Weer vandaag18°
7,9

151 reviews over Camping De Zandhegge in het Nederlands

Prachtige en gezellige camping.

Bos
15-9-2019

Leuke gezellige camping met veel plek voor kinderen. De camping is van alle gemakken voorzien. Zo in het naseizoen lekker rustig.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer positief

Fleur
6-9-2019

Erg mooie en gezellige camping. Erg veel speeltoestellen voor kinderen. Eten goed verzorgd. Schoon sanitair gebouw. Fijne douches. Fijne plek om je vakantie door te brengen. Wij hebben genoten.

Geen 2de keer

Vakantiegast
26-8-2019

De camping gekozen vanwege de ligging, animatie viel tegen kinderachtig en simpel ons zoontje is regelmatig weg gepest uit de binnenspeeltuin en trampoline door kinderen van de jaarplaatsen , kwam huilend bij ons.... jammer want doen alsof de camping van hen is. Zwembad ijskoud. Leuke mensen (korte kampeerders) op ons laantje waren wel gezellig. Voor ons geen 2de keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Briljante plek

Rita en Roel Snijder
18-8-2019

Het is een kindvriendelijke camping met ongelooflijk veel activiteiten. Geweldige schone accomodaties. Zowel de eigenaren als hun medewerkers zijn uitermate vriendelijk. Gewoon een heerlijke familie camping, maar ook voor grootouders een toppertje

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer!

Nico
12-8-2019

Het zwembad is ijskoud. Er zijn weinig speel mogelijkheden, 1 speeltuin vooraan bij het zwembad en binnen klein beetje maar dat is erg weinig. De plaatsen zijn krap, geen 100m2 eerder 65m2. Vooraan op de camping zijn de vaste plaatsen, een al drankgebruik, en mensen doen alsof het hun camping is. Wij hebben het er prima gehad maar dit vonden wij zeer storend omdat het tot laat doorging snachts. Plus dat er overal gerookt word, niet fijn met kleine kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuk jammer alleen van de seizoensgasten

Phaedra Van Hutten
31-5-2019

Mooie camping, veel te doen voor kinderen en alles erg centraal. Zwembad, sportveld, trampolines, binnenspeeltuin, speeltuin en pannaveld zijn gegroepeerd gelegen wat fijn is zodat je weet waar je kinderen ongeveer zijn. Sanitair gebouw is erg schoon en mooi, kinderdouches ook. Toch zal ik hier nooit meer boeken, de seizoensgasten bepalen de sfeer........ staan dubbel geparkeerd, laten stiekem hun honden ergens plassen waar dit niet zou moeten kunnen, hun (klein)kinderen die de skelters dan achter de stacaravans doen zodat de anderen er niet bij kunnen en maken lawaai tot vrij laat en nog meer van dit vervelende gedrag. Deze camping moet denk ik een keuze maken of minder seizoensplekken of strenger optreden tegen deze vorm van "anarchie". Ik heb mij hier echt aan gestoord en dat is echt zonde want deze camping is verder echt ontzettend leuk!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Prima camping

Henk
20-11-2018

Prima ligging aan fietsroutes. Vriendelijk personeel. Schone camping.

Erik Derriks
17-11-2018

Top camping echt gezellig en wij doen nu een paarjaar de playback show en dat is erg gezellig in de vakantie dus playbacken jullie ook mee volgend jaar boek dan nu.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Gemoedelijke overzichtelijke camping

Marianne
14-8-2018

Mooie omgeving, ruime plaatsen, overzichtelijk camping voor kleine kinderen, leuke speelgelegenheden voor kinderen zowel binnen als buiten, skelters van de camping vrij beschikbaar, super schoon sanitair, vriendelijk personeel.

Door een ziekenhuisbezoek de vakantie met een dag moeten verlengen wat geen probleem was. Bij terugkomst uit het ziekenhuis door eigenaresse en personeel zeer vriendelijk en met gemeende interesse ontvangen. Nogmaals bedankt!

Enig nadeel van de camping; sepkey voor gebruik van de douches, slagboom en waterpunt bij de plaats. En wat wij als minder prettig hebben ervaren zijn de seizoensplaatsen/vaste campinggasten tussen de trekkersplaatsen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heel mooie en gezellig

Klaas
12-8-2018

Prima camping vriendelijk personeel alles ziet heel erg net en schoon uit Ik heb twee min puntjes wij hadden ge gevoel dat er steeds meer honden op De camping komen gezinenen met meer dan 2 of 3 honden in de voorwaarden lees ik anders en de mensen moeten de honden kort houden en niet 5 meter uitlaat lijn gebruiken als je er wat van zegt krijg je een grote mond jammer ,als je van de wc naar het hooiland loop dan ruik je het al met mooie weer (plast) als er een dier daar wat doet dan komt even later er weer heen Ik begrijp best dat ercampins geen honden meer mogen komen dat het drukker wordt dus mensen denk er een over na voor een oplossing ,zelf mensen die op verziekte komen hebben honden dat kan en mag niet ,meer controle uitvoeren lijkt me op aantal honden En mensen laten betalen voor bezoek laat maar iemand bij de poort staan komt er veel geld binnen in de zomer en minder mensen zwemmen van de camping er naast of uit Epe

Gereisd Met partner in juli 2018

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zandhegge in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zandhegge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.