Hotel Fletcher Heidehof

Kleine hotelsWeer vandaag4°-1°
Hotel Fletcher Heidehof
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Heidehof voor je op een rij gezet:

Laatste review

Matig

Jan Mulder,
25-11-2018

1 nacht verblijf i.v.m. bezoek Leeuwarden. We werden in een rokerskamer ondergebracht, dus een stinkkamer, gelucht wordt er blijkbaar niet. Geen idee of er rokerskamers waren, zo ja, ons is nooit gevraagd of we wel of geen rokerskamer wilden. Voor 1 nacht hebben we het maar gepikt. De bedden waren voor ons zacht; niet geslapen. Badkamer te klein.

Het ontbijt was goed, op één dingetje na: de koffie was walgelijk! En geen cappuccino! Iedere respectabele hotel moet toch cappuccino aanbieden.

Zijn alle hotels in de omgeving vol, dan is het acceptabel, naders geen aanrader!

624 reviews over Hotel Fletcher Heidehof in het Nederlands

Matig

Jan Mulder,
25-11-2018

We hebben met 5 bevriende stellen uit het buitenland overnacht in dit hotel. Bij het uitchecken werd er door de receptioniste verteld dat er een kamer door een stel dubbelgeboekt was ivm een communicatiefout. Gevraagd of er een oplossing voor bedacht kon worden aangezien het hotel vele lege kamers had die nacht. Dit was niet mogelijk want volgens de receptioniste heeft het hotel potentiële gasten moeten afzeggen. Op dat moment voelde ik mij als klant NIET serieus genomen, immers een bijna lege ontbijtzaal tussen 8:30 - 10:30 en een praktisch lege parkeerplaats. Vervolgens met een ontevreden gevoel het openstaande bedrag betaald en zijn wij allen met een ontevreden gevoel weg gegaan. Wij en onze vrienden zullen bij volgende hotelovernachtigen zeker Geen Fletcher hotel meer boeken!

Plus: Vriendelijke ontvangst, ruime schone kamer en ruime schone badkamer op 2e etage.

Zeer vriendelijk attent personeel in restaurant. Heerlijk gegeten, o.a een vegetarische maaltijd welke boven verwachting was. Top. Uitgebreid goed verzorgd ontbijt. Voor mensen welke slecht ter been zijn is de douche in het bad beduidend minder kan ik me voorstellen.

Min: vooralsnog niet

Een prima verblijf voor een paar dagen.

De Bubs,
14-2-2018

Ruime schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt voldoende en ruime keuze en alles snel bijgevuld, ook voor diner en lunch een prima adres en je kan er gezellig nog even in de bar vertoeven.

Thialf is om de hoek.

Prima, maar absoluut geen 4 sterren

MichelleW,
23-1-2018

Hotel Heidehof is prima om te overnachten: de bedden slapen lekker, de kamer is lekker ruim en het ontbijt is lekker, met vooral veel soorten brood. Het is alleen absoluut geen vier sterren wat mij betreft. Hieronder de minpunten:

- Hele ouderwetse inrichting en ongezellig

- Geen koffie/thee op de kamer

- Handdoeken met vlekken

- Afgelegen, maar wel geluid van het spoor

- Gehorig, vooral met kinderen op de gang

- Informatieblaadje onvolledig

Het is dus wel prima om hier te slapen, maar ik zou er niet te veel voor betalen.

Gedateerd hotel

DL,
10-1-2018

Kamers zijn gedateerd maar wel schoon. Het bad in de badkamer de tweede dag met beestjes. Ontbijt net voldoende, maar niet zo'n grote keuze. Wel perfecte ligging bij Thialf en vriendelijk personeel.

Hessel Schoonderwoerd,
31-12-2017

Prima hotel. Ontbijt heel erg goed. Ligt tegen Thialf aan.

Een minpuntje. onze kamer nr. 117 's nachts tijdens slapen last van bouwlamp verlichting buiten voor het hotel bord. Dit kun je mijn inziens oplossen door een tijdschakelaar te plaatsen zodat de lampen om zeg maar 22:00 uit gaan. Of goede gordijnen/rolluiken te plaatsen.

Net als vorig jaar hebben we genoten.

Fam. Ringenier,
6-9-2017

Vriendelijk ontvangst.Behulpzaam en vriendelijk personeel,mooie omgeving,sfeervol restaurant met heerlijk eten.Gezellige bar.Uitstekende WIFI. Alleen zijn de kamers aan een update toe,wat ouderwets.Maar badkomen was mooi. Wij komen zeker terug.

Leuk rustig gelegen hotel

Francoise,
29-1-2017

Mooie kamer met alle voorzieningen. Goede bedden, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker ontbijt. Aanrader voor een volgende keer.

Prima verblijf en verrukkelijk gegeten. Top!

Sibbeltje,
28-1-2017

We waren hier slechts voor 1 overnachting. Toen ik op het bed ging zitten, schrok ik even. Ik ben gewend aan een keihard matras. En dit matras voelde behoorlijk zacht aan. Maar ik heb ontzettend heerlijk geslapen. Het is dat ik wakker van de wekker werd. Prima, ik slaap dus kennelijk ook goed op minder harde matrassen.

Trouwens ook heerlijk gegeten in het restaurant. Mijn toetje (parfait van witte chocolade) was heerlijk.

Ik kan het hotel iedereen aanbevelen.

Tip: bezoek het museum Belvedère in Oranjewoud. Zeker als je een fan van Jan Mankes bent. We hebben daar ook een wandeling van 5 km gemaakt. Fantastisch mooi landschap. Het boekje met 2 wandelingen is te koop in de museumwinkel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Heidehof in Heerenveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Heidehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.