Casciano

Reviews over Casciano

Mooie camping met bijzonder uitzicht

Patries,
    25-8-2018

Deze camping zou vol moeten, staan. Wat een mooie vriendelijke camping. Voor caravans hebben ze speciale plekken, die wel iets uitgevlakt zouden moeten worden. Vouwwagens en tentkampeerders krijgen prachtig plekken, met fantastisch uitzicht. Zwembad groot, wil je een strandstoel moet je daarvoor betalen helaas. Douchemuntjes, dat is jammer, maar de tijd is wel lekker lang.

Jammer dat het zo rustig was op de camping, en wij een dag eerder naar de volgende zijn gegaan, want deze camping verdient echt veel kampeerders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Rustig gelegen camping

Anita,
    26-7-2018

Mooie verzorgde terrassen camping met heel veel tentplaatsjes! Mooi zwembad. Goed restaurant. Camping is goed aangegeven. Aan het einde van het het dorpje een heel steil klimmetje ! Smal weggetje!

Gereisd met partner in juni 2018

Super Rustige mooie terrascamping

Johan Coenen,
    10-4-2017

Terrassen, rust, rust, rust, oorverdovende rust. Nette [niet al te grote] plekken niet overal even vlak [dus voor de camper wat zoeken, in april geen enkel probleem]. Prachtig uitzicht op de meeste plekken. Zwembad nog niet open [geen probleem in april] en alleen sanitair merkwaardig ingericht want wc en douche cabine [zeeeer ruim] achter 1 deur dus daardoor ziet de wc vloer er niet zo netjes uit. Ook was er twijfel of de wc's wel elke dag schoongemaakt werden ook al was de bezetting wellicht maar 20% is dat toch een minpuntje. Plaatsje [dus broodjes en supermarkt] op ongeveer 800mt afstand [flink heuvel op en af]. Aanrader dus voor je rust en relaxedheid. Restaurant op de camping krijgt niet meer dan een 2/5 want beperkt en niet te sfeervol maar voor een eenvoudige pasta is het prima en niet te duur. Aanrader is de Osteria La Taverna in het dorp maar wel reserveren want niet te groot en het enige restaurant in het plaatsje :)

Gereisd met partner in april 2017

Gemoedelijk

Meijers,
    30-11-2016

Camping met prachtig uitzicht. Ondanks dat onze plaats was gereserveerd(naambordje) waren wij geheel vrij om een willekeurige plaats uit te zoeken. Door de taalbarriere kan de eigenaar een beetje knorrig overkomen, dus zaken kun je het beste met de eigenaresse regelen. Mooi zwembad met continu toezicht en goede bar met ruim aanbod aan drankjes en biersoorten. Helaas viel het restaurant erg tegen, weinig structuur in ook al doet het personeel zijn best, voor alleen een pizza prima.

Absolute aanrader om te gaan eten: il libridinoso/via delle carceri 13 Murlo. Prachtig uitzicht op het terras, eventueel ook glutenvrij of vegetarisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prettige sfeer, zonder al teveel regeltjes

Minarou,
    8-8-2016

Wij hebben dit jaar voor de 2e keer met onze pubers (15 en 17) ruim 2 weken op deze terrassencamping gestaan. Erg prettige sfeer, zonder al teveel regeltjes. Een zwembad dat van 9-24 uur open is zonder badmutsen waar ook de locals komen, met riant bubbelbad om in te relaxen. Veel pubers die zich met elkaar vermaken rond het zwembad, op het beach volleyball- of voetbalveld en tot diep in de nacht. Prachtige omgeving, al moet je vaak wel een half uur tot een uur rijden om bij een mooie plaats te komen. In zo'n omgeving geen straf! Mooie campingplaatsen die uitkijken over de olijfbomen en de vallei van Montalcino. Ook leuk om ’s avonds de roep te horen van de dwergooruil!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Casciano scoort een 6,9 uit 10, op basis van 11 reviews