Reviews over Esanatoglia

Heerlijke, gastvrije en kindvriendelijke camping.

Mulder,
    31-10-2018

Het is een jaar geleden, maar Faranghe zit nog steeds in ons hoofd en is ons eerste review waard! Mieke is een fantastische vrouw. Wij kwamen wat later aan, maar er stond al een heerlijke pasta voor ons klaar. Ik heb een gluten en melkallergie en met elke maaltijd hield Mieke hier rekening mee. De pizza avond waarbij de kinderen zelf de pizza s bakten vonden ze fantastisch (ook de allergievrije variant was heerlijk). Niets is teveel. Veel leuke tips voor de omgeving. Kids hebben snel aansluiting met de andere kinderen, ze hoeven zich hier niet te vervelen. Wij sliepen in de retro caravan met een aparte tent ernaast voor de kinderen. Vonden we fantastisch, veel ruimte om je caravan. We hebben een heerlijke week gehad!

Aanrader!

Kees Hoogenraad,
    15-8-2018

Op deze camping voel je je gelijk thuis, de eigenaren Michel en Mieke doen er alles aan om het je zin te maken. Mooi nieuw zwembad, heerlijk voor de kids. Veel te doen in de omgeving, typische Italiaanse stadjes en de zee is dichtbij.

Wat een mooi plekje!

Rene en Marit,
    15-8-2018

Wat hebben wij bij Mieke en Michel op de camping genoten van de prachtige omgeving, het schitterende uitzicht, het heerlijke weer en bovenal het fantastische eten! Top plek voor een heerlijke en relaxe vakantie!

Heerlijk rustig en gastvrije ontvangst

Katrezebees,
    14-8-2018

Heerlijke camping met ruime plaatsen en prachtig zicht vanuit het zwembad en op het terras. Mieke en Michel zorgen ervoor dat je je meteen helemaal thuisvoelt. De pizza avond was een topper voor zowel kinderen als ouders.

En als ik dan toch één puntje van kritiek moet geven : de douches zijn inderdaad vrij krap en niet zo heel handig...

Heerlijk!!!!

Fam Mesman,
    8-8-2018

Leuke, gezellige camping. Michel en Mieke staan dagelijks klaar voor hulp, ideeen en een gezellig praatje. Het is een heerlijk rustige camping met ruime plaatsen en redelijke schaduw. In de omgeving leuke dingen te doen, wel op wat afstand, maar zeker de moeite waard. Wekelijks ook activiteiten, die ook afwisselen...voor het geval je dan een week langer blijft. Heerlijk eten 😋

Bedankt voor de twee geweldige weken die we hebben gehad!!!

Esanatoglia scoort een 8,9 uit 10, op basis van 19 reviews