Reviews over Montelparo

calme et zen

Stephane "just married"
    20-8-2018

Dans ce petit camping , jamais de problèmes, que des solutions !

Les propriétaires invitent à la "slow life" , aucun stress !!

Très bien placé, proche de l'agitation des plages et des sites magnifiques et touristiques , on rentre retrouver le calme et la tranquillité .

Petit bémol: en période de canicule, 2 douches disponibles seulement après 22 heures , c'est un peu juste ...!

Rust, uitzicht en middeleeuwsesferen

Dick en Marloes
    2-7-2018

Montèlparó (op twee gelijke heuvels) is een dorpje dat zó uit de middeleeuwen zou kunnen komen, alleen enkele staalkabels en versterkingen doel aardbevingsschade vermoeden, waardoor de kerken niet toegankelijk zijn. Het uitzicht op de Monte Sibillini is adembenemend.

In de hoofdstraat (Via Roma) is een kleine kruidenier/supermarkt, die bijna alles heeft. Er tegenover is een kapper, iets verder slagerij en een bank met pin-automaat.

Aan de stadspoort is een gezellig kroegje. Door die poort en dan rechts is een afhaalpizzeria. Over het dorpsplein het straatje in is het enige hotel.

Op meerdere dagen in de week is er een markt, de ene dag groter dan de andere.

Verschillende Agritourismes in de directe omgeving (b.v. de geweldige Picobello) geven rustige verblijfplaatsen.

Wandel- en fietsmogelijkheden te over in de omgeving.

fantastisch

tsikrikonaki maria
    3-11-2017

heel mooie omgeving om je rust te vinden

schattig dorpje

manon
    15-9-2015

erg goed jaarfeest, heerlijk pizzatentje op het plein, relaxed om even doorheen te sjokken

Typisch Italiaans dorpje

Cindy Guchelaar
    29-7-2015

Leuk plaatsje waar je alle benodigde boodschappen kunt kopen.

Hotel Leone is een aanrader voor een lunch, pizza of diner!

Montelparo scoort een 8,4 uit 10, op basis van 86 reviews