Camping De Kuilart

506 reviews over Camping De Kuilart in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Silvana
20-8-2018

Ik ben er 20 jaar terug ongeveer elk jaar met mijn ouders geweest en sinds dit jaar met mijn eigen gezinnetje. Wij kwamen rond 13:15 aan op de plek waar wij stonden het sanitair was op dat moment nog erg vies, de medewerker van de camping kwam schoonmaken en dat hij weg ging zag het er nog steeds niet helemaal fris uit. Ik heb toen nog extra schoongemaakt. Op het sanitair na wat niet helemaal schoon was hebben wij een fantastisch weekje vakantie gehad! Wij komen zeker volgend jaar weer terug!!!!

Super

P v d wolf
17-8-2018

Sanitair is keurig en de camping ziet er perfect uit netjes schoon.we hebben al weer geboekt voor volgend jaar.tip neem een fiets mee de camping is groot!!!

Aanrader, met een maar!

Anoniem
15-8-2018

Mooie camping, jammer van de versleten sanitaire voorzieningen op een deel van de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kuilart voor je op een rij gezet:

Wij hadden voor een week een wellness huis geboekt (€1400!). Bij aankomst rook het huis niet fris, na een rondje te hebben gemaakt waren mijn voeten zwart! Een douche/stoomcabine met schimmel,stofslierten in alle kamers,kitranden die los hingen,zelfs schimmel op het servies!je moet gemiddeld 40min rijden als je iets leuks wil ondernemen met de kids.het animatieteam was wel leuk,maar was allemaal wat karig.Wij komen hier nooit meer terug! Prijs-kwaliteitverhouding is erg ver te zoeken!

super leuke vakantie

andrea
9-8-2018

Leuke camping.

Zwembad is klein maar wel leuk voor de kinderen.

Mede door het mooie weer veel op het water geweest. Hele leuke haven, restaurant.

Pluspunten: schone sanitair,

weinig lawaai in de avonduren

Minpuntjes: - het wandelpad is niet goed begaanbaar,

- autopad moet ook vervangen worden. Overal kuilen of liggen stenen omhoog.

- onderhoud valt tegen qua tuinen, bosjes.

Bij receptie aangegeven qua verlichting langs het pad want niet aan was. Dus s nachts er donker, volgende avond branden de lampen.

Als je een bootje wil huren vroegtijdig doen. Wij moesten een week wachten voordat een boot beschikbaar was. Wel erg leuke tochten met de boot kunnen maken.

Heerlijke camping direct aan het water

Marc Tiel
8-8-2018

Van 14 juli t/m 21 juli één week op achterste veld gestaan, het verbaasde ons hoe rustig het nog op de camping was. Vordeel: geen wachtrijen bij de wc's, douches en/of toiletten. De camping wordt goed onderhouden overal was men bijv. nog druk aan het snoeien. Ook handig dat de Kuilart zelf (zeil)bootjes en sloepen verhuurd tegen een gunstig tarief. De parkeervakken veel te smal t.o.v de huidige auto's. Een aandachtspunt: het strandje op het achterste veld lag helemaal vol met eendenpoep, je kon daar met geen goed fatsoen gaan liggen en bovendien erg onhygiënisch. Het was ook echt niet van één week of een paar dagen! Sommige ouders schepten dit zelf op zodat de kinderen konden spelen maar dit is natuurlijk een taak voor de camping zelf! Als je hier een paar keer in de week even aandacht aan geeft dat is het echt als strand te gebruiken.

Hopelijk wordt er wat met de punten gedaan

Roy van Leeuwen
7-8-2018

De camping is leuk voor de kinderen maar er zijn toch een aantal minpunten die ik toch wel moet noemen.

-Op de site wordt genoemd over de gehele camping Wifi en/of KPN Hotspot maar wij zaten achterin op een plek aan het water en we hadden geen van beide. We hadden KPN hotspot maar voor Wifi moest je 60 euro per week betalen.

-De trailerhelling is goed maar er om heen is uiterst slecht er is maar een klein stukje verhard als recht wilt insteken dan met je onverhard modder stuk in rijden en je kan daar moeilijk draaien omdat direct daarna een berg groenafval ligt.TIP aan de Kuilart verhard dat stuk en zorg dat je daar kan manouvreren. De trailerhelling kan wel een steigertje gebruiken bij de helling.

-Er is een beleid voor parkeren helaas wordt dit beleid niet de praktijk gebracht, de plekken moeten autovrij zijn maar de parkeerplekken op de camping zijn te smal en je ziet vaak dus auto's op de plekken staan.

Geen 5 sterren

Mw. E.
7-8-2018

Wij hebben echt wat minpunten over deze camping. Aan het eind van de camping zijn bijna geen lantaarns. Het is soms echt zo zwart voor je ogen dat het gewoon doodeng is. Ik durf ook mijn kinderen niet van voor naar onze plaats achterin alleen te laten terugkomen. Verder liggen er veel planken los op de steigers meerdere mensen zie je daardoor ook vallen. Wat ook jammer is, is dat er maar 1 punt schaduw is langs het water er stonden twee hele mooie grote bomen 1 heeft er plaats moeten maken voor een huisje waardoor er geen schaduw meer is. De halve camping zit nu onder 1 boom voor wat schaduw aan het water. Wat ons ook opviel is dat er bijna geen prullenbakken op de camping staan langs het water staat 1 prullenbak mensen met honden gooien hun zakjes langs de weg. Als je wil gaan zwemmen is er maar een trap om er uit te komen voor de wat oudere mens is dit heel lastig je kan niet vanuit het water op de kant klimmen. Al met al best veel minpunten

Goed,hopelijk wordt er iets aan gedaan

Jorn ten bruggencate
29-7-2018

Voor de 5 de keer hier geweest,ieder keer op de zelfde plaats helemaal achterop de camping. Mooie plaats zonder auto en hondvrij .de parkeerplaatsen zijn te smal , als je tussen de strepen gaat staan kom je de auto bijna niet in of uit en overal staan de auto’s buiten de vakken geparkeerd . Sanitair is in het hoofdseizoen echter wel te klein te weinig douches en te weinig wc’s en snikheet is het in het gebouw,de voorste bootsteigers zijn mooi nieuw gemaakt maar de achterste steiger is bijna helemaal verrot,ik ben bij het instappen van mijn boot door een plank van de steiger gezakt. Erg angstig als je net een dubbele heupoperatie hebt gehad. Er werd melding van gemaakt door een personeelslid van de camping naar de eigenaar ( niets meer van gehoord tot nu toe ).Vrijdag avond naar het restaurant geweest. Vanwege de drukte waren ze blij dat we niets wilden eten, aangezien we zeker een uur zouden moeten wachten.

Willeke
28-7-2018

Prachtige camping. Van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel, prima service. Alles mooi schoon. Wij hebben een top midweek gehad!!!

Wifi was niet perfect maar dat is bijzaak wat ons betreft.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kuilart voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kuilart in Koudum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kuilart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kuilart scoort een 8.24 uit 10 op basis van 506 reviews.