Reviews over Cremona

Voor herhaling vatbaar

Il Quadrifoglio,
    30-12-2009

Dit hotel uit de IBIS reeks boekten wij via internet.

Achteraf was het niet vervelend dat Cremona aan de A21 ligt, zo’n 30-40 km van de A1/E35 zeg maar de ‘Noord Zuid verbinding’ ligt. De kwaliteit van de kamers is voldoende tot goed, ontvangst (om 24u) dito. Voor één nacht betaalden wij 49 euro per kamer, ook goed dus. Wij boekten de kamers in februari, nadeel hiervan is dat er bij dit tarief geen refund meer mogelijk is én incasso bij boeking ingaat.

Uitgerust de reis volgende dag vervolgt.

een net stadshotel in het uitgaanscentrum van cremona erg

e te veldhuis,
    24-9-2007

een net stadshotel in het uitgaanscentrum van cremona erg gezellig als je van een verblijf in een echte italiaanse stad houd,en vandaar uit de stad wilt bezichtigen

Cremona scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews