Midwolda

Reviews over Midwolda

Rustig dorpje aan de rand van De Blauwe Stad

Familie Begeman
    15-8-2013

Rustig dorpje, met niet al te veel voorzieningen. Ligging aan Blauwe Stad en A7 biedt veel perspectief. Bezienswaardigheden: Ennemaborg, Forellenkwekerij, boerderij Hermans Dijkstra, sauna. Camping de Bouwte.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg mooi dorp

Rinus
    20-6-2012

Midwolda is een erg mooi en bijzonder dorp, het heeft een rijk verleden door de welgestelde graanboeren en dat is terug te zien aan de prachtige, monumentale boerderijen die langs de hoofdstraat zijn te zien, de mooiste boerderij in het dorp is de boerderij Hermans Dijkstra waar een enorme "slingertuin" bij ligt. Verder is de dorpskerk bezienswaardig en aan de rand van het dorp ligt de eenvoudige Ennemaborgh met groot langgerekt bospark. In het dorp zijn verschillende overnachtingsmogelijkheden en enkele restaurants.

Gereisd Met partner in juni 2012

Een heel mooi dorp met vriendelijke mensen

Lianne
    20-12-2006

Een heel mooi dorp met vriendelijke mensen. Wel jammer, dat lagere schoolkinderen op de fiets over de Hoofdweg rijdend zo gevaarlijk voorbij geraasd worden door auto's en vrachtvervoer. Voor een klein dorp zijn hier erg veel restaurants en speciale gelegenheden zoals Brodie en de Vicarie. Vooral boerderij Hermans Dijkstra is de dorpstrots waard.

Gereisd Met partner in september 2006

Leuk dorp vooral nu met het nieuwe oldambt meer, prima en

Bieneke
    2-7-2006

Leuk dorp vooral nu met het nieuwe oldambt meer, prima zwem water en je kan er lekker zonnen, mooie omgeving voor fietsen en wandelen en ook cultureel kom je aan je trekken met de ennemaborg en de vele boerderijen. Verder is er een erg mooi bos voor heerlijke wandelingen en de dieren die er lopen.

Gereisd Familie in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Midwolda scoort een 8 uit 10, op basis van 17 reviews