Camping De Kuilart

Weer vandaag4°-1°
Camping De Kuilart
7,5

Omschrijving
Camping de Kuilart in het Nederlandse Friesland is ideaal voor watersportliefhebbers. Deze camping ligt aan het IJsselmeer. Je kunt ook je eigen boot huren. Verder is er een restaurant, campingwinkel en zwembad. Al is er geen animatie is, kunnen de kinderen wel vissen in de jachthaven of terecht in de speeltuin. Op 10 minuten rijden van Workum.

Laatste review

Prima

De Vries,
28-11-2018

Alles prima, weer een leuke week gehad in de bungalow, de vrienden verbleven op de camping

Kenmerken

28-11-2018

Leuke vakantieplek

Bart,
27-11-2018

receptie sluit al om 18u, maar documenten lagen klaar in de kluis, na een telefoontje hebben ze nog de lakens gebracht, huisje was TIP TOP in order, niets op aan te merken, wakker worden met uitzicht op het water, vakantie was super, alleen de stoom werkte niet in de stoomcabine, tijdens ons bezoek was het zeer rustig in het park, bijna niemand aanwezig, in de omgeving is er wel niet veel, maar met de auto sta je wel snel in de omliggende dorpjes en aan de kustlijn.

Heerlijk verblijf in watervilla XL.

Gieneke Douma,
1-11-2018

Mooie villa,goed geïsoleerd dus lekker warm in de herfst. Prima bedden en lekker ruim allemaal. Keuken inventaris is vrij basic. Prachtig uitzicht en ruim grasveld voor huis voor buitenactiviteiten met gezin.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kuilart voor je op een rij gezet:

Prima vakantie jammer van cheques

G.Scholten,
31-10-2018

Je kunt niet campingcheques voor iemand anders inleveren, wat wel mogelijk is op bijvoorbeeld Camping Marveld, ik blijf dus met cheques zitten die wel betaald zijn, maar niet meer gebruikt kunnen worden, weg voordeel!!

Beetje matig

Jaap,
30-10-2018

Grote camping op een mooie locatie. Jammer dat de douches lauw waren

Voor herhaling vatbaar

Wil,
30-10-2018

Prachtig park maar waardeloos dat je de 1 ste dag er pas na 16.00 in mag en de laatste dag om voor 10.00 alweer uit moet !!

Leuke plaats

Familie van de Kletersteeg,
17-10-2018

Alles goed behalve ons woord gezegd dat de plaatsen B1-B5 niet vor Campers zijn alleen wohnwagens... 2 daagen later stond eem Camper op B3....... ?????????

Marijke van Ginkel,
6-10-2018

Prachtig huis aan de waterkant. De afstand parkeerplaats_ huis is voor minder valide mensen wel wat groot. het huis was schoon en zag er goed verzorgd uit. De inventaris was aan de minieme kant. Grote braadpan, top, maar weinig pannen.

We hebben genoten van Friesland en de Kuilart. Erg vriendelijk personeel.

Leuk gehad.

John,
3-10-2018

In het na-seizoen parkwinkel dicht,en zwembad heeft aangepaste openingstijden.

Temperatuur van peuterbad is aan de koude kant,vloer van glijbaanhuisje is spekglad.(gevaarlijk)!!!!Veranda bungalow opzich kompleet,echter slaapkamers zijn aan de kleine kant.Verder een fijne tijd gehad met ons groepje.

Leuke tocht met gehuurde sloep gemaakt.

Camping kan opknapbeurt gebruiken.

Fam. W,
3-10-2018

Erg naar onze zin gehad in Friesland. Stonden op veld met privé sanitair. Was niet erg goed schoongemaakt; dit zelf gedaan. Direct gevraagd om een nieuwe toiletborstel want deze was....Ook snel gekregen. Corry zeer attent. Verbeterpunten: (1) renoveer het privé sanitair gebouw (is gedateerd); (2) egaliseer het veld (heeft veel kuilen): (3) informeer bij boeking over de verbouwingen. Gelukkig hadden wij maar 1 dag last van het heien. Compliment ook aan Sybrand voor leuke 'opfris zeilles'.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kuilart voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kuilart in Koudum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kuilart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.