We hebben een aantal aanbieders voor Cavalese voor je op een rij gezet:

Reviews over Cavalese

Erg leuke wintersportplaats!

Linda,
    1-3-2015

Cavalese is een gezellige en mooie Italiaanse wintersportplaats. Er is voldoende gratis parkeerplek op het terrein naast de skiverhuur en gondel. Wij huurden een skilocker naast de gondel, dus prima. Genoeg blauwe en rode pistes, skiles voor bijvoorbeeld 2 of 3 uur per dag en met de skipas kun je ook in andere naastgelegen gebieden skiën. Leuk om een dagje te doen! Bijvoorbeeld een dagje naar Alpe Luisa (klein half uurtje rijden), met veel brede blauwe pistes, een erg leuke rodelbaan en ski-funpark. Groot voordeel van dit gebied is dat het er nog relatief rustig is. Tijdens onze krokusvakantie, hadden de Italianen geen vakantie, dus we hoefden vrijwel nooit te wachten bij de liften etc. Heerlijk rustig op de brede pistes dus!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Helemaal geweldig

Pauline Mulder,
    23-2-2009

Wij zijn voor de 2e keer in Cavalese geweest en hebben met onze 3 kids een top vakantie gehad. Veel sneeuw, zon en plezier gehad. Skigebied is uitstekend, skischool geweldig en personeel vriendelijk. Dit jaar 3 uur skiles ipv 2 uur vorig jaar. Pistes zijn uitstekend!! Wij logeerden in Eurotel, ietwat verouderd maar prima verblijf gehad. Avondeten was prima, ontbijt wat karig.

Wij hebben voor volgend jaar alweer geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Wij zaten in een hotel boven op de berg

Karen,
    13-2-2007

Wij zaten in een hotel boven op de berg. Van het dorpje zelf hebben we dus geen indruk. De pistes zijn mooi en breed, goed verzorgd. Ideaal voor kids aangezien delift voor het hotel is. Teven mooie oefenweide voor beginners naast hotel.

Gereisd familie in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed gebied voor beginners, veel rode en blauwe pistes

Bertine,
    3-1-2006

Goed gebied voor beginners, veel rode en blauwe pistes. Sneeuwkwaliteit en onderhoud pistes goed. Liften ook goed. Weinig te beleven in dorp. Menukaarten van restaurants vaak alleen in Italiaans. Prijs t.o.v. kwaliteit is goed. Weinig parkeerplekken overal, zowel in dorp als bij skiliften.

Gereisd anders in januari 2006
Cavalese scoort een 7,8 uit 10, op basis van 12 reviews