Isola Albarella

Reviews over Isola Albarella

Lekker rust

Mark Z
    23-9-2012

Lokatie is heerlijk. Vlakbij een natuurpark en op het eiland zelf is vanalles te doen. Het noord strand (adriatische zee) loopt heel langzaam af. Maar dan ook echt langzaam. Zwembad is mooi (wij zaten einde seizoen en het was vrij rustig).

Gereisd met partner in Sun Sep 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk vakantiepark op een eiland, mooie villa's

M v G
    9-8-2010

Groot vakantiepark waar auto's worden geweerd. Je hebt echt fietsen nodig, of een golfcar. Beide zijn op het eiland te huur. Je hebt er wel veel muggen, maar er wordt van alles ondernomen om de last te beperken. Wij hebben in een villa verbleven, en dat is goed bevallen. Nederlanders ontmoet die in een van de ( verouderde) appartementen verbleven en die hadden wat reden tot klagen. Op het park een mooi zwembad, maar zul je ligbeden en parasol moeten huren tegen stevige prijzen. Er wordt veel voor de kinderen georganiseerd. Voor de tieners is er een goede discotheek. Vanaf eiland kun je per boot naar Venetie, daar ben je wel even mee onderweg en kun je beter de auto nemen. Helaas hadden we ook wat medische hulp nodig, dat is perfect geregeld. Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Prachtige exotische verrassing

Luc
    18-1-2010

Prachtige exotische verrassing in de wat afgeleefde saaie Povlakte. Je komt er onverwacht in een subtropisch landschap met adembenemend rustige en chique sfeer. Er zijn duizenden huizen in prijscategorieën "redelijk en eenvoudig" tot "zeer luxueus en ook duur", 2/3 in eigendom en 1/3 te huur. In je plezier hoeft dat niet uit te maken; de vele sporten, winkels, restaurants, pleintjes en parken, de disco, de jachthaven, de gevarieerde tientallen km fiets- en woonstraten brengen je in vakantiesfeer. Goede uitvalsbasis voor uitstappen naar Venetië, Ravenna, Ferrara, Padova (alle op ong. 1u rijden) voor cultuur en shoppen. We geloven dat we vooral van Albarella houden omdat onze 5 kinderen er vrienden gemaakt hebben en elk jaar met die groep, nu al 25 jongeren, willen terug samen zijn, ook op de boot van een familie. Misschien zou het anders minder boeiend zijn, maar Albarella is wel een plaats waar adolescenten met anderen tot 'leven' komen en zo graag met hun ouders blijven teruggaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Mooi verzorgd park

Fam. Bouman
    21-7-2009

De villa (4 pers. met prive-zwembad) was verouderd maar verder was het goed vertoeven tijdens deze vakantie. Het park wordt netjes onderhouden. De afstanden zijn groot, een fiets huren is dus geen overbodige luxe. Er gaat ook een gratis treintje. Het park is wel echt italiaans, er zijn weinig andere nationaliteiten en dat is voor kinderen wel jammer. De kinderclub heeft italiaans/engels sprekende leiding. Goede bakker en supermarkt aanwezig. Rosolina Mare is een leuk plaatsje in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

schoon park

*****
    10-9-2008

Het park zag er schoon en verzorgd uit. Je moest inderdaad betalen voor de ligbedden op het strand, maar je kon ook gewoon zelf een stoel of iets dergelijks meenemen. Onze villa zag er goed uit en was vorzien van een wasmachine en afwasmachine.Aankopen op het park waren erg duur. Echter buiten het park was een grote supermarkt waar alles normale prijzen had. Uitstapje vanuit Albarella zijn ook goed te doen.

Gereisd anders in Wed Sep 10 2008 14:19:16 GMT+0000 (UTC)
Isola Albarella scoort een 8,4 uit 10, op basis van 18 reviews