Géén boekingskosten

Meer camping info

172 Reviews over De Zandhegge

• 9Diana20-08-2022

Mooi omgeving

Gezellig kamperen en je zit gelijk in het bos waar je mooi kan fietsen en wandelen

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Madelaine Herderschee30-07-2022

Heerlijk genoten

We verbleven in een safaritent. Die hebben geen douche of toilet maar staan dichtbij het toiletgebouw. De jongens 3 en 5 hebben genoten en dus mama ook. Bij mooi weer lekker een duik kunnen nemen in het zwembad(26 graden) en bij wat minder weer lekker spelen in de binnenspeeltuin. Een dikke pluim voor de schoonmaak alles zag er heel netjes en schoon uit. Ook de extra aankleding in de tent is prettig. We wonen een dorpje verder maar ondanks dat waren we echt op vakantie. Wat hebben we heerlijk genoten. Ook ondanks t personeelstekort is iedereen vriendelijk gastvrij en werkt er met plezier.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Coby van Duijn30-07-2022

Perfecte locatie

Ongelofelijke mooie en goede camping. Zeer klantvriendelijk personeel. Heel leuk voor kinderen. Hele schone sanitair zeker een aanrader

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9K Visser29-07-2022

Geweldig!

Super schone en gezellig camping met een gemoedelijk sfeertje.

• 10Madelaine Herderschee29-07-2022

Superleuke vakantie, heerlijk vertoeven

Erg leuke camping zeker voor kleine kinderen superleuk! Het zwembad was heerlijk om even af te koelen en spelen in de speelschuur bij wat minder weer. Het is net een klein dorpje. ondanks we dichtbij wonen waren we echt op vakantie. Ondanks in deze tijd met weinig personeel was iedereen erg gastvrij en vriendelijk.

• 10Eetgelegenheden
  • 1An29-07-2022

Nooit meer!!

Veel vaste plekken, met een bepaald type mensen. Zodra je komt aanrijden is het al rommelig.. oude stacaravans. Het zwembad is slecht onderhouden en vies, je kan nergens zitten. Het sanitaire is niet zo fris. Speeltuin is gedateerd, springkussen zit schimmel op. Kids hadden t naar hun zin, indoor is leuk. Animatieteam is top, dank jongens! Wil je een leuke vakantie niet naar deze camping. Zware teleurstelling geloof me.

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 6S. Luinstra25-07-2022

Jammer!

Prima camping en prima voorzieningen. Helaas laat de klantvriendelijkheid te wensen over. Enorm veel overlast van wespen/bijen die deels op onze plek (grond)nesten hadden gemaakt. Meermaals melding gemaakt hiervan. Werd niks aan gedaan omdat het teveel werk was, die werd ons op een bijzondere wijze duidelijk gemaakt. Met ons kruipende kindje hebben we hier dus heel wat gedoe om gehad. Veel ons kent ons op de camping en veel vaste plekken met grote afzettingen. Voor de kinderen (leeftijd 4-12) is er genoeg vertier en animatie! Zwembadgebruik is puur functioneel om even af te koelen. Eigenlijk geen zit of lig mogelijkheden en de bodem van in ieder geval van het peuterbadje was erg vies (veel zand). Voor ons was dit een eenmalig bezoek aan de camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Fam. Scholten23-08-2021

Prima camping maar niet voor herhaling vatbaar

Camping met veel vaste plekken (met tuintjes) helaas. We hebben een kort verblijf geboekt met een aantal andere gezinnen. Bij de boekingsbevestiging werd ons al duidelijk gemaakt, dat het personeel absoluut geen gedoe wenst met groepen en dat de avondrust na 22:00 uur nageleefd wordt. Eenmaal aangekomen zag het veldje er knus uit en de plekken zijn voldoende groot (eigen stroom en water). Er zijn leuke faciliteiten voor kinderen en het ziet er allemaal opgeknapt uit. Het zwembad echter is sober en behoorlijk koud. De naastgelegen veldjes hebben ongetwijfeld last van de zoemende verwarmingsventilator (24-7 monotoon geluid). De buren bleken gezellig en 's avonds bleven we nog even naborrelen en dat hebben we geweten! Buren zouden geklaagd hebben volgens de campingbeheerder, maar dat bleek bij navraag niet waar. Twee dagen later komt hij met precies hetzelfde verhaal. Gebrek aan gastvrijheid doet afbreuk aan het verblijf. Jammer!

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Fam. Nieskens10-08-2021

Jammer !

Wij komen helaas nooit meer terug!!Wij kregen bij de balie zeer summiere uitleg. In het geheel niet over de vele modder op de plaats en het nog niet kunnen gebruiken van het privéanitaire. Er werd in een latere mail meegedeeld dat men daar ons over gebeld had.!!!!Absoluut niet waar!!! Wij moesten het van onze buren vernemen. Waarom jokken, dat geeft al een bepaalde indruk!!Bij de plaatsen met privésanitaire wordt niet gezorgd dat je fatsoenlijk op je plaats kunt komen. Door de modder moest onze mover hard trekken en ging daardoor kapot.Een plank of plaat leggen voor de "oversteek" had veel leed kunnen voorkomen. De camping hoort toch te zorgen dat de gast fatsoenlijk op zijn plek kan komen!?Bij melding komt de schade geheel voor rekening van de gast!! De ligging is mooi, verder hebben we een zeer nare smaak overgehouden aan (helaas) klachten én de afhandeling ervan.Er zijn op de Veluwe heel veel andere, mooie campings!!

• 8Marleen06-08-2021

Leuke vakantie, voor herhaling vatbaar

Wij verbleven 2 weken in een Accommodatie op camping de Zandhegge met 2 kinderen van 6 en 1 jaar oud. We hadden de Veluwse veranda chalet voor 6 personen, dit was een prima accommodatie, vooral de veranda is heel fijn. Van binnen is het allemaal wel vrij krap, maar goed te doen. Bedden sliepen prima, terwijl ik vaak pijn krijg als ik in een ander bed slaap. Douches waren fijn en het huisje was schoon. Het aanbod van de animatie was leuk, gevarieerd voor veel leeftijden en niet opdringerig. Wil je meedoen prima, liever niet, ook goed. Onze zoon van 6 vond de trampolines heel leuk, zoon van bijna 2 wilde iedere dag wel naar de speeltuin. Als uitjes zijn we naar de zandenplas geweest, het klimbos en we hebben midgetgolf gespeeld bij het Veluws eethuis (wissel).

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar