Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort

Kleine hotelsWeer vandaag19°4°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort voor je op een rij gezet:

834 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort in het Nederlands

Oudbollig en gehorig.

Ron kagenaar
20-9-2018

Het hotel moet nodig opgeknapt worden is zeer oudbollig en gehorig zachte bedden en slechte afwerking van kit bij de wastafel de mengkraan is ook kapot en als je staat te douchen dan sta je onder een koude dan weer warme douche.

We hebben veel Fletcher hotls bezocht maar daar was niets op aan te merken

gewoon fantasties

christ weijters
20-9-2018

uit stekend ontvangen ,aardig personeel en een super kamer

we zullen zeker nog een terug komen

Prima.

Elles
18-9-2018

Personeel erg vriendelijk, wij waren met 3 personen en hadden een 4 persoonskamer wat heerlijk ruim was. Ontbijt was prima, in buffetvorm en werd voldoende bijgevuld. Ligging was heerlijk rustig.

Onder het bed en achter het kastje onder de tv was het behoorlijk stoffig dus een controle op de schoonmaak beveel ik zeker aan. De douche had een heel klein zielig straaltje dus daar moet echt wat aan gedaan worden. Prijs/kwaliteitsverhouding was goed.

Vergane glorie

Belinda
18-9-2018

De ontvangst was niet erg vriendelijk. De dame had volgens ons ook bardienst en het leek haar allemaal iets te veel te worden.

Het hotel (restaurant, bar) was helaas vergane glorie.

De hotelkamer was vies. Een heel vies pedaalemmertje, bruine vlekken bij de wasbak, een vies douchegordijn. Wij zijn helemaal niet kritisch, maar ik moet toch constateren dat dit de meest vuile hotelkamer ooit is en we hebben er heel veel gezien. Jammer!

goed maar gehorig

P. Backhuijs
16-9-2018

hotel is goed maar zeer storend is het lawaai van de tussendeuren in de gang (wij hadden kamer 103). De deuren klappen met veel lawaai dicht iedere keer als er iemand door gaat.

Voor herhaling vatbaar.

Janny
14-9-2018

Een eenvoudig hotel, zonder toeters en bellen. Met fijne ruime bedden en een heerlijk ontbijt.

Zéér vriendelijk personeel.

Een prima uitvalsbasis voor een verblijf in de prachtige omgeving rondom Nijmegen!

zeer vriendelijk personeel

roger rommens
10-9-2018

dit is een leuk familie hotel

Prima hotel waar we zeker nog terug komen.

arend schonewille
9-9-2018

Prima hotel waar we vaker zijn geweest. Dame aan de ontvangstbalie kan wat klantvriendelijker. Niet zo belerend doen over een vouchercode die wij niet bij ons hadden, maar die ze zelf op haar scherm af kon lezen. Beetje minpunt, maar voor de rest allemaal vriendelijke mensen. Ontbijt is eenvoudig, maar van alles voldoende.

Zeker nog wel een keer in een Fletcher Hotel.

L.J. Kroon
9-9-2018

Weten dat service en kwaliteit gewoon goed zijn. Heel vriendelijk personeel!

Goed voor 1 overnachting

Paul Springer
8-9-2018

Grote schone kamer, klein balkon. sober gedateerd interieur.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort in Ooij, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.