Camping De Kuilart

• 7.4Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping de Kuilart in het Nederlandse Friesland is ideaal voor watersportliefhebbers. Deze camping ligt aan het IJsselmeer. Je kunt ook je eigen boot huren. Verder is er een restaurant, campingwinkel en zwembad. Al is er geen animatie is, kunnen de kinderen wel vissen in de jachthaven of terecht in de speeltuin. Op 10 minuten rijden van Workum.

647 reviews over Camping De Kuilart

• 2019
    9Annie25-11-2019

Genoten van de rust in november!!

Vriendelijk personeel aan de receptie. Deze periode heerlijk rustig voor wie naar rust zoekt. Eén sanitaire blok open, proper, aangenaam warm om te douchen, lekker warm water, 5min per dag/per persoon is ruim voldoende. De natuur, het water, alles is zeer rustgevend. Grand Café Skippershuus is van donderdag tot zondag vanaf 16u open. Lekker gegeten en gezellig interieur. We hebben genoten en hopen er in de rustige periodes zeker terug te komen.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in november 2019

• 9Fam. De Kramer28-08-2019

Heerlijk ontspannen, voor herhaling vatbaar!!

Wij verbleven in een prachtig Luxe Waterchalet (aan het water) met mooi uitzicht op het Friese landschap en in de verte de Fluessen, een prachtig meer waar volop gerecreëerd kan worden. Het chalet heeft een rustige ligging maar er komen veel bootjes voorbij, heerlijk ontspannen met een wijntje erbij. Het chalet is tip top en gezellig ingericht en heerlijk zo'n keuken waar alles aanwezig is. De volgende keer nemen we een hengel mee, er werd volop gevist vanaf de steigers. Voor de kinderen is er ook van alles te doen, speeltuin, strandje, zwembad, tennisbaan, noem maar op. We komen zeker terug!

• 9Eetgelegenheden

Receptie De Kuilart, Directeur, 05-09-2019

Bedankt voor uw review! Leuk om te horen dat u zo'n fijne vakantie heeft gehad. Wij zien u graag weer eens terug op De Kuilart.

• 6Silvana27-08-2019

Als ze wat aan de klachten doen kom ik graag terug

Wij waren vorig jaar ook op deze camping met eigen sanitair helaas was deze erg smerig en niet schoongemaakt. Dit werd pas gedaan dat wij er al een uur stonden. Er was een speeltuintje op het veld wat erg leuk was voor mijn dochter van 5 want die kon lekker spelen terwijl wij de vouwwagen aan het opzetten waren. Dat wij vorig jaar thuis kwamen meteen geboekt voor dit jaar alleen dat wij dit jaar aankwamen weer op de zelfde plek met eigen sanitair was weer het sanitair niet schoongemaakt maar dat tot daar aan toe wat wij het vervelendste vonden was dat het speeltuintje weg was gehaald zonder dat dit aan ons was doorgegeven, anders hadden wij een andere kampeerplek geboekt. Dit hebben wij aangegeven bij de receptie het enige wat ze zeiden is dat ze zelf ook niet wisten waarom en dat het een kindvriendelijke camping is. Ik hoop voor de vakantie gangers die hier ook last van hadden er netjes een oplossing voor gevonden gaat worden

• 1Staat v/h sanitair

Receptie De Kuilart, Directeur, 05-09-2019

Hartelijk dank voor uw review. Wij begrijpen uw teleurstelling rondom het verdwijnen van het speeltuintje. Wij investeren op dit moment heel erg in het bedrijf om de kwaliteit goed te houden en te verbeteren. Sommige zaken die afgeschreven zijn, worden dan niet direct vervangen (zoals oude speeltoestellen). Wij nemen uw opmerking mee dat wij inderdaad hier altijd goed over moeten communiceren.

• 4Michiel21-08-2019

Camping Kuilart OVERVOL & ONBELEEFD WIJ NOOIT MEER

Inmiddels alweer 3 weken thuis. Maar toch de behoefte om een review te schrijven en andere kampeerders te waarschuwen. Positief: Locatie, Receptie, Restaurant en de vriendelijk jongens van de haven en schoonmaakploeg. Negatief:Slechte Paden, Slechte verlichting, Weinig sanitair, Slechte douchejes (betaald ook nog) 1 straal 1 temperatuur. Glijbaan binnenzwembad camping hing met een spanband aan elkaar vast. In onze 14 dagen was 1 van de 5 wasmachines defect. Dit terwijl ook aanmerende boten snel hun wasje komen doen. M.A.W wassen is een dagtaak. Plekken zijn veel ste klein. Als je pech heb sta je rondom ingebouwd. Ook zijn de plekken alles behalve egaal. Wij stonden met ons tentje in een kuil op camping de Kuilart. TOP met regen. Grasvelden zijn beneden alle pijl. Tot aan de Enkels heerlijk door het natte gras om de plassen in de nacht. Bij het uitchecken konden we betalen en wegwezen. Wij Kamperen al jaren maar dit sloeg alles.

• 2Staat v/h sanitair

Receptie De Kuilart, Directeur, 05-09-2019

Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u het niet fijn heeft gehad. Wij nemen uw opmerkingen zeker mee en gaan ermee aan de slag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Peter21-08-2019

Aanrader

Verzorgd, ruim opgezet terrein. Nieuw entreegebouw en de slagbomen met kentekenherkenning zijn erg handig. Er is uiteraard veel aandacht voor watersportplezier in de vorm van een binnenwater met strand en windsurflessen. Prachtige jachthaven om bootjes te kijken. Dit kan ook vanaf het terras met restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. De nieuwe huisjes zien er prachtig uit, ga zo door! Wij komen in ieder geval volgend jaar weer kamperen.

• 7Eetgelegenheden

Receptie De Kuilart, Directeur, 05-09-2019

Hartelijk dank voor uw review. Goed om te horen! Graag tot volgend jaar!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7ELLA van den Berg-Zoutendijk20-08-2019

Niet voor herhaling.

De bedden, matrassen zijn in de appartementen zeer slecht. Heel gehorig. Jammer van een houten bank op het balkon /terras als zitje. Zwembad valt tegen. Klein Veel chloor en de glijbaan glijdt niet. Veel muggen en wespen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 5Vooges16-08-2019

We hebben er toch iets van gemaakt

Geboekt, tegenover een speeltuin die er bij aankomst niet meer was! Melding van gemaakt en het antwoord was dat er genoeg te doen is. Aangezien onze kinderen het zwemdiploma nog niet hebben, laten we hen niet zomaar over de camping lopen ivm het vele water. Plekken zijn erg klein, en het gras is super slecht. Paden zijn verzakt en levensgevaarlijk. Heb je geen eigen sanitair dan ben je afhankelijk van gebouwen die ver weg staan. Restaurant ziet er keurig uit! Receptie ook! Men wou ons tegemoet komen voor een volgende boeking met 20% Korting. Maar wij komen hier nooit meer!!!!!! Zeker geen vijf sterren waard, zwembad is oud en vies en erg klein. Animatie is matig. Wij mogen weer een jaar werken om een welverdiende vakantie te mogen uitzoeken. Kortom, er is veel meer camping te vinden voor hetzelfde geld en zelfs minder.

• 9Roel13-08-2019

Top vakantie park - volgend jaar weer!

We komen nu al 5 jaar op rij met de tent naar De Kuilart. Elk jaar wordt de camping weer beter en mooier met dit jaar een nieuwe entree en verbeterde parkeer gelegenheden. De Horeca is van uitstekende kwaliteit en het zit er bovendien erg gezellig. Het assortiment in de supermarkt op het terrein is van goede kwaliteit en bevat alle producten die je nodig hebt als je even geen zin hebt om naar het dorp te rijden - bovendien verkopen ze er elke dag verse bolletjes en heerlijke croissants. De kampeer plaatsen zijn ruim opgezet en goed betaalbaar. Wij kamperen regelmatig (weekenden) in Nederland, de prijs / kwaliteit die je bij De Kuilart krijgt is velen malen hoger dan in andere gebieden in Nederland zoals Zeeland. Kortom een aanrader, ook voor mensen die de regio niet zo goed kennen. We komen volgend jaar zeker weer!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Marlies11-08-2019

Aanrader voor wie alles in een zoekt!

Wij verbleven als passanten bij de jachthaven. Een uitstekend verzorgd vakantiepark. Goede voorzieningen, schoon en netjes. Zeer vriendelijk personeel, echte service en gastvrijheid! Zwembad was een uitkomst met de regen, het is eenvoudig, voorzieningen (van het zwembad) wat gedateerd. Restaurant een aanrader! Park is wel groot, lange afstanden lopen.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 5Familie Nijkamp10-08-2019

Camping is 5* niet waard, de hoge prijs ook niet!

Goed: - Receptiegebouw / ontvangst - Restaurant - Havenfaciliteiten

Matig: - Sanitairgebouwen. Niet schoon en gedateerd - Parkeergelegenheid. Auto mag niet bij kampeerplaats staan, maar moet een eind weg geparkeerd worden. Tijdens hoogseizoen volle bak - Op veldjes is niets te doen voor kinderen, geen enkel speeltoestel of iets dergelijks

Slecht: - Paadjes op de veldjes zijn levensgevaarlijk, opstaande tegels, grote gaten, etc. - Veldjes zijn kaal ingericht, niet gezellig, weinig bomen - Subtropisch zwemparadijs is een lachertje: 1 palmboom, een glijbaan en 1/3 voetbalveld groot - Winkeltje ziet er netjes uit, maar is onbetaalbaar - Tijdens hoogseizoen veel lawaai, ook 's nachts! Volgens reglement dient het om 23.00 uur stil te zijn, maar daar wordt niets op uitgedaan. 1x tot 02.00 uur in de nacht een zuippartij bij de buren. :(

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

18 tips over Camping De Kuilart

• karen, 26-10-2013

Vanwege de slaapkamer beneden en ruime inloopdouche op de benedenverdieping, weliswaar zonder aanpassingen, toch zeer geschikt voor rolstoelers!

• M Deen, 14-08-2013

In de omgeving zijn leuke plaatsen Hindelopen , Balk , Bolsward

• Margriet, 10-08-2013

Pizzeria in balk, prima. Strandje bij stavoren. Markt in workum. In het bos bij nijemirdum een kabouterroute (2 km?) wandelen erg leuk voor de kinderen.

5 vragen over Camping De Kuilart

• Nicoclaeys, 24-08-2017

Camper plaats

Geachte wij willen er heen met een camper welke zijn mooie plaatsen ( aan het water) M.v.g. Nico

• Gerbendev, 03-08-2016

Haven en shop

Beste, ik vraag me echt af waarom er in de shop niets meer te koop is. Zelf een liter 4takt olie voor ons bijbootje is niet meer te krijgen noch een stroomkabel, stekkers, landvasten enz. Erg jammer want deze hebben jullie ook nodig voor jullie eigen verhuur bootjes. Daarnaast alleen nog maar pin mogelijkheid voor benzine of diesel dus moet ik als ouder altijd mee terwijl mijn kinderen dit normaal zelf regelen. Daarnaast is het personeel in de haven erg arrogant en weinig meewerkend.

patrick-peeters, 28-09-2016

Wij staan hier reeds enkele jaren van van het arrogant en weinig meewerkend personeel heb ik nog totaal niets van ondervonden, in tegendeel, steeds bereidwillig om te helpen. Ook toen we met onze nieuwe boot start problemen hadden hebben zij veel tijd gestoken om ons te helpen. Dank hiervoor, wij tellen de wintermaanden weer af naar de lente toe

• Michelle, 17-07-2016

Slaaptentje

Mag ik naast de stacaravan een tentje plaatsen?

A., 03-01-2017

Ja zeker, naast een gehuurde stacaravan mag een klein 2 persoonstentje. Kosten hiervoor zijn € 7,50 p.p.p.n. excl. toeristenbelasting.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig