Camping De Kuilart

Met jonge kinderen

Leuke plaats

Familie van de Kletersteeg
17-10-2018

Alles goed behalve ons woord gezegd dat de plaatsen B1-B5 niet vor Campers zijn alleen wohnwagens... 2 daagen later stond eem Camper op B3....... ?????????

Marijke van Ginkel
6-10-2018

Prachtig huis aan de waterkant. De afstand parkeerplaats_ huis is voor minder valide mensen wel wat groot. het huis was schoon en zag er goed verzorgd uit. De inventaris was aan de minieme kant. Grote braadpan, top, maar weinig pannen.

We hebben genoten van Friesland en de Kuilart. Erg vriendelijk personeel.

Leuk gehad.

John
3-10-2018

In het na-seizoen parkwinkel dicht,en zwembad heeft aangepaste openingstijden.

Temperatuur van peuterbad is aan de koude kant,vloer van glijbaanhuisje is spekglad.(gevaarlijk)!!!!Veranda bungalow opzich kompleet,echter slaapkamers zijn aan de kleine kant.Verder een fijne tijd gehad met ons groepje.

Leuke tocht met gehuurde sloep gemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kuilart voor je op een rij gezet:

Camping kan opknapbeurt gebruiken.

Fam. W
3-10-2018

Erg naar onze zin gehad in Friesland. Stonden op veld met privé sanitair. Was niet erg goed schoongemaakt; dit zelf gedaan. Direct gevraagd om een nieuwe toiletborstel want deze was....Ook snel gekregen. Corry zeer attent. Verbeterpunten: (1) renoveer het privé sanitair gebouw (is gedateerd); (2) egaliseer het veld (heeft veel kuilen): (3) informeer bij boeking over de verbouwingen. Gelukkig hadden wij maar 1 dag last van het heien. Compliment ook aan Sybrand voor leuke 'opfris zeilles'.

Benieuwd naar in de zomer

Joachim
3-10-2018

Geweest net na drukke seizoen in onstuimig weekend. Park is in herontwikkeling. Horeca netjes. Hadden grote stacaravan, beetje kaal ingericht maar verder prima. Geen kasten in woonkamer, geen kapstok, geen brandmelder

Prima verblijfsaccommodatie

Alfred Nieuwenhuijse
3-10-2018

Goede kwaliteit, vriendelijk personeel, uitstekende hygiene.

Eerder weggegaan!

A. van Haaren
28-9-2018

Eerder weg gegaan! Zegt genoeg

Beloofde wifi op de standplaats werkte na 1 1/2 week nog niet. De dames van de receptie haalden hun neus op. Ze vergeten dat wifi tegenwoordig ook tv kijken is. Enkel Corrie nam het serieus op, helaas werkte KPN hotspot tegen.

Het oude toiletgebouw is verpaupert, lekt en is niet schoon. Boven de afwasplaats een troep, schande! (Ik heb evt foto’s) Toiletten spoelen slecht door en zijn niet echt helder. En oppassen met los liggende tegels bij het slechte licht. De grasvelden zitten vol kuilen en gras is te lang, altijd natte voeten.

Jammer dat er in september niets tot weinig meer gedaan wordt.

Het is eigenlijk geen camping meer maar mer gericht op de huisjes en jachthaven.

Een mooi bedrijf wordt zo naar de vernieling geholpen, triest.

Zeker voor Friesland goed te doen!

S.P.Fenthur
20-9-2018

Hele aardige mensen.

Mooi huisje, wifi prima 👍

Van alles te doen.

Wij hebben nog een dag een maril 625 gehuurd.

Fantastische omgeving om te varen in zo'n sloep.

Allemaal dikke prima

Veel faciliteiten

wij komen niet meer

kuiper
17-9-2018

grote mooie camping om te zien, maar niet echt gericht op kampeerders.

de toilet gebouw was niet heel netjes.

de velden waren vol met kuilen.

er werd met twee maten gemeten je mag maar 1 hond mee nemen maar als je aan komt zie je bij veel caravans/campers/boten meerdere honden .

ook vechthonden mogen niet ,er was daar een lijst van, maar alle honden die op de lijst staan hebben we daar ook gezien.

zwembad zat veel chloor in.er mogen geen witte partytenten en auto"s bij de caravan maar ook hier werd niks van gezegd bij ons op het veld.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kuilart voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kuilart in Koudum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kuilart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.