Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort voor je op een rij gezet:

789 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort in het Nederlands

Niks bijzonders, een beetje sfeerloos.

Gabriele
11-6-2018

Het is een sober hotel. Niet erg goed onderhouden, weinig extra’s. De mensen zijn vriendelijk, maar ook niet bijzonder gastvrij. Kamers sober, goed te doen als je een budget overnachting wilt maar niet echt een plek om je thuis te voelen. Het zou zeker niet onze eerste keuze zijn in de toekomst. De witte wijn was lekker, iets boven gemiddeld. Uitzicht op de parkeerplek zonder enig groen was ook geen hit.

Goed verblijf

R. Sieben
8-6-2018

Goed verblijf.

Echter bij het telefonisch reserveren hadden wij opgegeven dat we 2 e-bikes wilden reserveren. Bij aankomst bleek dat niet te kunnen. Er was nog maar 1 e-bike beschikbaar. Er schijnt geen goede communicatie te zijn tussen het hotel en de telefonische reserveer service !

Verder een goed hotel met vriendelijk personeel.

Prima vakantiedagen gehad.

AB
8-6-2018

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit via "Zoweg" uitstekend. Grote overdekte fietsenstalling. Prachtige fietstochten te maken. Er is geen haarföhn aanwezig.

voldeed zeker

Tholens
1-6-2018

sfeer oké, kamer eenvoudig maar goede bedden en wat nodig is was er.

Ligging goed, daar in de Ooijpolder. Ontbijt matig voor de gevraagde prijs.

TOP een echte aanrader.

Antoon van venrooij
31-5-2018

Wij zijn gastvrij ontvangen bij aankomst,het personeel was heel vriendelijk.

het diner en ontbijtbuffet was in een woord TOP ,het was voldoende en erg lekker.

En de bediening was perfect.Mooi hotel en alles schoon(compliment voor de schoonmaakmedewerksters) over het algemeen TOP ,een echte aanrader.Bedankt hotel manager en medewerkers,tot een volgende keer.

Tegenvallend

Mevr van den Berg
21-5-2018

Bedden zijn redelijk, ontvangst slecht. Lauw witbier, geen citroen wel stamper. Slechte bediening bij het eten. Vieze toiletten achter het restaurant. Schimmel achter de wastafel.

Heerlijke omgeving

Gert Prins
20-5-2018

Prachtige omgeving voor fietstochten.

Gerard van Overbeek
18-5-2018

Zeer vriendelijk, behulpzaam, Diner was uitstekend mooi hotel en een bijzonder mooi omgeving.

prima verblijf voor een korte vakantie

Y. Hoff-Janssens
13-5-2018

Zeer vriendelijk personeel; kamers eenvoudig , wel wat gehorig, wel netjes en schoon. Prima ontbijt.

Fijn arrangement

De Vrienden
13-5-2018

Op het eerste zicht en ietwat verouderd hotel .

Kamers heel gehorig, super goede bedden.

Zeer lekker gegeten, vriendelijk personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort in Ooij, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Gelderse Poort scoort een 7.67 uit 10 op basis van 789 reviews.