Reviews over Bonvicino

Heerlijk ontspannen plekje, Genieten!

SW,
    25-8-2018

Prachtig hoe Irma, Fred en hun kinderen zo'n mooie plek in Piemonte hebben gerealiseerd. Het heeft allemaal een echt Italiaanse uitstraling, het parkje, de accommodaties, het zwembad en de omgeving. Tegelijk is het voor de kinderen heerlijk dat alles gewoon in het Nederlands is. Onze huisje (Ines) was van de meeste gemakken voorzien. Al blijft het een woning van ruim 100 jaar oud, dus verwacht geen spiksplinternieuwbouw. In de omgeving is genoeg te doen, maar alles is rustig en kleinschalig. Voor echte drukte (bv Turijn) moet je minstens een uur rijden maar ook dat is prima te doen. Kers op de appelmoes is de voortreffelijke inzet van de familie op het iedereen naar de zin te maken.

Fantastisch!

Paula Leurs,
    25-8-2018

Het is een super plek. En Fred & Irma zijn super lieve en behulpzame mensen!

Wij hebben zo enorm genoten 2 weken lang. De boeking voor volgend jaar staat al!

Voor kinderen is het er ook fantastisch. Een heerlijk zwembad. Speelgoed voor buiten super! En het fijne ze kunnen niet van het terrein af.

Wij hebben er. Super vakantie gehad

Top vakantie tijdens de tienerweek!!!!

Monique,
    21-8-2018

Dit jaar hebben we Vecchia Borgata I Muri voor de 2e keer bezocht en wij zaten hier tijdens de 2e tienerweek, onze jongens van 14 en 16 jaar hebben zich prima vermaakt. Als de kinderen het naar hun zin hebben dan hebben wij ook een heerlijke vakantie. Er worden leuke activiteiten georganiseerd door o.a. Daniel (zoon van Fred en Irma). Bart en ik hebben ook nog een leuke fietstocht op de racefietst gemaakt met Fred, altijd handig om iemand bij je te hebben die goed de weg weet en je mooie plekjes laat zien. De pizza avond was ook weer helemaal top! De accommodatie is goed en verzorgd, mocht er iets ontbreken dan staan Fred en Irma voor je klaar. We hebben een heerlijke week vakantie gehad in deze prachtige omgeving.

Gezellige locatie

JP,
    20-8-2018

Ook wij zaten hier eind juli tijdens de 'tienerweken'. Erg gezellig, zowel voor de kinderen als de ouders. Irma en Fred zijn uitstekende gastdame en -heer, ook de kinderen van het gezin organiseren veel activiteiten. Wijnproeverij, Pizza avond en BBQ avond zeer gezellig. Ook voor de kinderen worden een aantal leuke activiteiten georganiseerd, waaronder de fameuze hike naar Murazzano.

Prachtige streek, nog niet overwoekerd door het massa toerisme met leuke dorpjes en natuurlijk de heerlijke wijnen.

Goed adres voor vakantie met tieners!

Jeroen,
    6-8-2018

Wij zijn in de maand juli 2018 twee weken op Imuri geweest. De laatste week was het tienerweek, wat voor onze twee oudste kinderen heel erg leuk was. Het is ons zeer goed bevallen! Irma, Fred en hun kinderen doen er alles aan om er een geslaagde vakantie van te maken. Dat gebeurt op een leuke en ongedwongen manier. De directe omgeving is mooi en rustig. Daarnaast zijn er in de nabije omgeving leuke stadjes om te bezoeken, bijvoorbeeld Dogliani en Barolo. Op het terrein zelf is een mooi aangelegd zwembad en voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen (zowel groot als klein). Daarnaast worden er verschillende activiteiten georganiseerd zoals een bbq, pannenkoeken-middag, pizza avond, wijnproeverij etc. Ook geven Fred en Irma je advies over wat leuke uitstapjes zijn. Tot slot hadden wij in beide vakantieweken leuke mede-gasten wat het voor ons erg gezellig maakte!

Bonvicino scoort een 7,9 uit 10, op basis van 12 reviews