Camping De Zandhegge

Meer camping info

156 reviews over Camping De Zandhegge

• 8Familie24-07-2020

Voor herhaling vatbaar!

Ontzettend leuke camping met een prachtige omgeving! Wij hebben een week lang een stacaravan gehuurd met mijn zoon van 10 en zijn vriendje. Was bang dat er misschien niet heel veel voor hun leeftijd te doen was, maar dat was absoluut niet het geval. Met de trampolines, grote indoor speeltuin en zwembad hebben zij zich geen seconde verveeld. Hele mooie camping met vriendelijke mensen en prachtige gelegen, pal naast het bos! Echt een aanrader voor mensen met kinderen (van alle leeftijden!) Zodra je komt aanrijden zie je gelijk de gezelligheid, overal kinderen en veel animatie. Aanrader!

Tip: maak het park autovrij en een klein supermarktje zou ook handig zijn.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Fam Grauss20-07-2020

Fijne schone mooie camping

Fijne schone camping .mooi sanitair ,leuk zwembad .behulpzaam personeel .

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Rita en Roel Snijder16-07-2020

Een prachtige goed verzorgde camping.

Er zijn geen min-punten. Veel aandacht voor veiligheid over het terrein en voor de kinderen. Dit jaar voor het eerst dat de Sportweg ( midden over de camping) alleen gebruikt wordt voor aankomst en vertrek nieuwe gasten. Vervolgens in en uit rijden via de buitenringen. Jammer dat vaste plaats bewoners en seizoenplek gasten nog wat geërgerd zijn over de nieuwe regels. Wees wat meer begrip vol en juich de veiligheid toe. De onderneming doet er alles aan iedereen een fijn verblijf te verschaffen. Doorgeven van hardrijders gewoon even melden aan de receptie. Verder een TOP camping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 6Loes27-06-2020

Niet zo'n mooie camping als we dachten

De accomodatie luxe safari tent 6 personen is erg mooi. Ontvangst bij de balie was goed door het meisje wat aan de balie stond, maar er stond daar nog een oudere vrouw die niet echt vriendelijk was aangezien wij eerder aankwamen. Werd een beetje gesnauwd dat het pas vanaf 15.00 beschikbaar was wat voor ons overigens geen probleem was maar we waren al in de buurt op een andere camping. Het zwembad is niet heel veel en echt wel koud voor kleinere kinderen, ook het kleine bad. Na 22.00 geen geluid maar van de vaste staplaatsen kwam om 12 uur nog harde muziek. Het restaurant heeft ook niet echt veel keus. Wij komen hier niet meer terug.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Rob en marieke de bruijn02-06-2020

Super nette camping

Mooie grote staanplaatsen schone nette camping Super vriendelijke personeel en eigenaar top zo hoort het je voelt je meteen welkom sanitair niet gebruikt door de corona maatregel maar ziet er keurig uit

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    9Bos15-09-2019

Prachtige en gezellige camping.

Leuke gezellige camping met veel plek voor kinderen. De camping is van alle gemakken voorzien. Zo in het naseizoen lekker rustig.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fleur06-09-2019

Zeer positief

Erg mooie en gezellige camping. Erg veel speeltoestellen voor kinderen. Eten goed verzorgd. Schoon sanitair gebouw. Fijne douches. Fijne plek om je vakantie door te brengen. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Vakantiegast26-08-2019

Geen 2de keer

De camping gekozen vanwege de ligging, animatie viel tegen kinderachtig en simpel ons zoontje is regelmatig weg gepest uit de binnenspeeltuin en trampoline door kinderen van de jaarplaatsen , kwam huilend bij ons.... jammer want doen alsof de camping van hen is. Zwembad ijskoud. Leuke mensen (korte kampeerders) op ons laantje waren wel gezellig. Voor ons geen 2de keer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Rita en Roel Snijder18-08-2019

Briljante plek

Het is een kindvriendelijke camping met ongelooflijk veel activiteiten. Geweldige schone accomodaties. Zowel de eigenaren als hun medewerkers zijn uitermate vriendelijk. Gewoon een heerlijke familie camping, maar ook voor grootouders een toppertje

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Nico12-08-2019

Nooit meer!

Het zwembad is ijskoud. Er zijn weinig speel mogelijkheden, 1 speeltuin vooraan bij het zwembad en binnen klein beetje maar dat is erg weinig. De plaatsen zijn krap, geen 100m2 eerder 65m2. Vooraan op de camping zijn de vaste plaatsen, een al drankgebruik, en mensen doen alsof het hun camping is. Wij hebben het er prima gehad maar dit vonden wij zeer storend omdat het tot laat doorging snachts. Plus dat er overal gerookt word, niet fijn met kleine kinderen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019