Reviews over Collazzone-Collepepe

Gezellige vakantie

Maureen,
    30-7-2015

Het hotel is ideaal voor wie van rust houdt. Gezellig zwembad, genoeg ligzetels, handdoeken.

Het eten is er ook lekker met bediening aan tafel. Elke dag heb je keuze uit 3 verschillende gerechten per categorie.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze doen hun best om te helpen waar nodig.

Enige nadeel was de airco. Die werkte met tussenpauzes. Dus was het niet altijd fris op de kamer. Goed gelegen voor uitstappen. Een aanrader.

Prachtig en rustgevend hotel

ALLEMAN Jean-Claude,
    13-8-2014

Dit hotel zit niet meer bij Bleu Hotels.

Het is een ideale plek om van hieruit Umbrie te bezoeken.

De kamer 112 is een grote prachtige kamer met badkamer en inloopdouche.

Iedere dag verse lakens en handdoeken.

Het ontbijt is zeer uitgebreid buffet met vers brood, kofiekoeken, beleg, fruit en typische streekproducten.

Het diner bestaat uit een keuze menu in drie gangen, prachtig opgediend en zeer lekker met zeer aangenaam en vriendelijk personeel.

De omgeving biedt prachtige uitzichten om om er rustig bij weg te dromen.

Dit is een zeer rustig en kalm hotel maar niet echt voor mensen die vaneen feestje bouwen.

Heerlijke, ontspannende en prachtige plek!

familie Kraak,
    11-8-2014

Het hotel in Collepepe/Collazzone is een prachtig gelegen hotel ( was een oud klooster) in de heuvels van Umbrie. Het eten is er heerlijk, zwembad ligt op een prachtige plek bij het hotel, genoeg ligbedden, je kijkt zo uit op de heuvels. Het personeel is helemaal top, echt vriendelijk en de omgeving is prachtig en er is heel veel te zien. De kamers zijn niet supergroot, de opbergmogelijkheden zijn er niet veel ( kleren in de koffers) maar je bent met het mooie weer veel buiten... het advies van het personeel wat er allemaal is te zien kan je heel goed opvolgen. Echt een toplokatie... prijs/kwaliteit helemaal in orde. Een aanrader!!!

Heerlijke vakantie

Janny02,
    12-2-2014

Wij hadden hier appt. 13 Viola. Een hoekhuis zonder eigen balkon/terras. Deze lag in de tuin bij de tennisbaan. Wel heerlijk in de schaduw onder de bomen, maar het was een beetje onhandig sjouwen met borden ed. als je buiten wilt eten.

Voor onze tieners voldoende aansluiting met Nederlandse kinderen.

Zwembad heeft voldoende ligbedden en lekker voor de afkoeling. Mooi uitzicht vanaf hier over de omgeving.

's ochtends heerlijk verse broodjes.

Je moet wel over een auto beschikken van bezienswaardigheden zijn toch altijd op zo'n 30 minuten rijden of meer.

niet zo denderend

BERVOETS GASTON,