Oldehove

Reviews over Oldehove

Geweldige ervaring

Ruud faassen,
    23-6-2018

Geweldig gewoon. Echt heel apart . Leuke mensen, goed ontbijt. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

Henk Meijer,
    15-4-2018

Vriendelijke ontvangst, gastvrije mensen. De stro-iglo was bijzonder ingericht en verzorgd. Erg attent dat er drankjes in een koelkastje beschikbaar waren, een bijzondere beleving te slapen midden op een weiland. Het is wel verstandig je sanitaire behoefte goed te plannen om overbodige wandelingen 's nachts (40M) te voorkomen. Het warme bed is dan wel een goede beloning van de tocht 😉

Oh ja, het ontbijt. Een feestje.

Gereisd met partner in mei 2017

Meer dan fantastisch

Familie Hop (2 volwassenen, 1 kind 15 jaar),
    13-2-2018

Kijk naar de website.

Het is gewoon niet uit te leggen hoe bijzonder het daar is.

Slapen in een bedstee, slapen in een strohotel (wat wij vorig jaar gedaan hebben), slapen in een huifkar, trouwen op het (overdekt nagebouwd) strand. En dan is dit maar een gedeelte van de mogelijkheden daar.

Vreselijke aardige mensen en echte Grunningers die je op een nuchtere aardige manier verwelkomen, helpen, informeren, en noem maar op. Eerlijk en oprecht maar vooral ook trots op waar ze mee bezig zijn.

Slapen op stro....... waar doe je dat nog? Nou wij hebben het gedaan in het stro hotel. Te leuk. Zelfs toen we vrienden uit wilden nodigen was dat geen probleem. Echt kijk naar de site en je weet wat ik bedoel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Super leuk

Petra en Marc,
    30-1-2018

Hartelijke ontvangst, we voelden ons direct welkom, goede adviezen over een plaats om uit eten te gaan. We hebben echt heerlijk gegeten bij café Hammingh in Garnwerd , wat een aanrader is deze eet-locatie.

Stro-iglo was heerlijk warm toen we aankwamen door een eerder geplaatst kacheltje. Alles ademt aandacht en gastvrijheid. Koffie en The zet je in de buitenkeuken, ook het toilet en de douche bevinden zich op een 30 tal meter van de iglo. Bij de overnachting zijn geen handdoeken inbegrepen, dus die moet je zelf van huis meenemen. De bedden zijn wel opgedekt en slapen werkelijk heerlijk. Er is stroom in de iglo, dus telefoon kan opgeladen worden, licht kan aangeschakeld worden, er is zelfs een klein koelkastje, met daarin een paar drankjes.

Dan wordt ( in overleg) rond 09.00 hr het ontbijt gebracht. Alles in een picknick mand: fruit, verschillende kazen, verschillende vleeswaren, kaiserbrotchen, suikerbrood, bruin brood, croissants, mandje met zoet beleg ( hagelslag, jam, hazelnootpasta etc). Thermoskannetje koffie, thermoskannetje thee, bakje met fruit.

Na het ontbijt mag alles terug in de mand , afwassen doen de gastheer en gastvrouw :-)

Gereisd met partner in januari 2018

Prachtige, nette camping

Titia,
    28-5-2017

We hebben met 2 gezinnen op de camping van de Hayemaheerd gestaan. Wat een prachtige plek! De eigenaren zijn erg gastvrij en er is volop te doen voor kinderen zowel binnen als buiten. Sanitair is erg goed. Zelfs de mogelijkheid om binnen te koken bij slecht weer en gebruik te maken van koelkast, waterkoker en koffiezetapparaat. ' s Avonds lekker bij de vuurschaal gezeten met uitzicht over de landerijen en 's morgens worden de warme broodjes zelfs bij de tent gebracht. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2017
Oldehove scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews