Avola

We hebben een aantal aanbieders voor Avola voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Avola voor je op een rij gezet:

Reviews over Avola

camping met een fantastische ligging.

Anky,
    1-9-2017

Aan prachtig zandstrand! Wel keien om in het water te komen. De eigenaar scheurt de hele dag op zijn brommer rond om alles in de gaten te houden. Hij blaft ook zijn personeel af waar ik bij was. Dit echtpaar moet nodig met pensioen. Zijn zoon en schoondochter volgen hem op in dit familiebedrijf. Zij zijn erg aardig.

Het is een terrassencamping. Openbaar vervoer is op 2 km om bv naar Noto te gaan, wat echt de moeite waard is. Ook Syracuse is een must, dit ligt op 26 km afstand. Wij hebben dit met de fiets gedaan. Is goed te doen. Een wandeling door Ortigia de oude stad en een bezoek aan de markt ( tot 14 uur) is aan te bevelen. Dan met de fiets naar de opgravingen ( 2 km van centrum) om het oor van Dyonisis te bekijken. Het archeologisch museum is daar vlakbij en ook schitterend!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooie terrassen camping aan zee

Vakantieganger,
    9-6-2016

+ de camping plaatsen. Mooi aangelegde camping met ook een aantal terrassen. Vanaf de camping loop je zo het strand op.

+ Goede uitgangspositie om bv Syracusse, Noto te bezoeken.

+ in het voorseizoen goed restaurant en winkeltje waar alles voorhanden is. Bij een vorig bezoek in september was het restaurant dicht.

- Bereikbaar door smalle wegen, voor caravan/camper lastig.

- Buiten het restaurant op de camping zijn er geen restaurants op loopafstand.

- Bij gebruik van de Acsi kaart krijg je een douche tag, deze moet je iedere dag bij de receptie opladen. Sanitair was niet altijd schoon, ben benieuwd hoe dit in het hoogseizoen is. In de avond is de wasgelegenheid donker, hiervoor moet je iedere minuut het licht activeren. Lastig!

-- Wifi, het is aanwezig maar hiervoor betaal je 8 euro per dag! ! Ongelooflijk in deze tijd.

Gereisd met partner in mei 2016

Schitterend gelegen terrassencamping met uitzicht

Anky de Gooijer,
    24-5-2016

Je moet goed ter been zijn om naar het strand te komen. Het is een terrassencamping met prachtig zandstrand. De stad Siracuse moet je absoluut bezoeken, kan met een busje vanaf de camping voor 8 personen of per lijnbus of fiets( 25 km heen en 25 terug). Ook Noto is een groot openluchtmuseum, zeker doen. De bus vertrekt vanaf het ziekenhuis, anderhalve kilometer naar links vanaf de camping. Het restaurant is prima, vooral de pizza's. Het is een energiezuinige camping met alle moderne snufjes. Het is er brandschoon.In Avola zit een Lidl en Conad.

Gereisd met vrienden in april 2016

Prachtige lokatie aan zee!

Anky,
    24-11-2015

Pal aan zee, terrassencamping, zandstrand, prima om te zwemmen. Waterschoenen meenemen. Douches met muntjes van 0,50 cent. Schone camping. Wasmachines aanwezig. Streng scheiden van afval, ecologisch verantwoord.

Gereisd met partner in september 2015

Prachtig gelegen, moderne camping

De Wilde - Van Gulck,
    14-9-2011

Wij verbleven 4 nachten op de camping, met een tweepersoons tent en auto. Voor de tenten zijn er op de hellende strook naar het strand toe, verscheidene terrassen voorzien dewelke baden in de schaduw van de weelderige - bijna tropische - plantengroei. Het uitzicht op het strand en de ionische zee is prachtig.

Het sanitair dateert uit 2011, oogt modern en is super functionieel. In de winkel van de camping zijn alle basisproducten verkrijgbaar en het personeel is zeer vriendelijk.

Geen negatieve opmerking!

Gereisd met partner in september 2011