Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei voor je op een rij gezet:

772 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei in het Nederlands

Limburgse gast vrijheid.

Bakker, 8-4-2018

We hadden de comfort plus kamer, groot genoeg voor 2 personen en hond.

Het hotel is wat gedateerd en de kamer kan een opknap beurtje gebruiken, maar daar is de prijs ook naar.

Het eten is goed, en lekker.

Een mooie omgeving bij het hotel heerlijk om met de hond rond te wandelen.

Nooit meer

Jan van Loon, 3-3-2018

Zeer kleine (4m bij 3,5 m) oude kamer met een plastic badkamer. De verwarmingsbuizen zijn met ductape afgewerkt. De lift is zeer ouderwets en klein. Hotel is flink aan renovatie toe. Parkeerplaats is nagenoeg niet te vinden in het donker.

Enige pluspuntje dat ik kan vinden zijn de bedden.

Mooie omgeving hotel is niet zo groot maar best te

Ellie Tjabringa, 1-3-2018

Gezellig hotel met aardig personeel en je kunt er heerlijk eten.

Goed ontbijt en schone kamers

kees, 10-2-2018

Ik verblijf jaarlijks in Zuid-Limburg in vele hotels Als ervaringsdeskundige vind ik de Geulvallei er niet negatief uitschieten De prijs/kwaliteit verhouding is in ieder geval goed. Of iets gedateerd is of er moet een verfje op zal mij een worst zijn. De kamers zijn schoon en het ontbijtbuffet is uitstekend Vooral vind ik het belangrijk dat je al vanaf 7 uur kan ontbijten.

Zeer teleurstellend! Nooit eerder zo'n slecht hotel geboekt. Site is zeer misleidend en heeft het over comfortabele kamers. Deze zijn echter zeer eenvoudig ingericht, klein en voorzien van een douchecel uit het jaar nul en een smerige oude vloerbedekking. In de gangen van het hotel hangt een rioollucht. Door het hele hotel ligt versleten, vieze vloerbedekking; een pleister en kruimels lagen er na 3 dagen nog steeds.

Het ontbijt op de eerste ochtend was ronduit karig. Op de eerste avond gedineerd: het voor- en nagerecht waren niet bijzonder. Weinig keuze bij het hoofdgerecht. Wij hadden zin in de enige Limburgse specialiteit op de kaart, het aangeprezen bourgondisch Zoervleisj, maar dat was op. Creatieve kookkunsten, zoals op de hotelsite vermeld, zijn het zeker niet, eerder alledaagse.

Het personeel was wel aardig. Die mensen kunnen er ook niets aan doen dat het hotel zo oubollig is. De bedden waren goed.

Schandalig vies

Marlon, 16-1-2018

Vies, gehorig, stinkt, bouwvallig, duur,oud

Goor echt goor

Door mijn secretaresse geboekt , nou hier gaan we een hartig woordje over spreken.

En dan 3 sterren?

Nooooiiiittttt doen

De receptioniste was wel zeer aardig

Niet nog een keer

Oude Jaarsgast, 12-1-2018

Wel goed: ontbijt, diner, oudejaarsavond en bediening. Rustige ligging.

Absoluut slecht kamer 111 naast lift die tot 's nacht 01:45 nog gebruikt werd. überhaupt gehorigheid en aftandse inrichting, versleten vloerbedekking etc.

Telefonische reservering maar zo zo. Hoewel badkamer schoon leek toch slechte geuren, misschien via de afzuiging als die niet aanstond.

Nooit meer wat een drama !

Jan, 4-1-2018

Wat een smerig oud hotel en dan bedoel ik ook echt alles. badkamer om te huilen klein bijna geen water uit de douche, verwarming radiator waar het water door heen suist. Vloerbedekking door het hele hotel nog te smerig om met je schoenen over heen te lopen. aan alles is jaren geen onderhoud gepleegd. Lakens met scheuren er in, dun dekbedje en de kamer ongelofelijk gehorig tot irritants aan toe, je hoort je buren naast / onder / boven letterlijk praten en je kunt meegenieten van elk wc bezoek van je buren.

Ontbijt ook een drama koffie uit een thermoskan dus lekker lauw, veel te hard gebakken brood uitgedroogde kaas. Het is niet te geloven dat men dit durft te verhuren als een hotelkamer, ik kom ook voor mijn werk in vele hotels maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ook bij het inchecken voel je gelijk dat het niet klopt de dame achter de balie was druk met een collega aan het roddelen over een andere collega en stond ons amper te woord. Bij het uitchecken ongenoegen kenbaar gemaakt aan het meisje die er was en zij zeer begripvol en schaamde zich voor de vele negatieve punten in deze accommodatie.

Te triest voor woorden dit.

Omgeving s prachtig maar het hotel is erg gedateerd. Onze kamer erg klein en de douche met wc heeft het formaat van een bezemkast. Erg gehorig, de voetstappen van de kamer boven ons trilde door het plafond. Het raam stond bij aankomst open en kon niet dicht. De hotelmedewerker moest er aan te pas komen om provesorisch het raam te sluiten. We hebben veel gereisd en hotels gezien en daarbij betere prijs/kwaliteit gehad dan bij dit hotel.

Hopeloos gedateerd, nooit meer!

Nicole, 28-12-2017

Wat zijn wij geschrokken van dit hotel!

Buitenkant oogt prima, maar eenmaal binnen...oud oud oud!!Bedompte krappe gangen met vieze bruine vloerbedekking.

Onze kamer was om te huilen, we konden nèt rondom het bed lopen. Geen nachtkastjes. Gierende verwarmingsleidingen, vieze vloerbedekking en enorm gehorig. Dunne zomerdekbedden (in december!).

De badkamer compleet verouderd en vies. Nog geen flesje water of een stukje zeep te vinden. Handdoeken oud en dun, 1 ophangmogelijkheid waarbij de handdoeken op de grond hingen.

Wat was ik blij dat ik slippers bij me had..

Bij het ontbijt was t proppen geblazen, geen ruimte om je stoel te verschuiven anders zit je bij je buurman/vrouw in de nek.

Borden, bestek, theeglazen e.d. werden niet proactief aangevuld, daar hebben we meerdere malen om moeten vragen.

Broodjes te lang en te hard gebakken, scrumbled eggs worden warm gehouden op een brander waardoor de eieren aanbranden en oneetbaar zijn. Wel eens van au-bain-marie gehoord? Plakken kaas hard en uitgedroogd. Het was geen feestje..

Beste mensen van Fletcher, hebben jullie wel een horeca hart?? Geven jullie om jullie gasten? Wij hebben namelijk het idee dat het jullie geen bal interesseert.

Voor deze prijs (ruim 100.-per nacht) voelen wij ons bekocht.

Wij komen niet meer terug..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei scoort een 6.98 uit 10 op basis van 774 reviews.