Reviews over Novafeltria / Perticara

Nooit meer! Onaardige eigenaren!

Manuela,
    30-10-2018

Wij hadden gelukkig een prachtige plek naast het rode huisje op de camping. Wat een uitzicht echt geweldig.

Nu schrijf ik hier boven 'nooit meer' en dat komt door de eigenaren. Zij zijn niet bezig met nieuwe gasten alleen de vaste gasten krijgen de beloofde gastvrijheid. Hoor je daar niet bij verwacht dan ook geen aardig woordje.Eigenaren niet geschikt voor kinderen op camping. Vanaf 10 jaar betalen de kinderen de volwassenprijs maar mogen niet van alle faciliteiten gebruik maken. Ligbedden verboden voor kinderen ze mogen zelfs niet eens even op een bedje lezen. Dan de manier waarop kinderen en volwassenen aangesproken worden in het zwembad. Ze tikken je heel hard op je hoofd voor ze tegen je schreeuwen. Eten en drinken veel te duur, pizza restaurant buiten de camping is top. Slager in het dorpje weet goede restaurants in de omgeving. Ik begrijp dat ze volgend jaar adults only worden. Bert en Nel zijn niet geschikt voor leuke kinderen.

Heerlijke vakantie.

Jannie,
    14-9-2018

Na een flinke klim met auto en caravan beland op camping perticara.Je hebt zeker enig ervaring nodig met het rijden in heuvels. Een caravanmover is echt wel handig op deze camping.

Maar dan word je ook beloond met een prachtig uitzicht.

Wat een rust en ruimte.

We hebben 12 dagen hiervan mogen genieten.

Veel van de mooie omgeving gezien,leuke mede kampeerders ontmoet.

Erg genoten van de gezamenlijke maaltijd georganiseerd in het restaurant op de camping.Heerlijk gegeten.

Wat betreft het lauw warme douchen,is zeker waar maar met 28 graden was het te doen.

Martin en Juul dank jullie voor de gastvrijheid.

Prachtig gelegen camping

Kees Schelfhorst,
    10-9-2018

Prachtig gelegen camping, geweldig uitzicht. Grote plekken. Mooi zwembad met wederom erg mooi uitzicht. Het is een terrassencamping, dus wel een hele klim naar het zwembad maar dat is zeker de moeite waard.

Koude douches in het onderste toiletgebouw hebben we ook gemerkt maar in het bovenste toiletgebouw zijn ze wel warm.

Vriendelijk behulpzaam personeel.

Wij waren hier met vier oudere kinderen(12, 15,17,20) op rondreis, zijn hier drie nachten geweest en ook de oudere kinderen vonden het een heerlijke camping.

Fantastische camping

Ad M,
    4-9-2018

Gastvrije ontvangst en uitgebreide informatie over de regio. Fijn dat we direct ook het advies kregen de douches in het hoofdgebouw te gebruiken vanwege ‘ overbevolking’ van het sanitair op een lager gelegen terras. Ook werden we geïnformeerd over de beperkte openstelling van het campingrestaurant.

De plaats die we kregen toegewezen was in een woord geweldig. Zeer ruim, maar vooral een betoverend uitzicht, elk uur van de dag weer anders.

We waren van plan na een paar nachten verder te reizen. Vanwege de rust, de bezienswaardigheden in de streek en het prima restaurant direct buiten de camping werden het er 10!

Aanrader!

Stijn,
    4-9-2018

Wij hebben als dertigers (30 en 28) zonder kinderen een week op Perticara gestaan. We hadden er nog veel langer kunnen blijven, want wat hebben we genoten! We bevelen deze camping zeker aan voor leeftijdsgenoten.

Waar wij sowieso geen genoeg van kregen was het adembenemend mooie uitzicht dat je hebt (vanaf vrijwel iedere plek op de camping). Echt een plek waar je tot rust kan komen, maar waar ook genoeg te beleven is in de omgeving.

Wij zijn een dag naar Rimini en naar Bologna geweest, maar ook de directe omgeving biedt leuke uitstapjes (ook regelmatig vanuit de camping georganiseerd) . Natuurlijk veel (betaalbaar) culinairs, maar je kan er ook goed fietsen. Hier wordt alle nodige informatie over aangeboden door het behulpzame personeel.

Mocht je van plan zijn om in september naar Perticara te gaan, dan kan je iedere maandag naar een grote plaatselijke markt. Gegarandeerd (zeker bij regen) een onvergetelijke ervaring!

Novafeltria / Perticara scoort een 8,1 uit 10, op basis van 31 reviews