Sorteren

Reviews over Swalmen

Helemaal geweldig

Karien Buitelaar
    22-10-2018

Ik was de laatste gast in de pod dit seizoen, het was echt super. Alles wat je nodig hebt is er: een fijn bed, warme dekbedden, een waterkoker met mokken, bestek etc., stoelen om lekker buiten te zitten, verwarmd sanitair, en een vuurkorf!

De camping is beslist de moeite waard.

Arda en Jan Viester
    27-9-2018

Raayerhof is een knusse camping met een gastvrije eigenaresse, Bertha.

De paarden bij de camping geven er een bijzondere sfeer aan.

Het sanitair wordt netjes schoongehouden.

Wel af en toe wat last van de autoweg, afhankelijk van de windrichting.

Het is heerlijk fietsen in de omgeving en een Retailpark is dichtbij met heel veel winkels.

mooie camping

ano
    14-9-2018

Mooie camping

alleen een halve minuut warm water om je te kunnen douchen is wel wat weinig

haal de drukknoppen uit de douches en zet er mengkranen op

dat is veel beter dan de drukknop systeem

voor de rest een prima camping

Geweldig

Jet Coppes
    27-8-2018

Het was een hele fijne vakantie mede door het warme weer .

We hebben daardoor kunnen genieten van de mooie tuin onder de oude kersenboom. Het huis was mooi en ruim.

De omgeving geweldig om te fietsen en wandelen.

Twee restaurants als buren waar je heerlijk kunt eten en gezellig wat drinken met een mooi uitzicht van af het terras op het water.

Super genoten van het Rozenhofje!

Desiree
    25-8-2018

Ons vakantie uitje begon met een hartelijk ontvangst, alles goed geregeld! Victor, Vera en hun kinderen zijn zeer lieve, warme mensen, wat een extra welkomst gevoel geeft. Het huis heeft heel veel ruimte, voorzien van alle luxe en de tuin is heerlijk en heel fijn, zeker omdat er een veranda is zodat je zelfs met slecht weer buiten kunt zitten. De omgeving is ook erg mooi! We hebben een heerlijk verblijf in het Rozenhofje gehad!

Swalmen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 32 reviews