Sorteren

Reviews over Novafeltria / Perticara

fantastisch

Herman en Bep Oosterman
    4-7-2016
    Een camping uitzoeken in een niet bekend staand toeristisch gebied heeft ons in het geval van camping Perticara niet teleurgesteld. In de omgeving van de camping zijn veel dorpjes die het bezoeken waard zijn geweest. Bijzonder indrukwekkend waren de dorpen Sant Agata Feltria (theater en kasteel), Pennabilli ( internationaal artiesten festival, theater en monumenten), Talamello ( dorpscentrum) San Leo ( burcht met veel informatie en bezienswaardigheden over de middeleeuwen) en de dicht bij zijnde toeristische plaatsen als Rimini ( strand), San Marino ( zelfstandige republiek) en Sarsina ( Museum met beelden uit de tijd van de Romeinse keizers). Kortom niets om je te vervelen. Kom je da een wandeling terug op de camping dan is daar een heerlijk zwembad waar je verkoeling in kan zoeken. Ook de “excursies” ( tassenfabriek, zwavelmuseum, Kaasboerderij, wijnproeverij, etc.) die de camping organiseerde waren van een goed kaliber. Op de avonden waarop er diners worden georganiseerd is het erg gezellig in het restaurant. Bovenstaande geeft blijk hoe Nel en Bert deze camping al jaren met liefde leiden. PieterBas en Linda doen qua gastvrijheid niet onder en deze vier mensen geven je het gevoel dat je van een vakantie iedere dag, ook bij minder weer, kan genieten.

Gezellig

Diny van pelt
    28-8-2015
    Niet een toeristische stad, wel een heerlijk terras zeker op maandag dan is er de markt

nog geen massa toerisme

Ester Mulder
    4-1-2015
    Perticara is een klein plaatsje met een gezellig pleintje. Er zit onder andere een bakker en een slager. Ook twee kleine supermarkten. Novafeltria is een grotere plaats met grotere supermarkten. Leuke markt!!!

Rust is wat je hier vindt!

michelraeymaekers1
    25-8-2014

Daguitstappen zijn naar onze mening wel te doen.

Ravenna, Rimini, San Leo, San Marino,.... de moeite waard!

gezellig met plaatselijke bewoners

Kertzman
    12-8-2014
    Heeft met wat nodig is. Slager, bakker, supermarktje, gelateria, barretje
Novafeltria / Perticara scoort een 8 uit 10, op basis van 31 reviews