Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

779 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei in het Nederlands

Fantastische omgeving, zeer matig hotel

Linda Faassen-Hoeijmakers
28-6-2018

Prachtige fietsomgeving. Hele mooie routes. Fietsroutes zijn nog ouderwets te krijgen op papier in het hotel. Zelf hebben we deze op telefoon ingevoerd 😉 in de buurt van Valkenburg. Super mooie wandelroute door geul vallei naar Valkenburg. Heerlijk op een terras gezeten, daarna met trein retour. Treinstation echt op 5min. Loopafstand.

Ruime parkeerplaats achter hotel.

Standaard kamer, super klein. Nog niet eens groot genoeg voor een kleerkast. Je kunt alleen rondom een tweepersoonsbed lopen. Meer ruimte is er niet.

Geen gordijnen, we zaten ook nog eens op een hoek, dus vanuit het gangpad kon je gewoon op ons bed kijken. Douchecabine een soort tupperwarebak. Waar de afzuiging verschoond mag worden. Er zat zeker een cm. Stof op. Fietsenstalling is een aanfluiting. Houten hok wat ze op slot zetten, maar waarvan de achterkant gewoon open is????

Nooit meer!

Fam. Permentier
10-6-2018

Volledig eens met eerdere reviews hier nooit meer te logeren. Drankjes worden geserveerd door chagrijne ober. Kamer klein maar schoon. Verouderd hotel. Shabby indruk. Slechte waterdruk bij het douchen. Je moest als het ware je best doen om nat te worden. Ontbijt ronduit slecht. Tafels werden niet afgeruimd. Onvoldoende broodjes en beleg. Werd pas bij navragen aangevuld. En dan ontstond er een run op de aanvulling waardoor het weer bijna op was. Het duurde heel lang eer er weer kaas was onder vermelding van de ontbijtserveerster dat zij niet wist hoe ze de machine voor het kaas snijden moest gebruiken met als gevolg loeidikke plakken kaas. Theesoorten werden niet aangevuld. Gelukkig waren we hier slechts één nacht en dat was meer dan genoeg.

vraag om een gerenoveerde kamer.

peter bonnier
10-5-2018

locatie perfect voor wandelen. Station vlakbij waardoor (o.a) Maastricht zeer snel bereikbaar is. Had een niet gerenoveerde kamer. Klein, erg donker, zeer verouderd sanitair. Kan eigenlijk niet meer in deze tijd. Bedden zijn overigens prima. Ook geen kwaad woord over de keuken/ restaurant. Ontbijtbuffet eveneens prima.

Niet doen!

Hans
7-5-2018

Dit een hotel noemen is pure oplichterij. Een oud en smerig pand, dat met duct tape bij elkaar wordt gehouden. Als je na het inchecken de trap op loopt wordt je namens alle voorgaande gasten verwelkomd door een stevige rioollucht. Deze lucht werd na het openen van de kamer verdreven door de 'geur' van oud frituurvet. Onze 'comfort' kamer had via een klein raampje uitzicht op de afvoerpijp van het restaurant. Toen ik bij de receptie voorzichtig vroeg of er misschien een fout was gemaakt omdat er tussen het idee wat ik heb van een comfort kamer en het ons toegewezen hok waarmee je nog geen bezem straft nogal wat ruimte zat , zei de dame achter de balie dat het haar speet en dat er nog slechtere kamers in het 'hotel' te boeken waren. We hadden twee nachten geboekt, maar hebben na een nacht onze biezen gepakt. Het leven is te kort om in dit soort horrorhutten te verblijven. We blijven voortaan ver van welk Fletcher hotel dan ook.

Prima

Pieter
28-4-2018

Service prima... Kamers klein maar schoon. Snap niet waarom mensen zo klagen over dit hotel. Prijs verhouding nazien anders lekker een kamer van 250 euro per nacht ergens boeken. Ik heb heerlijk geslapen en een prima ontbijt gehad. En de douche is ook prima.

Limburgse gast vrijheid.

Bakker
8-4-2018

We hadden de comfort plus kamer, groot genoeg voor 2 personen en hond.

Het hotel is wat gedateerd en de kamer kan een opknap beurtje gebruiken, maar daar is de prijs ook naar.

Het eten is goed, en lekker.

Een mooie omgeving bij het hotel heerlijk om met de hond rond te wandelen.

Nooit meer

Jan van Loon
3-3-2018

Zeer kleine (4m bij 3,5 m) oude kamer met een plastic badkamer. De verwarmingsbuizen zijn met ductape afgewerkt. De lift is zeer ouderwets en klein. Hotel is flink aan renovatie toe. Parkeerplaats is nagenoeg niet te vinden in het donker.

Enige pluspuntje dat ik kan vinden zijn de bedden.

Mooie omgeving hotel is niet zo groot maar best te

Ellie Tjabringa
1-3-2018

Gezellig hotel met aardig personeel en je kunt er heerlijk eten.

Goed ontbijt en schone kamers

kees
10-2-2018

Ik verblijf jaarlijks in Zuid-Limburg in vele hotels Als ervaringsdeskundige vind ik de Geulvallei er niet negatief uitschieten De prijs/kwaliteit verhouding is in ieder geval goed. Of iets gedateerd is of er moet een verfje op zal mij een worst zijn. De kamers zijn schoon en het ontbijtbuffet is uitstekend Vooral vind ik het belangrijk dat je al vanaf 7 uur kan ontbijten.

Zeer teleurstellend! Nooit eerder zo'n slecht hotel geboekt. Site is zeer misleidend en heeft het over comfortabele kamers. Deze zijn echter zeer eenvoudig ingericht, klein en voorzien van een douchecel uit het jaar nul en een smerige oude vloerbedekking. In de gangen van het hotel hangt een rioollucht. Door het hele hotel ligt versleten, vieze vloerbedekking; een pleister en kruimels lagen er na 3 dagen nog steeds.

Het ontbijt op de eerste ochtend was ronduit karig. Op de eerste avond gedineerd: het voor- en nagerecht waren niet bijzonder. Weinig keuze bij het hoofdgerecht. Wij hadden zin in de enige Limburgse specialiteit op de kaart, het aangeprezen bourgondisch Zoervleisj, maar dat was op. Creatieve kookkunsten, zoals op de hotelsite vermeld, zijn het zeker niet, eerder alledaagse.

Het personeel was wel aardig. Die mensen kunnen er ook niets aan doen dat het hotel zo oubollig is. De bedden waren goed.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei scoort een 6.96 uit 10 op basis van 779 reviews.