Géén boekingskosten

• 7.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping de Kuilart in het Nederlandse Friesland is ideaal voor watersportliefhebbers. Deze camping ligt aan het IJsselmeer. Je kunt ook je eigen boot huren. Verder is er een restaurant, campingwinkel en zwembad. Al is er geen animatie is, kunnen de kinderen wel vissen in de jachthaven of terecht in de speeltuin. Op 10 minuten rijden van Workum.

760 Reviews over De Kuilart

• 8N.d.Vries09-05-2022

Mooie camping aan het meer.

Prachtig uizicht over het meer. Vele vogelsoorten gespot. De camping zelf is in opbouw, zoals het zwembad en het omliggende veld. Prijs per nacht is wat hoog naar mijn mening. Verder was alles naar wens. Reden genoeg om nog eens terug te komen.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Yvonne06-05-2022

Leuke vakantie gehad met de kinderen

In de meivakantie op het park verbleven. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de camping en leuk recreatieprogramma! Wij hebben ook gegeten in het restaurant, goed gegeten en restaurant zier er mooi uit. Bij aankomst was het huisje schoon en ligging was ook goed, wij hadden prachtig uitzicht op het water. Helaas was het zwembad nog niet geopend, dus konden hier nog niet gebruik van maken.

• 5Tim02-05-2022

Geen aanrader voor kinderen.

Op de camping is het een grote bouwval, in de speeltuin staan bulten met zand en stenen, het voetbalveld staat vol met auto’s en een bouwkeet dat bedoelt is voor het zwembad, dat overgins nog steeds niet open is. Veel lawaai door werkzaamheden, ook is er sinds de meivakantie gras geplant over ons hele veld wat veel eerder had gekund, nu is het nog steeds een kuilig gebeuren. De camping oogt ook rommelig met paden die helemaal vies zijn. Het toiletgebouw heeft ook weer geen warm water wat erg vervelend is.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Emma19-04-2022

Super Paasdagen gehad!

Wij hebben tijdens Pasen een kampeerplaats geboekt bij De Kuilart, bij aankomst verliep alles soepel en overal vriendelijk personeel. Wij hebben eerste Paasdag een paasbrunch gehad, alles was tot in de puntjes verzorgd! Echt top! Toiletgebouwen waren ook schoon en netjes. Wij komen zeker een keer terug!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Lotte19-04-2022

Erg genoten!

Wij hebben een heel fijn weekend gehad op De Kuilart! Lekker op het terras gezeten, genoten van de mooie omgeving en het huis was ook van alle gemakken voorzien. Wat me opviel is dat de vakantiehuizen aan het water erg ruim opgezet zijn met mooi uitzicht. Het nieuwe zwembad was nog niet klaar, voor zover ik begreep gaat deze met hemelvaart open, zag er erg leuk uit!!

• 1Bas15-04-2022

Nooit meer

Horror vakantie, niks te doen. Slecht personeel. Savonds een kwartier lang met het park beheer moeten bellen om de entree paal open te krijgen.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Marion03-01-2022

Top verblijf!

Wij zijn er in de kerstvakantie geweest. Bij het inchecken een warm onthaal en vriendelijk personeel. Wij voelden ons erg welkom! Huisje was schoon en netjes. Ondanks dat alles vanwege lockdown dicht was, hebben wij ons prima vermaakt. Wij zijn erg benieuwd naar het nieuwe zwembad dus komen zeker terug!

• 1Dave Visser13-11-2021

Bizar slecht en misleidend

Bizar slecht park er is niks te doen wordt geadverteerd met meerdere faciliteiten. Er was letterlijk niks. Zwaar misleidende fotos en teksten

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 2Peter26-09-2021

Zeker niet nog een keer.

Het is en leuk terrein, maar chaos in de receptie en niet (of vaak) schoon in het sanitair. Het was super druk op de camping en in de jachthaven, dus veel werk voor de meewerkende. Dat begrijp ik, maar toch beloven en luxe camping te zijn, en vragen da ook wat geld voor. Wij gaan er zeker niet nog een keer naar toe.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Ineke13-09-2021

WiFi heel slecht

Het park opzicht is fraai maar de WiFi is geen 5 sterren waard.

Camping De Kuilart info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar