Reviews over Pellizzano

topper

mie,
    4-2-2012

Het hotel ligt wel niet direct aan de pistes, maar het duurt niet lang met de bus. het personeel is heel vriendelijk en het eten is heel heel lekker en veel. prijs kwaliteit is dit een heel goed hotel

Goed tot zeer goed met vriendelijke bediening

Louis Stifkens,
    4-4-2011

We komen nu al enkele jaren in hotel Pezzotti, en ik kan alleen maar zeggen dat het hotel er ieder jaar op vooruit gaat, niet alleen wat betreft vriendelijkheid, maar ook in kwaliteit. De keuken is de laatste jaren sterk verbeterd, je lijdt er zeker geen honger, integendeel. Het klopt dat het hotel goedkoop is, maar je krijgt er in ieder geval waarde voor je geld.

prima hotel voor goede prijs

richard claessen,
    22-2-2010

relatief eenvoudig maar toch compleet 3 sterren hotel.

Prima hotel Wij hadden wel een kleine kamer Maar we niet

j.kornelisse,
    13-1-2007

Prima hotel

Wij hadden wel een kleine kamer Maar we kwamen niet voor de kamer maar voor het buiten gebeuren

Het avond eten (diner) was in een woord Fantastisch

Nog nooit eerder z`n uitgebreid heerlijk 5 gangen diner in een 3 steren hotel gehad

Pellizzano scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews