Camping De Kuilart

Camping De Kuilart
8,3

466 reviews over Camping De Kuilart in het Nederlands

Geweldig!! Dit gaan we vaker doen!

W.Brand
19-6-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de jachthaven/ bootverhuur.

Goede uitleg over de boot en de verschillende vaarroutes.

Zij gaan ervoor om je een heerlijke dag op het water te bezorgen!!

Leuke camping binnen de door hen gestelde grenzen.

Simone Maria van der Plas
13-6-2018

Prachtige camping met veel leuke faciliteiten voor kinderen en volwassenen. We merkten echter dat we weinig begrip kregen als we vroegen naar mogelijkheden buiten de gebaande paden. Een tent iets langer laten staan, kostte toch weer €10 per tent. En dat terwijl er plaats genoeg was en we een behoorlijke som geld achterlieten vanwege de huur van een boot. Iets meer flexibiliteit tav de kosten die worden gevraagd had onze ervaring prettiger gemaakt.

Prachtige camping aan de Friese wateren.

Hans Slot
12-6-2018

Mooie camping aan het water met ruime plekken. Het zicht over de rietkraag op de voorbijvarende zeilboten is prachtig evenals de aanlegplaatsen in de haven.

Camping is in ontwikkeling. Oude huisjes gaan eraf en er komen prachtige ruime huizen voor terug die een stuk groter zijn dan de oude. Ook de ruimte om de woningen is groot. Het wordt volgens mij allemaal heel mooi.

We komen hier zeker nog een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kuilart voor je op een rij gezet:

Zeker nog een keer terug

José
    12-6-2018

Camping met alles erop en eraan. Wij waren met camper en boot. Kampeerplek met boot ervoor. Hoe mooi kan je het hebben? Diverse boothellingen. Leuk vaargebied. Prima restaurant, supermarkt. Voor de kids genoeg te doen. Redelijk zwembad en voldoende gelegenheid om in meer te zwemmen met kleine strandjes. Wij hadden een zeer ontspannen weekend. Wel vrij prijzig.

Rustige camping voor watersporters.

Van Daele
    12-6-2018

Waarschijnlijk prima voor watersporters. Met een camper is er buiten wat rustige, maar winderige fietstochten, niet veel te beleven. Wel een mooie, vrij verzorgde camping met alle voorzieningen.

Kom er wel weer terug

Jan Demmers
    12-6-2018

De afstaand tot het sanitair is voor de mensen die slecht ter been zijn wel wat erg ver en slecht te bereiken als je bij het water staat { C2 }

Boek Geen Budget bungalow

Ellen Dokter
    6-6-2018

Het park op zich is in ontwikkeling, nieuwe huizen die prachtig er uit zien en mooi liggen, faciliteiten verbetering. Het is prachtig gelegen en voornamelijk gericht op het watersport gebeuren. Er komen prachtige huizen bij, maar waarom ze de budget bungalow nog durven te verhuren is mij raadsel, het is geen budget bungalow, wat op zich trouwens prima idee is...basic/budget daardoor betaalbaar maar dit zijn de oudste bungalows die er maar zijn, dus weinig luxe van oudsher maar dit is gewoon vies,vervallen en krakkemikkig en heeft niks met basic te maken. Het is erkend door beheer Kuilart, huisjes schijnen in najaar afgebroken te worden maar voor alsnog met mooie woorden op site en voor volle pond verhuurd . De ligging aan het water is bij deze bungalow is wel mooi, bij mooi weer en buiten leven is het te doen maar met minder weer en gezin ben je stok ongelukkig. Park doet zich zelf tekort hiermee.

Super

Florian
    5-6-2018

Super nette en ruime huizen! Jammer dat je na 23 uur niet meer met de auto op het terrein mag en er waren veel muggen. Verder mooie omgeving en net park.

Met de Pinksteren stonden we op camperplaats C. Een mooie ruime plek. En met mooi uitzicht op het water, als je overburen op veld B hun caravan/camper tenminste op de juiste plaats zetten zoals het in het campingreglement staat omschreven . Het restaurant , cafetaria en winkel niks dan lof. Het personeel waar dan ook erg vriendelijk ! Minpunten zijn eigenlijk weinig tot geen controle op het hondenbeleid. Veel loslopende honden tot zelfs op het strandje/water (hondenverbod) tijdens de drukke Pinksterdagen. Erg jammer ! De route naar de toiletgebouwen werd met name door de dames als donker ervaren. Verder mooie camping met goede voorzieningen waar we graag nog eens terug willen komen.

Grote camping op een mooie plek.

S Schalkwijk
    30-5-2018

Het is een grote camping aan het water met een haven erbij. De ligging is prachtig en de voorzieningen zijn prima. Mogelijkheid tot het huren van fietsen en sloepen, echt leuk om te doen. Wij stonden met de camper op een veld achteraan de camping. Dan moet je wel ver lopen om bv naar het restaurant te gaan of naar de winkel of om je vuil weg te brengen. Een extra vuilinname plek achteraan zou makkelijk zijn. Op het veld lag nog het restant van gemaaid gras, wat je dus continu naar binnen loopt. In het sanitairgebouw was het 's avonds erg donker om te douchen, met name in het dames gedeelte. Het ontvangst bij de receptie was vriendelijk en ook snel ondanks de pinksterdrukte. Goed geregeld dus.

De bediening in het restaurant was ook zeer vriendelijk en het eten was ook prima.

Kortom, een mooie camping met wat aandachtspunten, zeker de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kuilart voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kuilart in Koudum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kuilart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kuilart scoort een 8.28 uit 10 op basis van 487 reviews.