Sorteren

Reviews over Esanatoglia

Esanatoglia is een goed bewaarde historische plek

Ria Durand
    28-7-2017

Een plaats waar je je 100 jaar in de tijd terug waant. Zeer vrienlijke bewoners en kleine winkels waar je voor al je boodschappen terecht kunt en heerlijke pizza!

Subliem

R. de Boer
    4-10-2015

Esanatoglia, is een geweldig plaatsje. Veel cultuur en een fantastische snackbar :P

heel leuk dorpje

Linn
    11-8-2015

Leuke winkeltjes, aardige mensen en natuurlijk...Lekker Italiaans ijs!

Gezellig dorpje

Anita
    23-8-2014

Uitstekende cappucino's bij de barretjes

Meer dan heerlijk

liset van de Ende
    22-6-2014

Wat een bijzondere plek om vakantie te vieren. Het is wel fijn als je van rust, stilte,zingende vogels en een relaxte sfeer houdt. En wij deden dat wat een zalige 14 dagen hebben wij bij Faranghe mogen beleven. We zijn zo verwend door het lekkere eten van Mieke, de wijnverhalen en toetjes van Michel, de gesprekken die ik met gftea heb mogen voeren, en de andere kampeerders op de camping. Het was Meer dan Heerlijk.

Esanatoglia scoort een 8,8 uit 10, op basis van 19 reviews