We hebben een aantal aanbieders voor Echt voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Echt voor je op een rij gezet:

Reviews over Echt

In omgeving van Echt veel leuke activiteiten!

Nicole
    15-8-2012

Veel supermarkten. Heerlijk ijs bij de Pepinushof (Aanrader!!!). Heerlijke aardbeien vers van het land in de buurt (Aanrader!!!) Steinerbos, Blote voeten pad, Gemeentegrotten en Kolenmijn in Valkenburg. Niet toegekomen aan zwemmen in Sittard, Klimmen in ... en bezoek aan Roermond.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt de moeite waard

Hellen
    5-8-2012

Mooie natuur en cultuur in Echt of omgeving. Echt centrum is klein maar pittoresk maar het is 10 minuten van zowel Sittard als Roermond gelegen. Bekijk zeker eerst wat informatie op internet, anders lijkt en minder te zien dan je denkt. Het zit in de kleine dingen. Fietsen kan prima en kinderen vermaken zich uitstekend op de door ons bezochte camping Marisheem. Deze raad ik zeer zeker aan. Iets naar het zuiden veel pretparken en attractiegelegenheid in bijvoorbeeld Valkenburg of Parkstad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Genoten van de vakanties op de camping.

Sufra
    17-4-2012

Een camping die geschikt is voor elke kampeerder die mooie plekken, schoon sanitair en in de zomer een mooi zwembad kan waarderen en evt. de kinderen kunnen genieten van de geboden animatie. Ook zelf kun je veel ondernemen om de vakantie te doen slagen; er is genoeg te zien in de omgeving.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 1992 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Echt scoort een 8,8 uit 10, op basis van 37 reviews