Hotel Lunia

63 reviews over Hotel Lunia in het Nederlands

Heel fijne dagen

Annemieke notenboom
18-3-2019

Wat hebben we heerlijke dagen gehad. Een fijne kamer, superlekker eten en samen met jellie een prachtige wandeling gemaakt. Het wandelevenement was zeeeeer de moeite waard!

Gereisd Met partner in maart 2019

sfeervol en lekker

René P.
16-2-2018

Ze bestaan nog:leuke kleinschalige hotels met een voortreffelijke keuken, super bediening en comfortabele kamers ;gastvrouw Cindy: een heel charmante en kundige gastvrouw en sommelier. Compliment! De sauna is basic.

Gereisd Met partner in februari 2018

Heerlijk kerstdiner, idem sfeer en zo thuis!

René
21-12-2017

Het eten is er geweldig en de kamers zijn schoon. Het is twee uur rijden vanuit de randstad, maar dan ben je er ook echt even helemaal uit. Wat een oase van rust na alle hectiek van het afgelopen jaar!

Gereisd Met vrienden in december 2017

HotelSpecials.nl

Een heerlijk ontspannen verblijf!

De club van 12
5-7-2017

Een prachtige locatie met een heerlijk terras, heel vriendelijk personeel, culinaire verrassingen en comfortabele kamers. Wij voelden ons heel welkom en niets was het personeel te veel, Het ligt in een prachtige omgeving dus uitnodigend om op pad te gaan. Het is dan jammer dat, toen wij op dinsdag gingen fietsen, er in de middag geen terras of dergelijke in de omgeving open was om wat te drinken of te lunchen. Wij konden er pas terecht vanaf woensdag!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Zeer aangenaam verblijf.

Annika
14-12-2016

Wij waren met vijf volwassenen. Fijne rustige sfeer in het hotel. Hoge kwaliteit zonder overbodige luxe. Prima bedden in confortabele ruime kamers. Temperatuur in de kamer goed te regelen. Uitstekend royaal ontbijtbuffet. De diners waren verrukkelijk, gerechten origineel, mooi om te zien en zeer smakelijk. Alleen jammer dat de whirlpool buiten gebruik was. Wij komen hier terug.

Gereisd Met vrienden in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk geslapen, mooie kamer, gastvrij

Tom de Bruin
23-9-2016

In de mooie tuin liggen prachtige kamers. Hartelijke ontvangst door de eigenaresse. Hier wordt je nog naar de kamer gebracht! Ontbijt was prima. Diner niet gebruikt want we waren op bezoek bij vrienden in de buurt.

Gezellig!

Wendy
1-7-2016

Heerlijk gegeten, Leuke bediening, goede keuken!

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

Gastvrijheid ten top!

Ryann
11-5-2016

Dit hotel is gelegen in het Friese Oldeberkoop, 1 en al groen. Het is een goede uitvalsbasis om Friesland te verkennen, maar ook Groningen en Drenthe. Bij aankomst werden we al spontaan begroet en het inchecken was erg duidelijk, het meisje dat ons hielp, hielp met de koffer en alles werd uitgelegd op de kamer. De kamers zijn ruim, en in ons geval met een prachtig balkon. Bij het diner kozen we allebei voor het Lunia menu, 4 gangen. We begonnen met een tartaar van makreel, erg smakelijk. Daarna spinaziesoep met een gefrituurd kwartelei, dit werd leuk geserveerd en geschonken aan tafel. Het hoofdgerecht was landvarken, het verhaal hierbij was erg leuk, en wederom lag het mooi op het bord. We hadden ook een wijnarrangement erbij, en de wijnen waren mooi in balans met gerechten, bijvoorbeeld bij het landvarken een mooie duitse Pinot Noir! Dessert was tiramisu met mandarijnen sorbet ijs, hier kregen we een stroperige Spaanse wijn bij, perfect! De volgende ochtend na het ontbijt, wat overigs ook smakelijk was met vers geperste jus, hebben we nog gebruik gemaakt van de jacuzzi in de tuin. Al met al hebben we een heerlijk verblijf gehad!

Gereisd Met partner in mei 2016

Voortreffelijk!

Aukje
1-5-2016

Vriendelijk personeel, sfeervolle ambiance, fijne kamers met goede bedden. Het hotel beschikt over een zeer goed restaurant. We komen hier zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

fritsl
2-1-2016

Geweldig hotel met ruime kamers en goede faciliteiten. Alleen het ontbijt steekt wat povertjes af bij het uitstekende diner.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

HotelSpecials.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lunia in Oldeberkoop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lunia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.