Hoog Soeren

Reviews over Hoog Soeren

Prachtige omgeving

Jaco
    11-11-2017

Op een prachtige zonnige dag is het mooi fietsen in de omgeving. Mooie bossen. In de avond lopen er veel zwijnen en bij Radio Kootwijk wat vlak in de buurt ligt, hebben we mooie roedels met herten gezien. De omgeving van Hoog Soeren is prachtig. Lopend, met de fiets en met de auto.

Gereisd Met partner in november 2017

geweldige omgeving

albert
    5-10-2017

als je van wandelen houd en graag in de natuur bent is dit een prima locatie. grote kans om een edelhert, ree of wild zwijn te spotten. en in de omgeving voldoende mogelijkheden om een drankje of een maaltijd te nuttigen.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving

Gert
    13-5-2017

De omgeving van Hoog Soeren is geweldig. Mooie heidevelden (Asselse hei, hoogteverschillen en rijk gevarieerd bos. Dorpje zelf stelt weinig voor, mist de charme van bijvoorbeeld een dorpje als Lage Vuursche

Gereisd Met partner in mei 2017

Prachtige omgeving!

Elvera
    7-1-2017

Heerlijk gegeten in de het plaatselijke pannenkoekenhuis. Erg aardige medewerkers en perfecte pannenkoeken!

Prachtige omgeving om te fietsen en/of te wandelen. Apeldoorn is maar ca. 6 km ervandaan. Pas op: het is best heuvelachtig op sommige stukken.

Gereisd Met partner in december 2016

Grote kans op wild tijdens wandeling!

Arlette Boog
    2-7-2016

De kroondomeinen zijn de plek om tijdens een wandeltocht wild te zien. Als je vroeg op pad gaat en buiten de drukke tijden blijft, is de kans aanzienlijk dat je wild spot. Het plaatsje heeft een aantal hotels en restaurants. Voor ieder wat wils. Hoog Soeren is bij uitstek de plaats om te wandelen en te fietsen. De omgeving is schitterend.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hoog Soeren scoort een 8 uit 10, op basis van 109 reviews