We hebben een aantal aanbieders voor Montelparo voor je op een rij gezet:

Reviews over Montelparo

massa toerisme vrij!

joost 's Gravemade,
    30-11-2018

Wat een rust, wat een omgeving , wat een natuur, wat een geschiedenis.

Op het ene moment loop je in de middeleeuwen, op het andere moment in het hooggebergte.

Erna waakt over haar gasten op een zeer prettige manier, vraagbaak bij uitstek met geweldige kennis van de omgeving.

Heerlijk gebruik gemaakt van de pipowagen met laat in de avond een pipochello, als afscheid van weer een verblijfsdag op deze geweldige rustgevende camping.

Dank Joost en Frieda

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk

Renee,
    24-11-2018

Prachtige omgeving, fijne camping waar je je snel thuis voelt. De wringer voor je dagelijkse wasje is een gouden greep, heerlijk zen om de was er even doorheen te halen. Mooie (race)fietstochtjes in de buurt, en legio mogelijkheden om te wandelen in de bergen. Eten in Italië is bepaald geen straf, zeker niet in de Marche.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Lekker kleinschalig

D & B,
    24-11-2018

Kamperen in een tent is leuk, maar de shell is echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke plek!

Nicky,
    23-11-2018

Een geweldige plek!

De camping

Superruime plekken met een fantastisch uitzicht. Wij hadden ons kind van 5 jaar mee en die heeft zich super vermaakt op de camping (met andere kinderen die er op dat moment waren).

De omgeving

1 van de mooiste regio’s van Italië op het gebied van cultuur en natuur. We hebben diverse dorpjes en stadjes bezocht en je waant je af en toe in een openlucht museum zo ontzettend mooi. Hooggebergte (voor iedere wandelaar wat wils) en het strand op 30-45 minuten rijden afstand.

De gastvrouw

Erna maakt echt het verschil. Ze is superbetrokken met haar gasten en organiseert leuke uitjes met haar gasten (bijvoorbeeld uit eten met zijn allen in 1 van de lokale restaurants of naar een dorpsfeest). Uiteraard geen verplichting, voor ieder die mee wilde. Ook kon ze ons goed vertellen welke activiteiten ook voor onze zoon leuk en goed te doen waren.

Kortom, het is de afstand rijden meer dan waard geweest voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Smitties,
    19-11-2018

Rustige, heerlijke plek waar je je door de goede zorgen en gastvrijheid van Erna gelijk thuisvoelt. Het ontbijt ‘s morgens op de veranda van de B&B is prima. Elke ochtend weer iets lekkers. Al 10 jaar een plek waar we steeds terugkomen en we niet genoeg krijgen van de mooie Le Marche en Agricamp Picobello

Gereisd met partner in mei 2018
Montelparo scoort een 7,6 uit 10, op basis van 86 reviews