Vakantiepark De Scherpenhof ****

Weer vandaag4°-4°

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen6,5

139 reviews over Vakantiepark De Scherpenhof in het Nederlands

Geweldig park, in een mooie omgeving

Renee, 26-1-2018
  • Onderkomen10

Een mooi park met veel faciliteiten langs de IJssel met op korte afstand de steden Apeldoorn en Deventer. Het park ziet er goed uit en je kan er met kleine en iets oudere kinderen goed vertoeven. Er staan helaas hier en daar nog wat minder mooie chalets maar we zien dat het park hier mee bezig is om deze te verwijderen en mooie, nieuwe chalets terug te plaatsen. Receptie personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!! Niet vaak aangetroffen bij andere parken. Overal nette geasfalteerde paden en nette toiletgebouwen. Eten (in de Steenoven) is een belevenis wat betreft unieke locatie en het goede eten. Wij zijn in januari geweest en kunnen ons voorstellen dat het in de zomer echt een toplocatie is vanwege het zwemmeer, het buitenzwembad en de jachthaven. We komen ook zeker in de zomer terug op het park!

Family moorman, 22-1-2018
  • Onderkomen9

We hebben een caravan gekocht echt een fantastisch park play city vinden ze fijn en het knutselen ook en het overdekt zwembad is mooi we raden het zeker aan om er een bezoek af toeleggen alles wordt goed onderhouden

Geweldige camping

Dintje, 10-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ben hier geweest met de kerst het is een camping die zeer gezellig is en veel te doen is zeker een aanrader voor zo wel jong en wat oudere mensen ,en het receptie personeel zijn vriendelijk ook de eigenaren zijn echt klantvriendelijk staan je ook netjes te woord als je vraag hebt...deze camping is meer dan een camping.......ik kom hier zeker graag terug.en tevreden gast

Top!!

Anoniem, 10-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het is een gezellige camping dat 1 geheel vormt, het ziet er leuk uit en het park is de rust zelfe!

Gezellig!

Giel, 10-1-2018
  • Onderkomen10

In de kerstvakantie hier een paar dagen vakantie gevierd. Mijn kinderen waren helemaal weg van de overdekte speeltuin en het zwembad en waren daar regelmatig te vinden. Ook in de omgeving is er van alles te beleven. Met het pontje naar Deventer bezoeken is een echte aanrader. De bungalow waar we in verbleven was netjes en schoon. Alle lof voor de zeer vriendelijke medewerkers die zorgden voor net dat beetje extra vakantiegevoel. We komen snel weer!

Leuk verblijf

CE, 3-1-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben een leuke week gehad tijdens de kerstvakantie. Huisjes waren schoon en de kinderen hebben zich goed vermaakt in het binnenbad en de binnenspeeltuin. Wij komen zeker nog een keer terug!

Slecht bevallen!

Weststrate, 12-12-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Prijs was oké, en dat het appartementje + park eenvoudig was, was daarom geen probleem. Wel jammer was dat we een week lang enorm slecht hebben geslapen, omdat er om mysterieuze redenen een centrale verwarmingsketel dag en nacht stond te bonken. Die ketel stond in een ruimte vlak achter ons appartement en het geluid dreunde via de leidingen al onze slaapkamers in. Met name 's nachts kwam dit zonder overdrijven luid over (heb er nog een opname van gemaakt) en dat was echt zéér irritant. Diverse keren hierover over geklaagd bij de receptie. Die reageerden weliswaar niet onvriendelijk, alleen werd de klacht simpelweg niet opgelost. Leken dat zelf ook geen probleem te vinden. Werd ook geen andere oplossing of tegemoetkoming aangeboden: niets! We zaten hier een week "gevangen", dus een week ergernis en slaapgebrek. Zou er absoluut nooit meer heengaan: weggegooid geld!
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Zwembad en play city voor de kinderen. Kroeg tegenover de bungalows met zeer vriendelijke eigenaren. Er is ook n bowling baan en er is een restaurant genaamd het havencafe gevestigd in een steenoven. in deze tijd prachtg versierd met kerst decoratie waar je heerlijk kunt eten. De eigenaar doet heel veel moeite om het iedereen naar de zin te maken met zijn kookkunsten. Heel veel bijgerechten zoals zelf gemaakte appelmoes,witlof met ham,peultjes.echt super.

Een minpuntje betreffende het zwembad:de vloeren konden wel iets schoner.en de tegels in het kleine badje zijn glad.

Niet weer

Jan en Tessie, 30-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

De geschakelde vakantiewoning met een overdekte galerij is niet aan te raden. Op de slaapkamers kunnen geen ramen open daardoor erg warm.

Bende.

Nooit weer!, 7-10-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Erg jammer, ons verheugd op een leuke vakantie. Kwamen echter bij aankomst er al snel achter dat park verouderd is. Wordt weinig tot niet schoongemaakt. Georiënteerd op vaste gasten die van Nederlandstalige muziek houden, hier is wel geld voor en bijna dagelijks schalt dit over de gehele camping.

We hebben een aantal aanbieders voor De Scherpenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Scherpenhof in Terwolde aan de IJssel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Scherpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Scherpenhof scoort een 6.81 uit 10 op basis van 139 reviews.