Reviews over Sellingen

Genieten !!

Jacob Baken,
    11-9-2018

Mooie en zeer schone en stille camping. Ligt tegen een prachtig natuurgebied met heel mooie wandelpaden. De plekken zijn echt superruim !!! Echte aanrader als je van rust en natuur houdt.

Chris Huizing,
    31-8-2018

Wij zijn vorige en deze week er een week geweest. Geweldige camping met vriendelijke personeel.. alleen jammer dat het weer beetje tegen zat. Maar de safaritent is een aanrader... Dank jullie wel voor de super week

Perfect.

Ivonne, Petra en hondje Martha.,
    19-8-2018

Wij hebben een geweldig verblijf hier gehad. Mooie, ruime plek en een groot gevoel van vrijheid. Alles schoon en met liefde verzorgd. Wij komen graag terug.

René en Wilma korver,
    14-8-2018

Mooie camping met grote plekken ,vriendelijke eigenaren ,rustige camping ,leuke speelplaats voor de kleintjes mooie fietsroutes

Everdine de Wolf samplonius,
    13-8-2018

Heerlijke rustige camping met prachtig sanitair. Aardige beheerders en ruime plekken. Leuk dorpje vlakbij en prachtige omgeving om te fietsen bijvoorbeeld naar Bourtange

Sellingen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 110 reviews