Collazzone-Collepepe

We hebben een aantal aanbieders voor Collazzone-Collepepe voor je op een rij gezet:

Reviews over Collazzone-Collepepe

Wat een panorama's !!

Christophe,
    25-8-2012

De stadjes hier verschillen niet zoveel van elkaar maar hebben toch elk hun eigen karakter. De wegen er naar toe zijn prachtig. Na iedere bocht heb je ander fenomenaal uitzicht. De mensen zijn er nog echt vriendelijk en je hoeft de lotto niet gewonnen te hebben om eens lekker gaan te eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

mooie rustige omgeving

Marc Micky en Sam,
    23-8-2008

We logeerden in de Abbazia dei Collemedio (13e eeuws klooster omgebouwd tot hotel) en een supervakantie gehad. Collazzone-Collepepe ligt dicht tegen elkaar aan op een berg, mooie dorpjes, lage prijzen voor drinken en eten, niet toeristisch te noemen. Mooie natuur, leuke basis om uitstapjes te maken naar Perugia, Assisi, Todi, Spello (aanrader), Deruta (keramiek), en meer.. super daar!

Gereisd familie in augustus 2008

Wij logeerden in Collepeppe

Dumont Martine,
    10-8-2006

Wij logeerden in Collepeppe. Prachtige omgeving. Ideaal gelegen dichtbij de autostrade. Goed gelegen om de verschillende stadjes in de omgeving te bezoeken, zoals Todi, Perugia, Montefalco, Orvieto. Zelfs uitstapjes naar Rome hebben we gedaan met de auto, ongeveer 147 km. Parking gezocht aan de buitenrand van Rome en daarna met de metro.

Gereisd anders in augustus 2006

Het gaat hier om 2 verschillende plaatsjes eentje de ander

Lisa,
    30-7-2006

Het gaat hier om 2 verschillende plaatsjes eentje collazone de ander heet collepepe. Allemaal mooie oude doprjes, ook Marciano wat in de buurt ligt is zeker de moeite waard. Prachtige omgeving, super restaurants, minder toeristisch dan Tosacane. Zeker de moeite waard om een keer heen te gaan.

Gereisd anders in juli 2006
Collazzone-Collepepe scoort een 7,8 uit 10, op basis van 11 reviews