Vakantiepark De Scherpenhof

6,1

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen5,7

142 reviews over Vakantiepark De Scherpenhof in het Nederlands

Prima vakantiepark voor gezinnen met kinderen!

Fam. Kerkrade
14-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Gezellig familiepark waar genoeg te beleven is voor gezinnen met kinderen.

Leuk animatieteam voor de kleintjes, een buitenspeeltuin, een buitenzwembad, een speelstrand met zwemvijver en , als een weer wat minder is, ook een binnenzwembad en binnenspeeltuin. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en reageert ook snel als er iets niet naar wens is betreffende de accommodatie.

Wijzelf verbleven in een 4 pers. Chalet/huisje. Deze is standaard en sober maar voldoet verder prima. Een tip voor de eigenaars: (ons enige minpuntje momenteel)

De chalets mogen bij minimaal 1 raam een hor krijgen tegen muggen, vliegen en wespen.

Zo kan er altijd een raam open blijven staan in de warme zomeravonden.

De kinderen hebben i.i.g. genoten!!

Voor mensen die met een caravan of tent op het camping terrein willen verblijven vind ik het minder geschikt vanwege de ligging en ondermaatse sanitaire voorzieningen. Verder te veel honden(poep)...

Slechte hygiëne

Linda
7-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

De camping ligt echt prachtig aan de IJssel. Er is een binnen en buitenbad dus de kinderen vermaken zich prima. Het restaurant heeft heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Wij zouden hier echter nooit terug komen om de bar slechte hygiëne. Veel schimmel en vieze potten en brillen. Na geklaagd te hebben werd besloten iets vaker schoon te maken maar dit hielp maar een paar dagen. Ook moet je vanaf viseiland een behoorlijk eind lopen voor je bij de toiletten bent. En als je dan eenmaal bij dr toiletten bent kan je 9 van de 10 keer nog eerst de toilet schoonmaken. Er staan enorm veel vaste gasten die de boel qua sfeer enorm bepalen. Met scooters en jetski. Ook worden op het eiland waar wij stonden de honden blijkbaar uitgelaten en de drillen laat men lekker liggen. Kortom veel potentie maar qua hygiëne ver onder de maat.

Nooit meer

Maria
28-7-2018
  • Onderkomen2

De plek is mooi aan de IJssel, maar de sfeer en het onderhoud op de camping is slecht.

Het chalet was ruim maar de douche en toilet erg vies van de zwarte schimmel. Buiten alleen een ongemakkelijke kromgetrokken picknick tafel om te zitten bij ons chalet. Geen privacy, kale open plekken en dicht op elkaar.

Op de camping veel vaste staplaatsen boordevol troep en op de openbare plekken veel beschadigingde en kapotte spullen en meubilair. Veel (los lopende) honden. De sfeer van een woonwagenkamp. Op de IJssel speedboten en jetskies die bij de camping die de rust tot laat in de avond verstoren. Heel jammer van zo'n prachtige plek en omgeving.

Nooit meer

A.Blok
17-7-2018

Ligging is prima

Wij stonden op een eiland wat waarschijnlijk eerst de woonplek van ganzen is geweest er lag heel veel opgedroogde poep. Mensen lieten ook hun hond uit op het eiland.

Het toilet en de douches lagen ver weg daar moest je de fiets voor pakken en dan moest je een heuveltje over dus niet echt toegankelijk.

Bij de douches hing de tekst dat er camera bewaking was in verband met vernielingen en het besmeuren van het sanitair. Gaf mij geen veilig gevoel geeft toch wel aan welke mensen er op deze camping staan.

Het sanitair was verouderd en zag er smoezelig uit.

Wij zouden 6 nachten blijven maar zijn naar twee nachten weggegaan.

Een echte aanrader voor gezin

Martha
25-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Erg leuk park, mooie omgeving en de faciliteiten zijn ook erg leuk. Genoeg vermaak voor de kids. We hebben erg genoten

Slecht

W. Korte
21-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Niet om naar huis teschrijven..... rapport cijfers zegt al genoeg

Dit is geen vakantiecamping

EvB
9-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Wij hebben met onze caravan op het veld aan de IJssel gestaan voor een weekje. Maar deze camping is niet ingesteld op vakantievierders maar meer gericht op vaste woon- en verblijfplaatsen.

Het toiletgebouw is erg gedateerd en heeft geen warm water bij de wastafels en geen toiletpapier bij de toiletten.

Voor de binnenspeelplaats moet je nog 4 Euro per kind betalen als je op de camping staat.

Het positieve aan deze camping is het zwembad, het water is lekker warm en de douches zijn goed.

Voor vakantievierders raad ik deze camping niet aan.

Volgende keer eerst even kijken.

Albert
5-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Groot park met mooie grasveldjes. Binnen zwembad is oké. Omgeving was mooi. Dat waren de positieve punten.

Helemaal niet toeristisch. Erg veel vaste plekken met coniferen, hekjes en honden.

Veldje aan de IJssel gekozen, maar we konden niet bij de IJssel komen vanwege de vaste kampeerders.

Het toiletgebouw daar was erg gedateerd, koud water bij de wasplekken en erg lauw water bij de afwas plekken. Zelfs geen wc papier en er lagen trottoirtegels in het gebouw. Geen winkel op het park. Restaurant gaat open op afroep.

Het geeft te denken als iemand hier alleen maar hoge cijfers achterlaat.

Top!!

Anoniem
10-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het is een gezellige camping dat 1 geheel vormt, het ziet er leuk uit en het park is de rust zelfe!

Slecht bevallen!

Weststrate
12-12-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Prijs was oké, en dat het appartementje + park eenvoudig was, was daarom geen probleem. Wel jammer was dat we een week lang enorm slecht hebben geslapen, omdat er om mysterieuze redenen een centrale verwarmingsketel dag en nacht stond te bonken. Die ketel stond in een ruimte vlak achter ons appartement en het geluid dreunde via de leidingen al onze slaapkamers in. Met name 's nachts kwam dit zonder overdrijven luid over (heb er nog een opname van gemaakt) en dat was echt zéér irritant. Diverse keren hierover over geklaagd bij de receptie. Die reageerden weliswaar niet onvriendelijk, alleen werd de klacht simpelweg niet opgelost. Leken dat zelf ook geen probleem te vinden. Werd ook geen andere oplossing of tegemoetkoming aangeboden: niets! We zaten hier een week "gevangen", dus een week ergernis en slaapgebrek. Zou er absoluut nooit meer heengaan: weggegooid geld!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Scherpenhof in Terwolde aan de IJssel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Scherpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.