Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei

NederlandLimburgValkenburg (aan de Geul)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 864 reviews
+37/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 864 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

871 Reviews over Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei

• 4Anna v Heteren10-08-2021

Behoorlijke tegenvaller!

We hadden twee overnachtingen.Wij hadden een upgrade van kleine kamer naar standaardkamer, ook deze kamer was super klein ……De kamer was werkelijk aan een renovatie toe. Badkamer was te smerig om aan te raken….gemeld bij de receptie maar keken ons aan of ze water zagen branden.Overigens waren ze verder erg vriendelijk.De vloerbedekking was te vies om met blote voeten op te lopen. De kozijnen van het raam waren ook smerig en daarom heen werkelijk niet om aan te zien.Het uitzicht van de foto’s op de site met het grasveld, daar zit een hele drukke weg tussen, precies voor het terras.Restaurant ziet er keurig uit.

• 9Fam. Veldhuis09-08-2021

Voor herhaling vatbaar!

We hebben het heerlijk gehad in De Geulvallei! Heel aardig, behulpzaam en gastvrij personeel.

• 8Grea van Middendorp09-08-2021

Top, maar doe iets aan de vloerbedekking!

Medewerkers erg vriendelijk en gastvrij. Lollig om te zien hoe alle gasten met borden eten van diner en ontbijt door de gangen liepen. Gaf een leuk sfeertje. Het is een oud pand dus gehorig, dat viel op maar ik had geen luidruchtige buren, dus geen probleem. Wat ik wel een enorme afknapper vond, is de vloerbedekking in de gangen en op de kamer. Vond het er erg ranzig uit zien. Hier mag Fletcher wel in investeren. Complimenten voor de barman, die heeft lol in zijn vak.

• 7J. R. V09-08-2021

prima beschreven wandeltochten ontvangen, 14 km

roomservice bij diner, wat we niet verwacht hadden. Heel rustige plek, niet gehorig wat andere kamers betreft. Prima plekje.

• 9Rudy Ernster09-08-2021

Heerlijk verblijf

Vriendelijk personeel, goede verzorging, schone kamer, gratis parkeren. Het hotel ligt in een mooie omgeving, volop wandel- en fietsmogelijkheden

• 6Donny09-08-2021

Niet doen!

Erg gedateerd hotel. Onze comfortkamer lag direct naast een tussendoor met een zeer strakke dranger, waardoor we continu harde dreunen hoorden. Kamer erg gehorig. Achterstallig onderhoud. Vieze vochtvlekken, smerige gordijnen etc. Diner service op de kamer was goed.

• 10Kevin09-08-2021

We kwamen aan in een mooie omgeving na een hartelijk ontvangt mochten we door naar de kamer”We hadden gekozen voor een kleine kamer deze was erg charmant!De bedden liggen lekker en de kamer zelf is fijn.Ontbijt is goed verzorgd in een pakket”Dit hotel is zeker een aanrader voor meerderen dagen.

• 4Leo vogels24-06-2021

slecht zeer kleine kamer receptioniste was niks

heb er spijt van min waren gehorig te kleine kamers en receptioniste waar men niks aan had als je een biertje wilde moest moest ik te lang wachten tot dat er iemand kwam.uit zicht was niet echt geweldig de ene kant was een weg en school andere kant parkeer plaats eenmalig ik beveel dit hotel niet aan plus punten was het ontbijt

• 3Danny Kieviet31-05-2021

Zeer onvoldoende

Slechte oude vieze kamers

• 8Wim Grimberg20-05-2021

Mooie locatie voor motor toeren in de Ardennen

Prima hotel, prettig, behulpzaam personeel. Gunstige ligging voor activiteiten net over de grens zoals even weg met de motor naar de Ardennen.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei info

Facilities