Vakantiepark De Scherpenhof

• Onderkomen6,3

135 reviews over Vakantiepark De Scherpenhof in het Nederlands

kindvriendelijk topfaciliteiten

ans de weerd, 13-4-2018

leuk park met leuke faciliteiten

Top!!

Anoniem, 10-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het is een gezellige camping dat 1 geheel vormt, het ziet er leuk uit en het park is de rust zelfe!

Slecht bevallen!

Weststrate, 12-12-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Prijs was oké, en dat het appartementje + park eenvoudig was, was daarom geen probleem. Wel jammer was dat we een week lang enorm slecht hebben geslapen, omdat er om mysterieuze redenen een centrale verwarmingsketel dag en nacht stond te bonken. Die ketel stond in een ruimte vlak achter ons appartement en het geluid dreunde via de leidingen al onze slaapkamers in. Met name 's nachts kwam dit zonder overdrijven luid over (heb er nog een opname van gemaakt) en dat was echt zéér irritant. Diverse keren hierover over geklaagd bij de receptie. Die reageerden weliswaar niet onvriendelijk, alleen werd de klacht simpelweg niet opgelost. Leken dat zelf ook geen probleem te vinden. Werd ook geen andere oplossing of tegemoetkoming aangeboden: niets! We zaten hier een week "gevangen", dus een week ergernis en slaapgebrek. Zou er absoluut nooit meer heengaan: weggegooid geld!

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Zwembad en play city voor de kinderen. Kroeg tegenover de bungalows met zeer vriendelijke eigenaren. Er is ook n bowling baan en er is een restaurant genaamd het havencafe gevestigd in een steenoven. in deze tijd prachtg versierd met kerst decoratie waar je heerlijk kunt eten. De eigenaar doet heel veel moeite om het iedereen naar de zin te maken met zijn kookkunsten. Heel veel bijgerechten zoals zelf gemaakte appelmoes,witlof met ham,peultjes.echt super.

Een minpuntje betreffende het zwembad:de vloeren konden wel iets schoner.en de tegels in het kleine badje zijn glad.

Niet weer

Jan en Tessie, 30-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

De geschakelde vakantiewoning met een overdekte galerij is niet aan te raden. Op de slaapkamers kunnen geen ramen open daardoor erg warm.

Bende.

Nooit weer!, 7-10-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Erg jammer, ons verheugd op een leuke vakantie. Kwamen echter bij aankomst er al snel achter dat park verouderd is. Wordt weinig tot niet schoongemaakt. Georiënteerd op vaste gasten die van Nederlandstalige muziek houden, hier is wel geld voor en bijna dagelijks schalt dit over de gehele camping.

Vreselijk!

Madelon, 7-10-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Camping ziet er onverzorgd uit, veel oude meuk, kinderen moeten voor elke activiteit die ze verzorgen betalen te zot voor woorden. Zwembad ziet er niet uit veel dingen stuk. alleen maar Nederlands talige muziek in een woord 1 dikke bende en een stel chagrijnig personeel bah bah ze weten mensen wel binnen te lokken met oude foto's

Verschrikkelijk! Oubollig en slecht onderhouden

Ontevreden, 3-10-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Kinderspeeltoestellen vallen bijna uit elkaar. Zwembad is klein en vies. Chagrijnig personeel en de godganse dag Nederlandse muziek over de gehele camping. Foto’s op Zoover zijn van aantal jaren terug want er is flink achterstallig onderhoud.

Super fijn

Marcel groot, 31-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Samen met mijn vrouw en zoon van 14 hebben wij ons hier prima vermaakt. We hebben genoten van de mooie omgeving. De huisjes waren goed onderhouden. M'n zoon was erg blij met de zwembaden zowel binnen als buiten. Er zijn genoeg leuken dingen te doen waaronder een bowlingbaan. Kortom wij zijn er zeer over te spreken.

Tot volgend jaar!!!

Alleen maar genoten

Sandra, 31-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Samen met mijn partner zijn wij voor 2 weken naar camping scherpenhof gegaan.

We hebben een heerlijke tijd gehad!

Bij aankomst was alles goed geregeld en het personeel was vriendelijk.

Op de camping zelf zijn genoeg faciliteiten om je te kunnen vermaken, evengoed zijn wij ook de omgeving in gegaan om daar het een en ander te zien.

Wat ons erg mee viel is dat er zoveel leuks te doen en te zien is op korte afstand.

Een aanrader!

Wij gaan zeker nog een keer heen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Scherpenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Scherpenhof in Terwolde aan de IJssel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Scherpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Scherpenhof scoort een 6.68 uit 10 op basis van 135 reviews.