Reviews over Fabro

hele leuke vakantie, volgend jaar weer!

m de geus,
    15-8-2012

Heel mooi ingericht huisboven op een berg.

Uitzicht fantastisch en wat een rust. Wel een stukje uit de bewoonde wereld (wij vonden het zalig,maar je moet er van houden.) Umbrie is nog niet vol toeristen ook erg lekker. Met de auto naar Rome geweest en dat was goed te doen.

mooi uitzicht, rustig gelegen, groot zwembad

Van laer,
    31-8-2008

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Wij konden de drukke steden opzoeken maar steeds terugkeren naar de rust. Het vakantieap. is mooi ingericht doch niet al te veel keukengerief zoals mixer, koffiezet,...

Uitzicht vanop u terras over de Appenijen, vallei, heuvels.

Groot zwembad op het domein. Verschillende terrassen aanwezig en BBQ. Eigenaars heel vriendelijk. Je voelt je onmiddellijk welkom!!!!

Podere Fabro is voor de liefhebber van rust in een De op

Mieke Cramer,
    6-7-2005

Podere Fabro is voor de liefhebber van rust in een schitterende omgeving. De appartementen liggen op een heuvel met prachtig uitzicht, en zijn smaakvol en goed ingericht in een recent gerestaureerde boerderij, enkele kilometers van de bewoonde wereld. Het geheel is zeer goed verzorgd.

Fabro scoort een 7,2 uit 10, op basis van 5 reviews