Reviews over Boijl

heel fijn. TOP

Marijke Wissink,
    18-8-2018

Met een informatie pakketje werden wij vriendelijk welkom geheten. Plaatsen zijn mooi en ruim met veel privacy. Kraantje en afvoerslang op elke plek, sanitair zeer verzorgd en schoon.

Elke ochtend mag iedere gast een vers eitje uit de mand halen en s'avonds geen felle lantaarns maar over het hele veld waxinelichtjes. Fijne gezellige camping. TOP

Fijne plek, fijne mensen

Nelleke,
    14-8-2018

Prachtig kleinschalig complex met 10 mooie huisjes. Goede mix van gezelligheid als je wil en rust en ruimte voor jezelf. Anja en Bert zijn behulpzaam en erg aardig. Goede sfeer en energie.

Bijzonder plekje op het Friese platteland

A. Gussinklo,
    14-8-2018

Heerlijke rustige camping. Grote kampeerplek met veel privacy, zon en schaduw.

Eenvoudig, maar zeer schoon sanitair.

Vriendelijk beheerdersechtpaar. Verse eitjes 's morgens en traktatie van heerlijke ijsjes tijdens de hitte.

's Avonds sfeervolle verlichting.

Mooie en rustige omgeving met veel fietsmogelijkheden

Sfeervol

Bouman,

Fijne, sfeervolle setting.

Vriendelijke, behulpzame beheerders. Er was zelfs een ventilator aangeschaft om het in het huisje gerieflijker te maken met het hele hete weer.

Schoon huisje.

Uniek!

Carla v.d.Stap,
    7-8-2018

Een kleine boerencamping met s'ochtends een eitje en 's avonds kaarslicht om het pad te verlichten.

Fijne campingbeheerders die de kampeerder de ruimte bieden.

Boijl scoort een 8,5 uit 10, op basis van 24 reviews