Reviews over Kootwijkerbroek

Aanrader!

Miriam Luxwolda,
    2-4-2017

Voor het 4e jaar achtereen een lang weekend Human and Horse gedaan. Je voelt je zo welkom en de sfeer is fijn en relaxed. Ook onze paarden hebben het naar hun zin, omdat ze na het rijden lekker kunnen relaxen in de paddock. Ieder jaar is er weer iets opgeknapt door de ondernemende eigenaren, leuk om te zien. Het terras is een aanrader en het ontbijt perfect verzorgd. Volgend jaar weer....

met 11 personen naar human&horse

willie meesters,
    9-9-2015

Super ontvangst en alles heel relaxed wat hebben we genoten. Ontbijt was ook heerlijk . De bbq super echt alles naar ons zin alleen weidegang misten we. Verder een aanrader voor grote groepen echt heel erg leuk. Top. Gr uit halsteren Brabant

Geweldige accomedatie voor mens en paard

Sandra,
    12-8-2015

Bij aankomst vriendelijk onthaald en rondleiding gehad. Nette schone kamers en voldoende ruimte. Bedden liggen prima. Douche verder niets op aan te merken.

Het uitzicht van de slaapkamers is geweldig. Je kijkt uit op de bak en de weilanden erachter. Onder de kamers zijn de stallen.

Bij het ontbijt was genoeg keuze met warme broodjes en beleg. Paard stond in een buitenstal en konden overdag paar uur in de paddock. Hooi was te koop en de stalling is op basis van zelf verzorging. Veluwe is circa 10 min rijden van de accommodatie af.

Ook voor fietsers is deze locatie geschikt. Voldoende parkeerplaats, zo op de veluwe en voor een heerlijke kop koffie achteraf.

Danielle & Nanda,
    27-7-2015

Geweldige accomedatie voor mens en paard

Geweldig!

Esther ,
    10-6-2015

We hebben een top weekend gehad! Erg gastvrij en een super sfeer. Prima kamer en een fijn oord voor onze paarden.

Kootwijkerbroek scoort een 6,5 uit 10, op basis van 14 reviews