Sellingen

Reviews over Sellingen

Fantastisch fiets- en wandelgebied

Marianne Hofman,
    28-8-2017

We waren zeer verrast door de schoonheid van Westerwolde. We kennen zo'n beetje heel Nederland en hebben als noordelingen nu eens dit gebied verkend. Natuurminnaars en rustzoekers komen hier zeer goed aan hun trekken. Het kan de vergelijking met Drenthe en de Veluwe zeker doorstaan. Te beginnen in Ter Apel, bij het klooster en dan naar boven trekkend richting Jippinghuizen, je blijft je verwonderen. Ook Smeerling lag er prachtig bij met de Gasterij. Nog nergens hebben we zo heerlijk over allerlei natuurpaden kunnen lopen: het ene pad op en het andere af, door zeer wisselende landschappen. Dit gebied verdient veel meer aandacht. Al hoop ik wel dat de relaxte sfeer dan ook behouden blijft.

Gereisd met partner in augustus 2017

Verassende omgeving!

Harmen, Eliana en kinderen,
    19-6-2017

Er is veel meer te doen in de buurt dan we dachten :) voor de kinderen zijn er een paar leuke 'attracties' zoals Wonderwereld in Ter Apel. Sellingen en omgeving is vooral geschikt voor wandelingen door bossen en langs mooie vennetjes!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

geweldig dorp

guus,
    19-2-2017

De rust en vriendelijkheid van de mensen met een geweldig mooie omgeving met bossen en heide. Niet te vergeten de ruiten A die meandert door het landschap. Om te fietsen, wandelen of met de kano om elke bocht iets nieuws.

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastisch mooie omgeving

Ad Lips,
    14-10-2016

Typisch rustig Gronings dorp met vriendelijke mensen. Een voorbeeld: toen we met problemen aan onze fiets bij de fietsenmaker aanklopten heeft hij ons direct geholpen en hij wilde daarvoor niet betaald worden! Pluim voor die man! Fantastisch mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Kleine supermarkt en een paar restaurants. We hebben voor een hele schappelijke prijs gegeten in de Heerlijkheid Westerwolde (grote hele lekkere kipsaté) en de Ruiten AA (lever met gebakken ui en schnitzels). Tip: Vanaf Sellingen is het 30 km naar Wildlands in Emmen. Ook goed te doen dus op de e-bike.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sellingen is een prachtig mooi dorp,.

Cees,
    17-9-2016

In Sellingen is een leuk aanbod winkeltjes. Er zijn een aantal campingterreinen en ook Staatsbosbeheer is vertegenwoordigd. Het rustige omgeving om bij te tanken van de drukte van alledag. Heerlijke fietsomgeving (grensoverschrijdend!). Wandelen: mooi buitenbad in het bos. Veel kunstenaars met exposities en galeries.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Sellingen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 110 reviews