Echternach

We hebben een aantal aanbieders voor Echternach voor je op een rij gezet:

vakanties Echternach

We hebben een aantal aanbieders voor Echternach voor je op een rij gezet:

Reviews over Echternach

Mooi stadje, maar het moet opgepoetst!

Sil
    2-7-2016

Toen ik klein was, heb ik hier met mijn ouders heel vaak gekampeerd. Echternach was toen wat bruisender en schoner. Er waren meer restaurantjes én meer toeristen. Alles begint nu een beetje te verslonzen. Er komen meer kebab-zaken en aan het plein staat een gebouw dat al 20 jaar vervallen is en leeg staat. De gebouwen zijn ook erg vervuild. Het zou handig zijn de auto's niet meer langs het plein en de restaurants te laten racen. Het lawaai zal afnemen en de vervuiling ook.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Cultureel stadje

Heylen
    8-4-2014

Culturele stadswandeling gedaan. De tegels om de wandeling te markeren zijn niet voldoende, bijhorende plannetje vereist -er mogen meer tegels geplaatst worden. Een goede oriëntatie is nodig. Een wandeling rond het meer van Echternach is aan te raden. Er zijn daar ook kano's en waterfietsen. Ge kunt er ook vissen.

Gereisd Met partner in april 2014

Mooi stadje en schitterende natuur daar rondom

C.C.
    8-10-2013

Op de grens met Duitsland ligt Echternach. Geen wereldstad, geen extreem toeristisch gebeuren. Een vriendelijk stadje, met een meer en veel bossen. Allerlei andere dorpjes en steden in de buurt. Binnen 30 minuten is men in Trier.

Gereisd Met partner in Mon Sep 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima vakantiebestemming

renehasekamp
    24-8-2013

Echternach is een gezellige plaats waar veel te zien is, in het stadje zelf, en waar veel mooie wandelingen in de omgeving te maken zijn. Er is meer dan voldoende horeca. Binnen enkele tientallen kilometers afstand is nog veel meer te zien en te doen. En er is een prima busverbinding met de hoofdstad Luxemburg.

Gereisd Met partner in Fri Aug 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig stadje

carinejonckheere
    10-8-2013

Het was al een paar jaar geleden dat we hier nog geweest waren , wel een leuk stadje waar het redelijk druk was . Wij waren in het centrum gelogeerd en dan had je wel wat last van straatlawaai en s’ morgens vroeg om 7 uur gingen de klokken van de basiliek wild te keer. Je kan je auto iets buiten het centrum (achter de baseliek ) gratis parkeren . Binnenin de baseliek vond ik het niet zo speciaal en heel donker. We hebben wel heel mooie wandelingen, gedaan , de E1 die vertrek vanaf Echternach-gare en de W3 die vertrekt vanuit het Mullerthal , liefst wel een wandelkaart kopen. Wij gingen eten bij ‘Ristorante Giorgio , rue andre duchscher 4 , heel lekker en betaalbaar. En bij “KFE Beim Cyrille (rue de la Gare ) hebben ze lekkere cocktails en Duvel.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Echternach scoort een 8 uit 10, op basis van 90 reviews