Reviews over Andora

Prima vakantiepark , leuke bungalow.

Behm,
    26-6-2017

Het park ligt op een berg dus een auto is wel aan te raden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam , de bungalow was prima , heerlijk zwembad en iedere morgen vers brood. Tip : neem zelf een waterkoker mee.

Mooi!

Anne,
    24-6-2017

Net park met vriendelijk personeel. Zwembad groot en schoon, open van 10:00 tot 18:00. Kinderbadje altijd open. Badmeesters vriendelijk en zolang je geen andere mensen stoort is veel toegestaan zoals bal spellen. Park wordt goed onderhouden en is mooi groen. Ligging huisjes schitterend, wel wat lawaai van snelweg maar ver genoeg weg om niet storend te zijn. Sommige huisjes alleen via steile paadjes te bereiken. Inrichting huisje wat gedateerd maar ruim en erg veel kastruimte. Park ligt op een heuvel, via het bos is het een half uur lopen naar het plaatsje Andora. Heerlijk eten bij Botafoga. Broodjes kunnen bij de bar van het park besteld worden en zijn de volgende ochtend vanaf 8:00 op te halen. De broodjes zijn heerlijk vers en betaalbaar. Zeker een aanrader!

Top vakantie!

Yfje B,
    18-8-2016

Het park ligt hoog in de bergen; het is dus belangrijk dat je goed te been bent. Wij waren met twee honden en twee pubers 11 en 13; hebben zich goed vermaakt. (Ze konden niet voetballen...) Boven bij de mobilhomes (achter) kun je prima omhoog wandelen/klimmen met honden. Prachtig uitzicht, je hoort wat van de snelweg maar heb ik persoonlijk liever dan luidruchtige buren. ;-) Wij hadden een stenen huisje; minpuntje was de ijskast, en de matrassen zijn (ach) niet hard, verder prima! Huisje was niet super schoon maar de omgeving heeft heel veel goed gemaakt. Zwembad was prima! In de avonduren lekker rustig op het park; ook veel voor te zeggen. De huisjes staan niet te dicht op elkaar, dus meer privacy. Heel veel leuke dorpjes in de omgeving. Ook Monaco is een aanrader. Wij hebben een top vakantie gehad! Schitterende omgeving, we hebben geen gebruik gemaakt van de stranden. (Dat is echt hutje mutje.) Minpunt voor de honden; geen zwemmogelijkheden! Wij hebben heel veel ondernomen en daarom bijna alles gezien. Anders zouden we volgend jaar zeker teruggaan! Wie weet over een paar jaar en dan in de meivakantie zodat het niet te warm is voor de honden. Of wie weet staat er dan water in de rivieren.

mooi park, gedateerde accomodatie

hans janssen,
    6-8-2016

Villagio colombo is mooi gelegen, wat landinwaarts op 100 meter hoogte. Het park is prachtig aangelegd, met mooie oleanders en veel groen. Er zijn bungalows en chalets. Wij hadden een chalet. De inrichting is redelijk spartaans. Er is nauwelijks iets aanwezig aan keukengerei. Bedden hebben oude matrassen en het huisje is van 2005 en is echt aan vervanging toe. Op het park doen de medewerkers echt hun best voor je. Er werd op woensdag een bbq georganiseerd en ze maken er wel wat van met live muziek e.d. Op het park is niet veel verkrijgbaar, je kan broodjes bestellen.het zwembad is mooi maar niet super schoon, er is een vuile rand zichtbaar. Een ander nadeel is het geluid van de autoweg. Deze is gelegen op hoogte gelegen en duidelijk hoorbaar. Vanuit hier is veel te ondernemen,een echte aanrader is het fietspad over de oude spoorbaan naar San Remo. Wij hadden een lastminute geboekt,voor 100 euro per dag, dus redelijk goedkoop.

Gastvrij park voor fijne vakantie

Zantinge,
    29-5-2016

Wij hebben in de meivakantie een super vakantie gehad op Villaggio Colombo. De kinderen (2 en 5) hebben heerlijk gespeeld in de speeltuin op het park. Het grote zwembad op het park was nog niet open; het peuterbadje al wel. Het park ligt ideaal voor allerlei uitstapjes in de buurt. Een auto is dan wel nodig. Wij hadden een huisje wat hoger in het park. Voordeel was dat het hier rustig en beschut is; ook merk je hier niets van de snelweg die onder langs het park loopt. De huisjes vooraan hebben zicht op zee en liggen meer in de zon. De huisjes zijn sober ingericht en schoon; wij zijn voornamelijk buiten geweest en hadden niet meer nodig. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Al met al een heel goede uitvalsbasis naar alle leuke stadjes en stranden in de buurt.

Andora scoort een 6,8 uit 10, op basis van 25 reviews