Reviews over Roodhuis

fijne - rustige - schone camping

nina,
    17-8-2018

wij kwamen hier bij toeval terecht en konden daardoor niet gelijk op een plaats terecht - maar er werd meegedacht door de eigenaar en wij konden 1 nacht op een reserve veldje staan. De plaatsen zijn ruim maar weinig schaduw en het was natuurlijk een erg warme zomer. Sanitair super schoon - winkeltje voor vers gebakken brood die ze komen bezorgen. Terrasje waar je even lekker kunt gaan zitten met een drankje - prijzen zijn zeker niet hoog. Eigenaren doen alles voor je als je iets vraagt of nodig hebt. Omgeving mooi om te fietsen en veel stadjes binnen een straal van 15 km. Wij hebben het in ieder geval prima naar ons zin gehad. Is er dan iets wat beter kan - ja - de paden zijn wat erg hobbelig en ongelijk.

Fijne camping

Gosseling,
    15-8-2018

Hele fijne camping met zeer ruime plaatsen. Sanitair netjes en leuke camping om te vissen. Boten te huur.. zeker een aanrader! WIFI aanwezig maar kan soms even wegvallen op de campingplaats zelf.

De camping staat op een centraal punt in Friesland waardoor je makkelijk alle kanten op kunt. (het IJsselmeer, wadden, veel meren, Sneek, leeuwarden, Bolsward, etc. )

Fijne plek

Mvdh,
    10-8-2018

Heerlijk rustige camping met keurig sanitair. In de directe omgeving is weinig te beleven, maar de Friesche steden liggen op een steenworp.

We hebben deze bezocht, gevaren en gefietst. Zwembad in Wommels is leuk en strandje bij de Potten in Sneek en de holle poarte in Makkum.

Fijne sfeer op de camping. Wijhebben ons, mede door het prachtige zomerweer, twee weken vermaakt!

Prachtig en gastvrij

B.dircksens,
    4-8-2018

Een geweldige gastvrije camping

Nooit eerder zo fijn gecampeerd

Hannie Mallens,
    29-7-2018

Het is een zeer gastvrije camping. Je voelt je meteen vertrouwt en erg vrij.

Het sanitair wordt zeer goed bijgehouden.

Kortom niks op aan te merken, alleen positief.

Roodhuis scoort een 8,9 uit 10, op basis van 16 reviews