Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort

Kleine hotelsWeer vandaag4°-3°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort voor je op een rij gezet:

866 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort in het Nederlands

Goed te vertoeven en de omgeving is ook goed .

F.O.von Grumbkow,
11-12-2018

We zijn in hotel een nacht geweest ,het personeel was heel vriendelijk.

Het diner was goed en ontbijtbuffet was ook goed voor een drie stern hotel.

Heel rustig gelegen hotel in ooit (Gelderland).

Eenmalig oke.

Anoniem,
9-12-2018

Eerste aanzicht van het hotel, dachten we bejaardenhuis. Goed ontvangen aan de receptie. Kamer op de 3de verdieping. Lift aanwezig, moest voor juni 2018 gekeurd zijn. denkelijk niet gedaan! Geen nieuwe sticker aan de binnenkant. Tis wel allemaal schoon, maar heel erg gedateerd muffig. Achterkant van het hotel de kamer gehad, uitzicht op de daken. Kamer, schuren in de muren. Hier en daar de kit vies bruinig maar ja oke. 2 x 1 persoons bedden. Harde bodem. Badkamer geen deur,douche gordijn te hoge toilet. Restaurant, ook gedateerd maar schoon. Ontbijt is wel oke.

3 sterren hotel, nee sorry.

Bevalt ons elke keer weer prima ,dicht bij Kleve

Simon Vastenhout,
9-12-2018

Wij komen een paar keer perjaar naar de GeldersePoort

1. Het is prettig dat al jaren Het zelfde personeel. Er werkt is een form van herkenning .

2. De keuken een compliment : niet alleen het eten smaakt prima , maar ook de manier van opdienen verdient een pluim. Ziet er zo mooi uit niet een schep patat op je bord maar leuk in een mandje en de rest er omheen gedrapeerd .Top.

Voordeeluitjes.nl

Heel goed hotel met prima kamers

willy roering warmolts-butter,
6-12-2018

prachtige plaats vlak bij de waal, mooi dijkjes leuke omgeving en dicht bij Kleef

We waren hier 1 nacht op doorreis.

Andre,
6-12-2018

Dat je €10.00 betaald per nacht voor een kleine hond. Erg veel. Douche gordijn is niet meer van deze tijd.

misschien een volgende keer

k eenkhoorn,
4-12-2018

goede info vooraf, het is wel gehorig op de kamer,s

Goed hotel

Vera van Schijndel,
2-12-2018

Goed hotel, goede prijs. Schoon. Wel gehorig.

heerlijk er tussen uit

Ronald Nederveen,
1-12-2018

leuk en gemoedelijk hotel met vriendelijke personeel. mooie uitvalsbasis voor het ontdekken van de omgeving van NIjmegen. Ligt vlakbij wandelgebied de Ooijpolder

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

bas,
26-11-2018

Eenvoudig hotel met goed personeel.

Verwacht geen luxe

Mirtro Boog,
23-11-2018

Hotel is ontzettend oud. We hebben slecht geslapen door de warmte in de kamer. Het raam stond open en de verwarming uit, maar door de warme leidingen in de vloer was het veel te warm. Ook was er veel herrie op het parkeerterrein. Geen fohn of waterkoker op de kamer, maar het was redelijk schoon. Matrassen zijn oud. Het diner was niet bijzonder en het ontbijt was prima.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort in Ooij, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.