelkastje en magnetron. Er zijn dus geen kook of koelingsmogelijkheden. Verder was het restaurant steeds volgeboekt maar we vonden het echt geen straf om 5 minuten naar Valkenburg te rijden om te dineren. 's nachts is er een brom te horen die we niet thuis kunnen brengen en er is vanuit het appartement een afgesloten toegangsdeur tot de personeelsruimte. Een dubbele deur daar van maken zou een uitkomst zijn want je hoort de mensen luid en duidelijk

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Nooit meer

Liesbeth,
15-10-2018

Wij zijn trouwe klant bij Fletcher en ondanks onze betaalde upgrade naar een gerenoveerde kamer bleek alleen het bed vernieuwd te zijn. Kamer en badkamer zijn klein en gedateerd. De badkamer is een kunststof cabine, waardoor je het idee hebt dat je in een caravan zit. Het hotel heeft echt een opknapbeurt nodig gezien alle beschadigingen aan muren en deuren en de muffe geur van oud tapijt. Ontbijt was niet wat we gewend zijn bij Fletcher en het broodplankje was een aanfluiting. Gelukkig hadden wij geboekt met een speciale actie van Fletcher, maar ik kan mij voorstellen wanneer je het volle pond betaalt je zeer teleurgesteld bent.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geen kat in de zak

cornelis.,
13-10-2018

Echt een Limburgs hotel uit de oude tijden, maar wel in een modern jasje . Ik kom er graag omdat je er goed kan parkeren, goed ontbijt en schone (wel kleine) kamers.

Bovendien is het personeel erg vriendelijk, wat echter niet doorslaggevend is voor mij. Pluspunt is ook dat je er vanaf 7.00uur terecht kan voor het ontbijtbuffet. Dat

zouden meer Fletchers moeten doen. Overigens ben ik nooit zo weg van de diners die in de Fletchers worden aangeboden. Niet slecht, maar ik zou er zelf geen omweg voor maken. Geen extra groentes. Teveel volgens het boekje van het hoofdkantoor met (soms ) teveel extra bijbetalingen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Nooit meer.

Marco,
6-10-2018

Vraag een gerenoveerde kamer. Eentje zonder rioollucht en doorgezakte vloer! Kun je tegen je buren bijna in je bed?

Gereisd met partner in oktober 2018

Goed gezellig hotel

Veronique desterke,
30-9-2018

Dit hotel is niet modern maar wel gezellig en warme gezelligheid. Kamers niet zo groot, maar ook niet klein, en heel netjes.heel vriendelijk personeel. Ontbijt is super, er is gewoonweg alles, en de broodjes zijn vers want ze zijn nog warm. Je hebt alles, verschillende soorten brood, eitjes, spek, goede kazen en vlees, yougourt en vers fruit. Ook avondeten super lekker en grote porties je kan kiezen tussen soepen en voorgerechten en hoofdgerechten en desserts. De all in formule is zeker goed. Hotel is misschien wel wat gedateerd, maar de gezelligheid is er zeker wel. En alles heel proper en netjes, zn vriendelijk personeel. Zeker een aanrader voor weekendje rust of fiets en wandelweekend.

Gereisd met partner in september 2018

Redelijk hotel in mooie omgeving!

margareth ram,
28-9-2018

Let op! Zeer kleine kamers! De gerenoveerde kamers zijn prima, maar nog steeds klein! Als je hier voor een nachtje bent is het prima vertoeven. Het ontbijt is redelijk, alleen de broodjes worden de avond ervoor al gebakken en zijn dus keihard en droog helaas. Het personeel is vriendelijk en ook onze kamer was schoon!

De omgeving is erg leuk en er zijn vele mogelijkheden om uitstapjes te maken. Wij vonden het eten in het hotel ook prima, maar veel mensen moesten erg lang op hun eten wachten.

Er liep maar een man bediening en dat is veel te weinig!!

Weet niet of er gewoon geen personeel te krijgen is, of dat dit een bewuste keuze van het hotel is geweest?(verkeerde bezuiniging in ieder geval).

Gereisd met partner in september 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.