Reviews over Boijl

Voor rust en ruimte een prima plek

anke,
    5-5-2015

Voor rust en ruimte een prima plek, veel mogelijkheden om de natuur in te gaan met de fiets en / of te voet. De nabijgelegen bezoekerscentra van natuurmonumenten zijn een prima plek om een wandeling te starten. Ook voor kinderen is het leuk om op deze manier de natuur in te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Boijl zelf is een heel klein dorpje

Saskia van der Linden ,
    29-10-2014

Behalve een sauna is er in het dorp zelf verder niet veel te beleven, daarvoor moet je net iets verder naar Noordwolde, goed te doen op de fiets of met de auto. Verder heerlijke omgeving en met auto en fiets valt er veel te zien en te beleven. Maar eerlijk is eerlijk vooral jonge kinderen willen het terrein niet eens af. Die vinden het er heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014
Boijl scoort een 8,4 uit 10, op basis van 24 reviews