Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping de Kuilart in het Nederlandse Friesland is ideaal voor watersportliefhebbers. Deze camping ligt aan het IJsselmeer. Je kunt ook je eigen boot huren. Verder is er een restaurant, campingwinkel en zwembad. Al is er geen animatie is, kunnen de kinderen wel vissen in de jachthaven of terecht in de speeltuin. Op 10 minuten rijden van Workum.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

787 Reviews over De Kuilart

• 1Fam Drenth06-12-2022

Nooit weer!!!!

Wij hebben 10 jaar op deze haven camping vertoeft, met veel plezier om de ligging. Het geven van een 5 sterren camping is het echt niet waard. De velden van de camping zijn bij een beetje regen kledder nat en de jachthaven is super slecht verlicht, je moet op de tast over de steigers. Is er iets waar je van vind dat het misschien anders moet of kan,…….., dan wordt je niet eens te woord gestaan door het personeel of eigenaren. De toilet gebouwen zijn te klein en te weinig in het hoofdseizoen. Wil je naar toilet dan staat het er nog al eens blank en ze maken het schoon rond 10:00 uur, net als iedereen graag wil gaan douchen. Kortom, denk goed na of je hier wel naar toe wilt gaan.

• 6Eetgelegenheden
  • 6Marcel07-11-2022

Camping met aandachtspunten

Restaurant en zwembad dik op orde. Stacaravan XL sanitair niet schoon en helaas kan ik hier van geen foto's toevoegen (veel schimmel).. koffiemachine met hierin nog een koffiefilter van de vorige huurders (beschimmeld) en vloeren niet schoon..

Gastvrijheid restaurants top. Goed eten en leuk/gezellig personeel. Personeel receptie daarentegen klantonvriendelijk (uitgezonderd 1 jonge dame). Wouden even wat spullen uitladen met andere auto en was niet mogelijk wegens bepaald beleid.

Daarnaast moeilijk om je geld terug te krijgen.. uiterlijk heeft een jonge dame dit naar een (mid)week teruggegeven bij uitchecken.

• 9Eetgelegenheden
  • 2Carla16-10-2022

Vreselijke ervaring met personeel!

Huisje leek mooi, totdat we een vreselijke geur roken. Bron leek een groot rottend konijn, krioelend vd maden onder slaapkamerraam. Konijn is weggehaald nadat we verscheidene keren contact hadden gehad met een heel onaardige receptie medewerkster.. Totaal geen invoelend vermogen! Gevraagd naar andere accommodaties ivm de stank /vliegen /maden. Was mogelijk met bijbetaling van €150. (was XL Variant). Er is 1 ding belangrijk op dit park en dat is geld. We besloten om te vertrekken omdat ons vakantiegevoel helemaal weg was. Gevraagd om restitutie vh bedrag. Was niet bespreekbaar! Qua klant vriendelijkheid en oplossen v problemen verdienen ze nog geen 1 ster!! Klacht ingediend, maar zij vinden dat ze correct hebben gehandeld. Onbegrijpelijk. Mijn advies is.. Denk goed na of je naar dit park wilt gaan. Bij problemen geven zij niet thuis. Helaas onze vakantie verpest en €450 armer

• 1Eetgelegenheden
  • 6Theo12-10-2022

Campingplaats met vele problemen

Mensen met een boot zullen zich niet herkennen in de hier geschreven problemen. De beheerder kent niet het verschill van kritiek en een defect/klacht doorgeven. Betreft een defecte riolering, waarna na melding, pand voor 8 dagen werd gesloten. Ook defecte bekabeling van kabel TV, waarbij KPN er bij moest komen Ga zomaar door. Allemaal defecten en wat zegt de beheerder nu: je kunt beter niet meer komen!! want wij kunnen uw kritiek (let wel kritiek) niet aan.

Dat voor een vijf sterren camping, zeker vanwege het zwembad, krijg je weer een ster voor, waarschijnlijk. Jammer, maar deze camping gaat langzaam maar zeker achteruit.

Wij komen dus hier niet meer of beter wij mogen zelf niet meer

• 8F Niehaus04-10-2022

Geweldige camping .

Wij hebben het heel fijn gehad gedurende de 3 maanden dat wij er verbleven. Zelfs in de meivakantie( topdrukte) was het er rustig. De toiletten werden gedurende de 3 maanden meerdere keren per dag schoongemaakt door heel vriendelijke medewerkers. Ook de receptiemedewerkers waren heel behulpzaam. Prijs/kwaliteit waren ook in prima overeenstemming. De uitkijktoren op de camping gaf een prachtig vergezicht en het meertje was heel schoon.

• 7Staat v/h sanitair
  • 3Jan23-09-2022

Eens maar nooit weer

Kampeerplaata met (prive sanitair) wat een gore aftandse troep de dames van de schoonmaak doen er maar liefst 5 hele minuten over 🤮🤮🤮 We hebben zelf maar schoongemaakt,dat dit 5 sterren krijgt begrijpen we niet. Wordt niet of nauwelijks gerageerd op klachten.

• 5dennis12-09-2022

mooi maar duur

Afgelopen weekend hier geweest met de boot. Alles prima in orde, echter wel heel erg duur. We waren € 76 euro kwijt voor 1 overnachting en zwemmen. Een klein stukje verderop in Marina Stavoren lig je voor € 25 euro met zwembad, echter heeft die niet zulke mooie glijbanen als hier, maar daar betaal je dan ook ruim € 50 euro extra voor.

• 7Staat v/h sanitair
  • 1Familie09-09-2022

Weggegooid geld

We verbleven in bungalow 57 met 2 kleine kinderen, door de 600 euro betaald voor een week, hadden we beter ergens anders voor kunnen gebruiken. De staat en schoonmaak van het huisje was bizar slecht, een schoonmaakbedrijf heeft de bungalows op zich genomen ipv medewerkers/schoonmakers van Kuilart zelf. Dat bedrijf heeft niet de juiste producten om bijvoorbeeld schimmel weg te halen, dus daar word niks aan gedaan en zo word het alleen maar erger dus bij elke tegel in de douche en hoeken van muren in het huis, koelkast is een en al schimmel. Gevraagd of hier wat aan gedaan kon worden, zonder wat te zeggen tegen ons melding eruit gehaald. medewerker van Kuilart heeft het ergste na een paar dagen weggehaald Inventaris klopte totaal niet en was nog vies Gordijn van voor is veelste kort dus zaten op het zicht TD mag ook wel een rondje extra doen En de geleverde kinderstoelen waren ook erg vies

Ondanks dat heerlijk genoten van Friesland zelf.

• 5MB20-08-2022

Niet de vakantie die we voor ogen hadden

De huisjes zijn gedateerd en niet zo heel schoon (waterwoning). wij waren er van 12-8 t/m 22-8, maar zijn vandaag 20-08 naar huis gegaan nadat we allemaal flink ziek zijn geworden. Buikpijn, diarree en flink spugen. Er bleek blauwalg te zitten in het meertje. Hier had een van onze kids in gezwommen. Hierna zijn we allemaal ziek geworden. Er was geen enkel coulance voor bv een wasmuntje of een kleine attentie. Mevrouw, het meer staat los van onze camping en u zwemt daar op eigen risico. En daar stond ik met mijn tas vol vuile was vol met spuug. We hebben het idee dat er een virusje rondgaat op de camping. Ook kan je niet contant afrekenen op de camping. Jongere kids geef je geen pinpas mee om een ijsje te gaan halen, wel €2,-…… Badmeester is erg onvriendelijk. En het park is in de avond erg donker. Dus een Zaklamp meenemen is een aanrader. Verder zijn er in het huisje wel meer dan genoeg spullen aanwezig.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Johanna20-08-2022

We vonden het allemaal een fijne vakantie week.

Prima camping voor kampeerders met kinderen en vooral met pubers. We hebben een weekje gekampeerd met de 2 kleinzoons. We lazen nadat we geboekt en betaald hadden negatieve recensies. Blijkt dat het vooral gaat over een eerder tijdstip. We hebben met ons zessen ons prima vermaakt en zagen dat er veel werd schoongemaakt. Helaas was het water van de douche erg heet, je kon er bijna niet onder staan. Dit was het enige minpuntje, de plaatsen zijn groot, water bij de caravan, en van het zwembad is goed gebruik gemaakt.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar