Reviews over Montelparo

Fantastische fietsweek

Lieuwe
    12-11-2018

Weer een fantastische fietsweek gehad in de schitterende omgeving van Sopra e Sotto. Arjan en Heleen verwelkomen je namens alle Italianen en laten je in 10 minuten thuis voelen. Alles valt hier samen in dit magische fietsparadijs waar voor iedereen een geschikte route te vinden is. Arjans enthousiaste aanwezigheid en de warme belangstelling van Heleen completeren een fietservaring die naar meer smaakt en je laat fietsen, fietsen en nog eens fietsen. We zijn er volgend jaar weer bij, tijdens de Giroweken. Kan niet wachten.

NL enclave in mooi stukje Italie

Fam. Van Essen
    11-11-2018

Indien je van een volledige NL camping houdt met “ons kent ons” mentaliteit dan is het zeker de moeite waard. Idd eigenaren doen erg hun best en het gebied is betoverend. Verder is het op de camping om 22:00 wel stil, alleen hebben de diverse honden in de buurt ons vaak wakker gehouden even als de hanen die om 5:00 opstaan...

Camping was voor een keer leuk, omgeving komen we zeker wel voor terug.

Geweldige verblijfplaats om Le Marche te verkennen

Harold van Dijk
    24-10-2018

Een fijne verbijfplaats in een prachtige omgeving. We waren hier als gezin (twee jongens van 12 en 13 jaar) op de kleine camping. Alles op de camping ziet er keurig en verzorgd uit. Toiletgebouw in keurige staat met hier de grote koelkasten waar de campinggasten gebruik van kunnen maken omdat er op de campeerplekken geen elektriciteit aanwezig is.

Er kunnen geen caravans en auto’s op de camping maar de eigenaar rijdt alle spullen naar de plek die er is uitgezocht. Om boodschappen te doen moet je ongeveer 20 minuten rijden, maar dat is prima te combineren met een bezoek aan het strand van bv. Pedaso (30 minuten rijden).

De eigenaren hebben de omgeving goed verkent en hebben van alle wandel / fiets- en mountainbike routes uitgebreide beschrijvingen. Het gebied is nog niet enorm toeristisch en je komt voornamelijk Italianen op vakantie tegen.

Het is de 1700 km. rijden vanuit Nederland zeker waard!

Advies: neem muggenspray mee!

Fantastisch!

Hero Lopulisa
    21-10-2018

In de allerlaatste week van het vakantieseizoen in de Pipowagen verbleven.

Heerlijk genoten van de nazomer en de invallende herfstsfeer, de rust en het prettig gezelschap van de gastvrouw. Geweldig!

Heerlijk tot rust

Joas & Elise
    3-10-2018

Wat een prachtige en rustige omgeving, maar bovenal gerund door ontzettend vriendelijke en hartelijke mensen, met veel plezier voor hun vak. De camping is keurig onderhouden, mooi groen en heel natuurlijk. Het sanitair is modern en brandschoon, en het is geen probleem dat er geen stroom direct bij de kampeerplaatsen is, voornamelijk doordat er koelkasten beschikbaar zijn. Neem zeker eens een kijkje in de mappen met ‘dingen om te doen’: vol met superleuke activiteiten, die de eigenaren graag voor je regelen / op maat afstemmen. We hebben hier ruim 10 dagen met heel veel plezier gestaan en zijn door de rust en stilte weer ontspannen naar huis gegaan. De campeerplekken hebben allemaal veel schaduw, maar ook genoeg zon. Mochten we weer in de buurt zijn dan komen we zeker weer even langs! De eigenaren reageerden trouwens snel op mail en app, wat heel prettig werkte.

Montelparo scoort een 8,4 uit 10, op basis van 86 reviews