Sorteren

Reviews over Bonvicino

top !

Bonnette
    2-6-2016

Rust is wat je in dit ultra kleine dorpje écht vindt !

Slaperig dorpje in een prachtige omgeving

Jeroen de Ridder
    13-8-2014

Bonvicino zelf is een heel klein dorpje (een handjevol huizen) waar weinig te beleven is, maar in de directe omgeving (<10 minuten rijden) liggen tal van andere fraaie dorpen en stadjes waar je heerlijk doorheen kunt slenteren: bijv. Dogliani, Murazzano, Monforte D'Alba en Bossolasco. Iets verder heb je Alba, Asti en Bra, allemaal bekend vanwege wijn en/of gastronomie (slow food!). Ook de de beroemde wijngebieden van Barolo en Barbaresco liggen op een half uur afstand. Als je nog wat verder gaat, ben je zo in diverse fraaie steden: Turijn of Savona en Genua aan de kust.

Bonvicino scoort een 8,2 uit 10, op basis van 12 reviews